I tarritorii di travagliu: pò travagliu per Pasqua?

Dumenicu di Pasqua hè una grande festa per ogni cristianu. In questu ghjornu hè impurtante di surtitu i nostri preoccupations mundiale per un tempu è sinceramente, cù tuttu u nostru core, per ralegri in u grandi miraculu - a Resurrección di u Signore. Ideale, avete bisognu di passà a Pasqua in u cerculu di l'amicini vicinu è vicinu, vicinu à a quale avete cuntentu. Ma chì si avete bisognu à travaglià annantu à sta festa forte? Quantu si hè pussibule di travaglià per Pasqua è si i prugrammi hè cunsideratu un piccatu in quellu ghjornu, è andemu da più.

Pudemu travaglià in Pasqua?

U nostru munnu si cambieghja, è cun ellu a regula di l'igiene hè cambiatu. Se qualchì 100-150 anni fà sottu u travagliu più spessu intesu a forza di travagliu fisicu, ma oghje era casi sustituutu da u travagliu mentale. Avete sta affucalla à a percepzioni di u cuncettu di "travagliu" da a chjesa? Induvolvi. Ma hè ancu impurtante per capiscenu chì, cum'è tali, a prublema di u travagliu di Pasqua, in quantu à qualsiasi feste di a famiglia, ùn hè mai statu succidutu.

Pudemu travagliu prima di Pasqua?
U fattu hè chì a religione cristiana chjamate di abbandunà tutti affari di u munnu di u tempu di celebrazione in modu di dedicà à stu ghjornu à i materiali spirituali. Prima, quandu u travagliu fisicu era a prima fonte di l'inguernu materiale, una chjamata era veramente cunzidiratu com'è un rifiutu tutali di travaglià. Oghje, per cambiamenti in u nostru modu di vita è l'apparenza di funzi prescritti in u codice di u travagliu, dichu rifutu hè spessu impussìbbili. Per quessa, u travagliu oblicu per a Pasqua ùn hè micca cunsideratu un piccatu è hè permessu da a chjesa. A cosa principal hè chì nantu à questu fernate forte faci u vostru travagliu in bona fede è cù gioia. Per a stessa raggiuni, in Pasqua, ùn solu ùn hè permessu, ma dinò incuraghjenu, u travagliu destinatu à aiutà u pienu, u pridimentu è i malati.

Pudemu travaglià in casa per Pasqua?

Pasqua: ponu travagliu
In quantu à i travaglii di stu vacanze forte, ùn ci hè ancu una prughjettu canonale diretta in questa materia. Ma hè impurtante di capiscia chì hè più nantu à i domicili domicili, senza ellu ùn hè micca difficiule d'imagine a vita di u ghjornu. Per esempiu, lavatu i platti o preparanu a cena. Pudete ancu cose à Pasqua, se ci hè una bisognu urgente, per esempiu, in forma di un sciuglitu in un vestitu festiu. Ma ùn hè micca necessariu di utilizà a Pasqua di u ghjornu di u travagliu pesanti è voluminous. Hè deve esse cumpresi chì a Pasqua ùn hè micca u tempu di cumincià una limpeza generica o riparazione in un appartamentu. Hè megliu cumprà issi pratichi domesti di a famiglia domiciliata prima di Pasqua, per ùn esse distractatu da ellu in questu ghjornu di u ghjornu. Ùn vi scurdate chì hè impurtante di avè una festa di Pasqua in bè cumpagnie è cù pensiunati!