Chì ghjè u sicretu di a bellezza di i stili di pelle è l'esterni pop?

Probabilmente tutti vantanu l'incantu è a bellezza di i stili pop e cinema. In a battaglia di u ghjornu cù i anni ch'elli anu da guidà, assai di i stiddi sò righjunghji risultati, è anu avutu assai d'amparà. Chì ghjè u sicretu di a bellezza di l'astri di u cinema è a varietà, questu articulu dici.

Sophia Loren.

In un ghjornu ellu travaglia 7 cups d'acqua perchè ellu sapè chì l'acqua hè bona per a pelle. A volte ella fa sta prucedura: ella mette a fàccia in un dispusitore cù l'acqua di ghiaccio è di cubi di ghiaccio chì flutteranu in l'acqua. Pigliatu un bagnu, aghjusteghja una pellintida di cipressu seccu fessi per quessa chì a pelle hè fugliosa è liscia. Per salvà a so figura, si manghja un pocu, solu trè volte. Ùn manghja micca in paume. A tanti pruvatu di caminari, perchè andatura hè unu di l'esercizii fisici più efficace.

Valeria.

U cantanti crede chì a cura di a faccia ùn hè micca necessariu d'utilizà creeri increvamenti custanti di e più famose cumpagnie. I cosmichi di qualità, per suprattuttu, preferibile, ma per u listessu propiu pudete aduprà a crema di u dulce aghju più ordinariu. Con nunda senza misziunazione, ella à spessu si faci una maschera. L'effetti hè stupente. Valeria crede chì hè sempre utile di lavà un pezzu di ghiacciu, coccu di l'infuzione di camomile. U cantante ùn mancu ùn anu pigliatu di fami, è ùn si pò assittà micca à i dieti. U sicretu di a bellezza si trova in u fattu chì ùn manghja micca carne è restrizzioni severu u cunsumu di zuccherinu è di u salitu.

Natalia Varley.

L'attrìzia hè piazzatu di gimnastica. Hà a so propiu setta di esercizii per i musculi stinchi cù elementi di yoga. Natalia hè sicuru chì per u corpu ùn ci hè nunda più utilice ca un bagnu. Pè a pelle in un bagnu hè megliu cedutu, rinsegna u corpu cù u salinu, è dopu à a crema agria è u sali. A megliu face hè a crema agrumata ordinante. Prima, l'attrice hè lavata a so facciata cù l'acqua calda, po è ponza un capru spruce di crema agria, quandu assume - l'altru, è di novu hè lavatu cù acqua calde.

Catherine Deneuve.

Sicondu Catherine, una di i stiddi di filmi mituluggiche, u più impurtante chì hà fattu per a so pelle è u corpu - quandu fumava. L'attrìccia, a fàccia di a marca "Yves Saint Laurent", presta assai curazioni à a so pelle è ùn mai tans. "Ciò chì hè u puntu di invicchi di a vostra face per qualchì pocu anni solu per fà fighjà bellu per dui mesi?" ". Catarina si prefetta di curà a so pelle "da l'internu". Ella regula modu di drentu microelementi è di vitamini, è di càlichi spiciali pè a pelle "Enobiol". Hè a so cumpagnie di ogni ghjurnata. Pettendu enfasi in i cipolle è i labbra. Dopu tuttu, ghjucanu un rolu importante in l'espressione di a faccia. Purtatate assai l'ùacchi e un patezzu cuticchia. L'attrìccia crede chì l'espressioni di l'aspettu depende di a direzzione di a linea di i cissus. Deneuve si prefere varietà dilettanti di lipstick, quelli chì vede naturale da i labbra u dà rinfriscà. Ombra multicolorale nantu à e parolle, ùn ùn piace micca, salvu - golden-beige. Ella usa un prugnu additivatu, o solu un pezzu ordinariu chì dà l'opa dizza è a clarità.

Larisa Dolina.

Aderenza à una dieta feroci. Un ghjornu manghjeria moderatu. U sicondu si cogliu un kefir. Dopu fattu assicurà nantu à una dieta per quasi dui anni, hà chjappà circa 24 kilogrami. Larissa si drissi solu zuccheri naturali, senza compra una tenda. Ella faci cusì fait di frutti è ligumi. Excludes from its cereal dienze, tuttu dulce, farina. Eia pocu spice è sal. Doppu quasi cinque anni hà avutu statu vegetariana: ùn manghjushi mancu di carne è carne. Cumunu l'alimentariu di mare è u pesciu, perchè cuntenenu a proteina. In più di a dieta di u Vale hè indagita di sport. Certi diurni scrive chì faciu facelift, chì, in principiu, hè assai prubabilmente, perchè dopu a rapidità di perdita di pesu, a tela faciale avarete sguardu.

Claudia Cardinale.

Pensa chì ùn averà micca pienu, perchè ellu rigalamenti u schedariu di e manciari. Amassi solu trè volte à u ghjornu: in a mane à e tostu è u tè, dopu à una o'clock à a tarda è l'ultima volta in a sera. Dopu à pranzi, nunda di più di manghjà, nè ancu fruttu. S'ellu ci hè una caristia, edita un vetru di acqua.

Madonna.

Muddinu u rossu è i vegetali, sò drentu solu di l'acqua, vegetale è di frutti. Duoddu assai. Per mantene in forma, si ioga. Madonna sapi chì nunda pò esse a prutezzione di bellezza è di giovani senza umore di bon intangible è insane sedienti per a vita.

Sophie Marceau.

"U sicretu di a pelle sana hè chì duvete fà dorme, quantu vulete, è limite l'esposizione à u sole. U me parrucchieri parlà nantu à a manera chì a so mamma, finu à 80 anni, hà sappiutu a mantene a tela bella. Ellu lavò l'acqua neve è di sabbia ogni matina, appicchendu un oliu d'oliva in u so facci. Aghju cambiatu à stu sistema. Incredibly, oliu d'oliu face veru miraculi. Mentre ch'e aghju fatta, ogni ghjornu, aghjunghjera l'oliu d'amandula nantu à a pelle, è ùn aghju micca alcuni. Ùn provu di mai oe manghjatu. Dopu qualchì tempu già ùn aghju manghjatu i carne, adore i vegetali in ogni modu. A sola debulizza chì putezza di u tempu à u tempu hè u chocolate. Aghju utilizatu pezzi fritti è pani. U banane ùn anu micca mangiatu per centu anni. L'alimenti insalubriali, cum'è documenti è documenti, ùn porta micca in bocca. Per u colazione mi manghjemu qualcosa di i celeali, forsi u meltu, iogurtu, pesciu o té cun u latti. Ùn toccu à voi ùn avete micca un frenu è ùn mancianu manciatu. Solu à a sera, aghju cena, è tuttu ".

Edita Pieha.

U famusu cantanti accumincia ogni ghjornu cun u trattamentu di acqua, à dì, cun una camera di cuntrastu, chì dà vivacità è, à u listessu tempu, serve com un accattante. Pieha hè restituita in l'alimentu, fermu à seguità riguardu à a so dieta è ùn esamina micca cù farina è dolce. A so nutizie hè principalmente di fruttu è vegetale - natura o secca, è ancu di cereali sbucciati.

Jane Fonda (una attrenta, autora di assai aiuti di pedagogichi assai beni cunnisciuti in aerobics).

Ella rinuncò u so hobby di 20 anni di l'aerobica (oviduamente, a so età hà iniziatu à influenza) è hà vultatu a so attenza à i ioga. "U ioga metti l'alma è u corpu, aiuta à mantene sempre sempre un bon animu è infundita una attitudine filosofica à i difficultà" - dice l'attrice.

Cher.

Sicondu u cantante, l'unicu arma efficafanu in a lotta contru l'averebbe hè un bonu make-up è vitamini. In i so anni si faci ogni ghjornu senza avè una mancanza di passà, facennu un calore di 4 minuti.