A ghjustificazione di e frasi di u lettu hè

Sessu, relazioni intimi - una sfera assai personali. È quandu vene à a candorè, ùn tutti ùn anu sinceru cù i so cumpagni. Qualchissia prifiriu di mantene sienziu, qualchissia per esaggirari, qualchissia hè più faciule di girà. Se u vostru parente ùn avete micca sicreti in questa alleità di l'altri, vi ricumandemu à leghje i paragrafi sussegwenti, chì custituiscenu a qualificazione di e frasi di u lettu. Forsi queste serà utili per tutti dui.

1. "Aghju finutu".

Questu significa chì a donna hè pronta à cuntinuà a relazione sessuale. A più chjaru di ricurdà è chì simule un orgasmo prima di un omu sofisticatu è impartial hè inùtule. Simulerà cuntrazzioni di u cervicu o secrezione secreziunale, chì hè sentenu, hè impussibile.

Sì, l'statìstichi ùn sò micca à rassicurante: circa el 35% di e donne ùn anu micca u orgasgiu in generale, cù una vita sessuale attiva chì avianu da circa 17 anni. Tuttu questu tempu si godenu l 'orgasmo, imitatu. Questu u veru orgasimu passa à 25-27 anni.

In un rapportu seriu, avete a diri la verità. Mentida hè assai aghju. Ma nimu hà bisognu à voi chì ricanu chì ùn pò micca finisce cun ellu. Dìcimi chì hè difficiule per avè ottene un orgasmi cun qualchissia.

2. E so parolle: "Aviu avutu assai donne". U significatu - Sò un prufessiunale in sessu, perchè ùn vi vene per mè un vittura di cafè?

A maiò parte di e donne, infatti, irritate tali affirmazioni. In ogni casu, tutti l'omi, un modu o un altru, sò sicuri ch'elli aumentanu a so qualità in l'ochji di e donne. In fatti, repele. A donna pensa chì ella serà solu unu di assai in a lista di i Papi è vi scurdà di a dumila. Chì pò esse cunsiglii? Senza solu quì avete l'ochji, hè l'atavistic incorrigible di u masciu è ùn pò micca significà micca qualcosa. Un omu sempre ricurdeghja a cosa di quale era bonu bonu, anche cun una quantità numerosa di cunnessione.

3. Ella disse: "Eppuru, ùn avemu micca sessu cù ellu". Questu significa chì spiega chì avete da piglià qualcosa serbia. In generale, e donne tendenu di minimizà u so successu sessuale, cusì imprudente per esse più purer. Eppuru, anche i femini anu aduprati ponu imbarcate à i ricchezza dolci, indulging in nostalgie. Parechje rapporti sò periculiusu perchè una bugnura s'abbrezzarà prima o tardi è ghjunti chì dispendiaraghju e vostre parolle. Ma ancu finta di esse innocidenti hè stupidu. Se si andò per parlà di u sessu, parlate in furmazione generale, senza nome, data è fatti.

4. Hè o ella pudite dì: "Eccu u best sex in my life". Ùn vi flatter you. Sicondu un studiu anonimu realizatu in tutti i paesi, e donne casi sempre esagera i diploma di piacere, è l'omi prefettenu per esse in silenziu, di reduciri l'emozioni pusitivi di a mozambica quasi a mità. In questu casu, pruvate d'adopra i tatticà è di parlà di ciò chì hà piace più, è cumu avete averà a prossima ora. Mentri si compite intesu.

5. E so parolle: "Ùn aghju micca pensatu di fantasìi erotici". Nant'à a materia, significheghju: aghju aspessu dumandatu sessu attivu cù dui genitali, ma ùn diceraghju più à quì. Ma assai, parechji omini soani di una donna chì pigghianu l'iniziativu. Ricurdativi - l'omi fòrmini amare u zampaglione, è ancu e donne, ùn parlanu micca. E a storia di i vostri fantasìi erotici hà travagliatu megliu da l'agentu causativu più frescu in a terra.

Pudete pruvà nunda per vede together erotic o porn, scavalce per i siti chì e persone cun fantasia persunale si sentenu, è chì ùn abbia micca dite à parlà. Se vulete u stessu, ma ùn pudete micca admetre - manda un SMS, o una carta à un mail cù cuntenutu eroticu. Believe me, travaglià.

6. E so parolle: "U sessu era, ma ùn era megliu micca esse". Questa hè una viulazione diretta da a scena di i celosi. A strada, quì hè assai dispostu. U sessu senza sensu simpatìsimu succorsi in i ghjovani o cù prostituti. S'ellu si ncuntra cù qualcosa, significa chì qualcosa era stomacu, è questu hè un fattu.

Hè megliu micca fà nunda, sia ghjustu conclusioni.

7. E so parolle: "U mumentu ùn importa micca". Questu significa chì ùn vole micca offend una bona persona. In fattu, perchè? Senzori venite cun un rifarenzi pragmaticu di a prublema.

8. E so parolle: "Ùn puderebbe satisfziarimi ancu in u lettu". Eccu avete bisognu cun cura. A vuciari, fate un tantrum, fate un pane nantu à a testa - tuttu questu hè nunda, in compazione cun sti paroli. L'omi si ricordanu di sta manera sempre, ùn importa ciò chì parechji disculpi da voi dopu chì ùn ùn vintu micca. Ùn ci hè micca bisognu sottu à u cinturione. Hè megliu pensate in anticipu ciò chì vi dicerete in una situazione insulta.

9. E so parolle: "Aghju cambiatu". In fatti, significa chì una donna ùn hè micca sapè cumu umilià l'omu. Molti - quasi ogni terza donna - sò ricunnisciuti com'è in una traiatoria, ancu di novu. Prima pensate! Allora, quandu vulete bisognu à parechje una relazione amica, sti paroli ùn lasciaranu micca trattà bè.

10 E so parolle: "Vulete amassi u sessu orale?". Hè: Ùn hè micca male, ma micca abbastanza. Chì deve fà? Pensate, ma era un picciottu bè?

Innota chì a qualificazione sopra à l'apparenza di e frasi di u lettu ùn possu micca una lista completa di e frasi nantu à a verità di quale avete da dubbitu più d'una volta. Includì u capu è u piozzu, l'emozioni - da quì.