Li megghiu versi per i primi università l'1 di sittemmiru - Voce curtore è divertitu

L 'anni di scola sò un periudu importante in a vita di ogni persona. L'esperienza acquistata durante stu tempu averemu micca influenza in a furmazione di personalità. Da a strada chì sta via hè stata, quale serà a prima impressione di u futuru studientu à a scola, di sicuru, depende assai. Dunque, i maestri spessu pruvate di fà a prima campagnola interessanti è brillanti - vìnniru cu locu fascinante è preparanu currettamente per a so implementazione. Ùn aghjunte micca è i genitori - cumpranu fiori è cercanu poema per i primi-graders, chì più tardi, assai preoccupatu, dicenu in a linea l'1 di sittemmiru. I senti scantanu i crescenu i desiderii è l'adulescenti, è l'adulte furtificanu fughjite una lagrimata, annunzendu i figlioli d'aiutu, chì sò oghji studii. E stufa cù un novu uniforme, beddi bucciati per i zitelli, fiori fragrant in mani è discorsi solenni. In generale, un momentu curtu è fabuloso, chinu di u calore di i corazelli è u sole di l'ochji.

Fun and interesting poems for first-grade students on September 1 on the line

Hè per questa mutivu chì i picculi autormopuli di a celebrazione pò ancu intervene à a festa è in u stessu tempu si esprimianu, preparanu diliziu in casa, apprendu brevi poema nantu à u 1 di sittembre. Per via, l'aiuta per intende chì l'assezzioni di a scola ci deve avvicinà capunanzu è cun cura. Inoltre, per parechji zitelli, u poemu narrativu diventenu a prima manifestazioni publica, chì aiuta à vende a timidez naturali. È ancu preparalli per l'attività di scola regulare è ancu risposti regulares à a tribunale. Cumu utilizatu per esse u centru di l'attenzione, u zitellu ampara à ùn perde è persunale naturali. In u sensu, da a strada, i pumittiri grazii è divertenti sò assai boni - in difettu di i travaglii seria, pruvucanu una cundizione di correcte risati in i posti rivolti, chì hè perceivatu positivamente da u parraturi è dà l'autoconfiade - questa hè esattamente a riazione chì expectata. E quellu chì sapi, forsi u listessu prestazione in u primu ghjornu bellucci, aiutà à l'alumni scopre u talentu teatrali in ellu stessu?

Esempi di pueti interessanti per un primu grader l'1 di sittembre

Oghje hè a nostra prima volta Anu andà in l'scola: E cù l'amichi in a prima classi Tutti sò i ghjorni! Avemu libretti in i salotti. Ci hè ancu micca una linea in elli. Avemu da piglià a sapè, è amparate bè! Aghju pigliatu una mozza in a prima classa, Ùn hè micca un pocu per andà à a scola. Chì faraghju messi in a mo mozza? Basta per e carru, erelli. Erugge spine, casi reale, Ci hè una pistola, hè nova, brillanti. Soldati brave, patatine, ghjocu, Ball, aghjunghje i pistoni cun mè. Eccu avuto. Tuttu in l'òrdine perfettu! ... Ma induve pudè aghju u mio notebook?

Dicu adiu à u doll in casa, Iu à l'scola! Ùn ci hè nimu à ghjucà à a scola. Lighjerete i libri! A famiglia sana hà avutu una portafirma grande. Sò cullati tuttu u ghjornu. Allora soeva di i libri, andava da mè, si andava in lettu!

A poesia di Pushkin per i primi-graders nantu à a scola

Alexander Sergeevich hè cunzidiratu cunzidiratu unu di i grandi poeta russi è i scritturi in prosa. L'opere di Pushkin sò tradotti in parechje lingue, ma ma questu, assai straneri vulianu amparà u rumanu per leghje in l'uriginali. U poeta ùn hà micca di scrive poesia pè i primi-graders, ma questu ùn impedisce chì parechji di e so òpere sò micca perfetta per i rendimenti da i scoli in a prima campagnola di vacanze. Bastamente, sicuru, i futuri studenti scelte quelli chì sò scritti nantu à a cascata, chì, cum'è sapete, era u tempu favore di u Pushkin. È micca per nunda - u pueta ritrova cun tanta tenerezza, sceglie i più chjucchi è più belli chì sviate invinturatevi di sentenu chì accunsenu cù ognuna. Ma Pushkin pussedi un poema nantu à a scola, a retrave di quale si distingueghja u zitellu da u restu di i zitelli, furzà à i maestri di prestu attentu è, forsi, ricordate. Sì, è in generale, cite un clàssicu, di più propensità, feranu l'impressione più positiva nantu à elli!

I megliusimi di Pushkin per i primi università

In u principiu di a vita, mi ricordu di a scola; Ci era assai di noi, figlioli di l'imprudente; Uneven and frisky family; Emigrante, vistutu pocu, ma u tipu di majestezza esposa Above l'aducazione tutale stretta. A nostra massima hè circundatu di noi, cun una bona piaceva, duverebbe succécive. Ella parla cù i zitelli. I so chelas, mi ricordu di u velu E l'ochji sò brillanti, cum'è u celu. Ma ùn cunnosci micca e so conversazione. Aghju averigatu da a stessa bellezza di i so chelas, labbra calma è fissure, è chinu di sante parolle.

Oghje chì u celu era respiru in u vaghjimu, u sole sferia menu spessu, U ghjornu divintò i tempi, Lesov a canoperia misteriosa Cun u tristu sundente hè statu svilicatu, a foglie cascà nantu à i campi, Gusei a caravan gridendu Ghjente à sudu: avvicinendu Un tempu abbastante chjosu; Hè nuvembri à u patiu.

Dull time! Oche charm! Mi piace a to bellezza di l'adulazione - Aghjustanu a natura magnifica di u marchjaru, In i funichi di u foglie di u biancu, in u vestibulinu di u ventu u sonu è u frescu, u waviness di u celu hà coperto u celu, È u rossu di u sole, è e primi ghjàlle, È l'invintati grisici di l'distanti amminazza.

I dissguri divertimenti è poema per i primi diploma da i graduate

Parting words from quelli chì anu avà capitu u scola di a scola o sò pocu à fà per fà, significanu assai di primi diploma. Sò perciuti da i ghjovani studienti quasi cum'è adulti, solu cù ricchezza nova di i delights and complexities of school years. Per quessa, l'opinione sò valezza, è à e so parolle assai attenti. E chì hè dumandatu à questu mumentu da i graduate hè di fà i zitelli l'imprese bramatu, di sparta un pocu di spirantza è, sicuru, per sustene a generazione ghjovira. Ùn hè micca cusì diffesu di fà questu: parechje parole sinceri è belli ghjente cunvince ghjovani studenti chì ùn ci hè nunda chì teme, studiu ùn hè solu rispunsevule è impurtante, ma ancu assai divertenti. È a gratitudi spressa à i maestri amatu hè chì averebbe guidà megliu nantu à a so cunnuscenza! Se u graduate ùn conta micca un spuntanepu di inspirazione è eloquenza, pò preparà u testu di u discorsu in anticipu. Ùn ci hè necessariu di cumponis tu stessu, pudete aduprate puzzichevuli, solu appuntamentu à l'aghjustatu di una situazione specifica.

Poveri bè è volte per i primi università

Questu hè cumu si passanu i ghjorni di a scola, Tutti vi mannanu quì nantu à a matina. E melodica, cose chjucu Ùn amparate da l'scola per lezioni. Una volta, ghjateminu di deci anni, Quandu l'arburi eranu dorchi. Per noi, ci era una festa di a Prima Bellu, u ghjudice in a classe per a prima volta. E i primi di qualità sò quelli, i pupulati - Hà studiatu, hà crisciutu è criscenu, è ogni ghjornu, scuntrò i so chjamati, è dece anni, cum'è pani, si sò volghe. Oghje emu preoccupa pocu. Oghje sta voce hè tutta di amici, Oghje hè novu u Primu Vientu Bellu - E l'scuestra si scontra i novi studenti!

Mi ricordu quandu a prima volta quì era quì, in queste mura, a scola vinia in ghjornu. U maestru era u mo primu. Sememu in a prima classe cù un surrisu. Era cum'è una seconda madre per noi, Cum'è un capitanu à a ciuperma di a nave. E voi sarani scurtati da i maraviglii maestri!

Poesi pochi cortosà per tutti i primi università

A frecuentemente, el humor es precisamente lo que necesitas en un momento responsable e serio para debilitar un pouco a situación e reducir o grado de estrés. In particulare quandu vene à i zitelli chì ùn pò micca esse preoccupa di u primu ghjornu di a scola. Hè per quessa divertenti poechi - forsi a megghiu scelte per esse u 1 di sittemmiru. A risatina dà una carica positiva, allughjà a memoria più piacevule di u primu ghjornu di l'aula, è per quessa, una bona prima impressioni di l'scola. Serà assuciatu bè cù un locu induve i so svinni ùn solu stubbornly muzzicanu u granitu di a cunniscenza, ma dinò di vede ancu a diversità, diventendu. E poi grazii, cù i travaglii serii di Pushkin, ponu impresa di i prufessori maestri è aiutanu li ricordati di stu picciutteddu cù rizze stubborn o una zitella cun plaits divertenti.

Esempii di pueti umuri per i primi università

Perchè u svegliate parechji volte l'ultima notte? Perchè oghje pigliu a prima classa.

Vaju a l'scola cu fiori, aghju pigliatu Mama da a manu. A causa di u magnifique bouquet, ùn aghju micca a porta.

Di sittembri, da sittembri, aghju da ripiglià i fiorite ai amici. Una volta un bouquet, dui bouquets - Ci hè un rigalu, pustamenti di fiori - nè!

U novu cumpratu una forma, Venuta tutta a nostra classe, È ora e mamma ùn pudemu micca distinguishà nui.

Poemas belleddi è divertenti per i primi università

Aduprate bè in u cursu di l'opere poesii vacanze ùn aiuta micca solu l'umuri, ma ancu una sillabba pianosa cun una bona rima. U prucessu cumuni di circà per quelli poema è a so memorizazione sussegheri preparalli parò parenti è zitelli per un travagliu di travagliu regulare. Ancu se qualcosa cosa si deve esse fatta in kindergarten, un acchèttu seriu à a prima cumpagnia scritta pò ricurdari à u zitellu chì ùn hè micca più un figliolu, ma un veru studiente. Allora, l'attitudine di e lezziò era adulti è rispunsevuli. In questu casu, sicuru, hè desideratu chì a decisione finali, chì verse per sceglie nantu à u regnu, era per u zitellu. L'oppurtunità di vede una tale inizione darà u prucessu assai più interessante. Inoltre, questu hà da insignà à esse indipindenti è esse rispunsevule per i decisioni fatte, perchè solenni à dì à u poema sceltu in fronte di un grande uditori li darà.

Esempi di i meglius cool poesie per i primatori

Scola hè una casa lumera, avemu da amparà. Avemu da amparà à scrive, Fate è multiplicate. À a scola avemu apprendu assai: Da u vostru terra preferite, Da montagne è oceani, À prupusitu di cuntinenti è paesi; E induve i fiumi eranu, E quali eranu i grechi, è chì sò ei, è cumu si sparse a Terra. Ci hè un travagliu in a scola ... Ùn pudete truvà micca casu interessanti! È a chjamata hè divertita. Hè ciò chì l'"scola" significa "

Forse immubiliati, avemu digià in kindergarten. Facemu di arcusgi di tarra è cavalli è piglià in prestde ... Sapemu littri e littri, avemu amparatu à cuntà. Condei di i dete: Unu, duie, trè, quattru, cinque ...

Avà, avà, apre a porta per noi, scola! Preferimu avete i Cartes Pitture!

Poveri à i giovani per i diploma di i primi università

Per diversificà l'uparazioni di u vacanze, i maestri spessu ùn sò micca esse diploma à spressione i so desideri è adept à i più ghjovani studenti, ma, per contru, à i primi prières per felicitate à i cumpagnoli maiò. Comu regula, tali discorsi si trovani à a fine di l'eventu, per quessa hè megliu esse elettu poece più corche per i primi università per indirizzà graduate. Ma questu ùn significa micca chì i genitori è i zitelli piace un pruduttu interessanti è divertitu di grande durata, ùn pò micca esse dichjaratu à una festa. Hè pussibule chì hè solu perfettu per a realizazione di l'obiettivu principale d'esse prestazioni - per piglià u zitellu emozioni pusitivi da u fattu chì ellu hè in u centru!

Interessanti poesi di primi gradatori per i diploma

Oghje, avemu l'esperimentu, sìammu preoccupatu - Prima volta in questa scena In juncì stallati. Sò bè - ùn esse micca ricunnisciute oghje! Avemu sempre anni, deci, avete a piglià.

Quandu u tempu si ghjusta! Joy and alarm! Cumu, per esempiu, intrinu in u minimu. E voi hè solu per sminta di u limitu è ​​quì sò parechje strade davanti à voi.

Chì unu per elettu? Ghjudicate per sè stessu, Eccu, òspite, l'eleventh class, Maestri anu stati sfiniti, è cun noi Avemu a soffrenu assai volte.