Una ricetta simplice per u stufa di vegetale magre

Una ricetta à u passaghju per un stufa vegetale classica.
U stew verdura è una ricetta classic. Un platti assai savurosu, chì hè dispunibule per ogni famiglia, postu chì ùn deve micca esse speziale. L'alimenti simplici, un prucessu di coccia simplici, è com'è u risultatu un pianu maravigghiusu è satisfacente chì ùn serebbe mai avellu. Aghju prupostu una ricetta à u passaghju per u stufa legumanu fugliale.

In fatti, stu pienu dumanda per esperimenti. Pudete prima pruvà a cocciai sicondu a ricetta classicu, è aghjunghje l'oghji. Cusì, avete avè una unica, ricetta famigliali per u stufaru vegetale. Ma all starts with the basics, pruvate prima pè preparà a so versione clàssica.

U stufa vegetale cù fasgioli è di col

Pudete cunvà stu platu in una pignata tradiziunale o usa un multivariatu. Certi muggini di cera di chì u stufe vegetale cù fagioli in u multivitaleghjuleta hà un gustu unicu, grazi à a peculiarità di stu strumentu.

Ingredients:

Comu pudete vede, a lista di i prudutti sò assai semprici. Tradizionalmente, tutti sò attivamente utilizati in ogni famiglia.

Preparazione:

  1. Pre-soak the beans in acqua. Hè megliu di fà quessa à a notte, ma si bastassi per quattru ore. Dopu quì, fate mette à a mezza coccia.

  2. Preparate vegetables: col, pitufos, tomates e patate, cuttotti in cuttings.

  3. Carrot cut in strippi.

  4. Turn the multivarker on the "Quenching" mode or put the pan on the stove. Povate patate è repolo in ella, aghjunghje un vetru d'acqua è fateci circa 20 minuti.
  5. Simultanjamentu cù a preparazione di patate, fate un pane nantu à a stufa, calene l'oliu vegetale è apprizzate i vegetarii rimi in ellu (fora di a fava). Serà 10 minuti.
  6. U cuntenutu di a padedda durmia in una punga, aghjunghje i fasgioli, mischjà bè è fate à fudirla nantu à un focu pocu à 15 minuti.

  7. Aggiunciu sal, pepite è altri spezii à u gustu. Stir.

U pianu hè prestu. Ora pudete chjamà i vostri amichi vicinu à a tavula, è facenu assai gustoso, fatti in casa.

Bon appetit!