Cumu passaghju un ghjornu di unloade

Conti e calori, fate un menù per ogni ghjornu, piglià in contu di e duminiu di a dieta sussegwenti, finu à ùn dura micca. Pudete andà à l'altru viaghju: tutte a settimana per manghjalli cum'è solitu, pruvatu, di sicuru, micca per manghjatu è esce da u mercuri di u luni, dicenu à voi stessu: tuttu, oghje, aghju avutu un ghjornu off. Pò esse diventate.

Curd
400 g un gualmierti (pò esse in forma di furmuti di furmagliu), 1 tazza di cafè cù latte senza zuccheru, 2 tazzi di tè insalata, 1 vetro di rose hip.

Apple
1,5 kg di manzini primas o sicchi, 2 tazzi di tè o cafe senza zuccheru.


Kefir
1,2-1,5 litri di kefir o latti alliterature.

Verdura
1,2-1,5 kg di vegetali freschi (col, zucca, cucumari, tomate, lettuce) in forma d'insalati, speriti cù una petite quantità d'oliu vegetali, 1-2 tazzi di tè ingarnatu.

Carni
300 g di carne piccola senza sali, additivi di verdura, 1 tazza di cafè senza azucarera, 2 tazzi di tè insalata, 1 tazza di caldo di rosi rose.

Pesci
300-400 g di ferries magliare senza sali, 1 tazza di cafè, 2 tazzi di tè insalata, 1 vetro di ciumi di rosa.

U CONGIULU LICU . Scaricate i ghjorni pò esse alternatu in ogni modu. Ricordate chì l'ammontu permessu di manghjà è di a bèliu deve esse stinatu per tuttu u ghjornu. Eppuru, sè vo passate unaccustomatu à i marvagilate o a famu hè intolibbili, un vetru di tè dolce forte cù una buccia di pane torna in seguitu da a norma. Inoltre, hè cunsigliu di piglià 1 tableta di ascorbic durante i ghjorni di descarga.