Restaurazione di e forze dopu a malatia

A ricuperazione dopu qualchì proghjettu di malatia hè assai largu - hè cunnisciutu da tutti. È per suprattuttu qualcosa di noi vole chì u prucessu di ricuperazione per accelerà, è e forze tornanu. E misure di facilità l'espulsione di a malatia sò semprici! Questa hè una rutina pianificata è dipenditu.

Allora, chì tipu di ricuperazione hè questu dopu a malatia? In questu articulu avemu dettu in detaglie quantu di salvà a vostra forza in u modu più veloce, senza espone a salute à i novi risichi.

Avemu prisentatu parechji principiu per a prima restaurazione di e forze dopu a malatia:

- Da u principiu à a fine di a malatia, bivellu assai liquidu - sia tè, u zucchero, a scorcia o l'acqua. A cosa principal hè micca menu di un litru di ghjornu.

- Pruvate micca di sparà in u vostru corpu per l'excessive watching TV or reading. Per rinforzà a forza, un sanu sanu hè adattatu - è più largu, u migliore.

- Un ambienti piacevule è cunfortu pò ancu influenzallu u prucessu di ricuperazione.

- Dopu chì a temperatura era normala, pruvate micca di sopra à l'aligria - pigliate un caminu menu spessu, è spende à l'occasione di l'ambienti. Ùn avete micca principià immediatamente per travaglià a casa. Ma sempre, se avete bisognu di travagliu di travagliu - viaghjate per rinfurzà a forza per circa 15 minuti ogni mità ora.

- Lugliu cù acqua cale.

- Se dopu una malatìa, perdiu l'appetite - ùn fate in forza per manghjà in forza.

- Sò in ghjornu durante 2-3 ore.

- Puru appena retorna à l'vie vie di vita. Caminu, aumentu gradualmente a durata di camini da 10 minuti à 40 minuti.

- Per prevenzione di a malatia per esse ripetuta, pruvate micca di corpici, à l'area di l'acqua è umita.

- Emiscia à piacè sporti senza immediatamente dopu a malatia, ma megliu dopu à 2-3 simane. L'efficacità è a forza tornerà più veloce, se dorme, ùn andaraghju micca più tardi 10 ore.

- Vestitu à u clima. Ùn ponu vistutu in un tempu friddu hè troppu faciule, ma in u calori ùn volte.

Ùn intruducirle à a ristaurazione di l'ingestamentu di salute di vitamini è di l'alimentariu adattatu. Saturati cù e sustanzi necessarii, i gastrunomi poi tornerà rapidamenti u perdutu durante u tempu di e forze di e malatie.

Aromaterapia hè unu di i mezi chì rinforza perfettamenti u corpu. Per una prima alegria à u ghjornu, l'olii di pinneddu d'agrumi è agrumi. À a sera, però, l'olii cum'è u balsu di limonu, a zucchina, l'lavanda sò più approprjati. Se a casa ùn hà micca un oliu aromaticu, pudete aduprà per esempiu di l'arbureti d'aranciu o di limonu. Pujheghja à tutte l'appartamentu è oliu è rieniscevi i vostri forza cù a so fragranza, è per esempiu, fagioli di cafè.

Pudete ancu fà inossu da recuperazione. 15-20 minuti annantu à st'erbsi cum'è mint, chamomile, oregano o melissa ùn solu ùn calduzzà i vetruli, ma ancu serve ancu com'è un bon cosmeticu per a faccia è u collu. Per mezu di i pori aperti, i resti di a maladie stavanu esce.

Una cundizione più impurtante per un successu di recuperazione di e forze in u corpu hè una nutritura propria. Dopu aviri avutu u maladizzione, stà à una dieta fatta. Cusì, i nutrienti è e pruteini, vitamini è calori persu per u vostru organimentu durante a malatia, tornanu è aiutanu à vultà à i vostri pedi.

Quali prodotti ponu esse includeu in u menù? Questu hè stufatu, pisci è carne, cavalli crudi o stufati, craciun, formaggi è altri prudutti di latti. Ùn vi scurdate dinò di salsiccia, cereali - semolina o avena, albicocchi secchi. Biscari ogni tipu di frutti è di bacca: dumane, decocu è compoti. È tè cù manghjusciu savurita o cacao vi daraghju!

Per i prudutti chì ùn sò micca cunsigliati per l'usu, includenu prudutti di u latte, cum'è crema agria, casgiu cottage, iogurt è iogurt. Eliminate chocolate, noches e cedar nuts per un momentu.

Ma cù marinati, salsi è pepini in prugnoli, i panièni grasi è fritte ci anu da aspittà. Caffè è spiriti sò contraindicati!

Amore u vostru corpu - aiutallu!