Agressione di iri - caratteru o educazione


Sfurtunativi, certi volte i nostri ziteddi sò cumportanu di manera diversa di quale vulìammu: spoil the things, brandish their fists, disputa cù l'altri. I psicologici chjamanu stu cumpurtamentu aggressivu. Chì ci hè a causa di u fenomenu di "aggressione infantil" - caratteru o educazione? E cumu fà rispunniallu?

In un modu o altru, l'aggressioni hè cumuni di tutti i persone. Ricurdatimi stessu: spessu seguitavimu di l'emozioni negativi, vulemu chianciari, flare, ma, cum'è regula, avemu a freccia di l'ingerimentu. Ma i nostri figlioli ùn sò micca capaci di cuntrullà i so sentimenti, cusì u so disconforme o irritazione hè spressione in u modu più accettabili per elli: gridendu, chiancirai, battendu. Ùn create micca un prublema si i scandali di u zitellu in ocasioni - cù l'età, capisce cusì à trattà cù a so còllera. In ogni casu, se u picciottu dimustra un cuntrastu aggressivu troppu spessu, hè ora di pensà à quessa. À u tempu, l'aggressione si pò esse rinfurzata in traccia di pirsunalità, cum'è callousness, causticity, temperate rapidu, cusì avete bisognu di strutturà u sustegnu di i zitelli quantunque prima.

Storia 1. "I divertenti imagini".

"Per silenciu in l' asta di i zitelli, sò suspettu ", dice a mamma di l'anziani di cinque anni. - Hè pussibule chì dopu à e porte chjusu torna una forma di sabotage. Fiori nantu à u wallpaper, calzini in l'aquarium - prima hà cunsideratu questi azzioni di u zitellu cum'è impulsi creativi, ma poveru esiste ancu chì l'Ira fate per spite. In principiu, u mo maritu è ​​pruvate micca di appricà u puniziu corpu, avemu fattu "farfantario", ma un ghjornu ùn anu pussutu micca. Un ghjornu di amici venenu à visitaru, è mentre chì avemu avutu u tè in a cucina, Ira preparò un "rigalu": ​​un album per disignu da u principiu à a fine stampata cù ritratti veri di Benjamin Franklin è George Washington. Sentances chì u mo maritu è ​​avè campatu in l'ora di u cunsigliu di sta "applique", e parolle ùn pò micca trasmette ... "

U mutivu. A maiò spessu, sti stori succètenu cù i zitelli di i genitori di "assicurati" assai chì anu una catastròfica manca di tempu per i so babies. È ùn hè micca solu da a mamma chì sò travagliani: certi u donne ùn avete micca un minutu libre. Intantu, i psicologi anu pruvatu chì l'attenzione parentale hè una necessità vitali per l'evoluzione normale di u zitellu (no solamente mentale, ma ancu fisicu!). È se u zitellu ùn riceve u dirittu quantu l'attenzione, resu a so manera di piglià. Dopu tuttu, sè stessu creà qualcosa "tipu di", i genitori hà cambiatu per migliurà i so maiori atti, fate in folla, fate un rigalu, chianci. Certu, tuttu questu hè micca assai piacevule, ma l'attinente serà ricivutu. È hè megliu per nunda in tuttu ...

Chì deve fà? U primu reazzione di i genitori à l'attu negativu di u zitellu deve esse ... un suspiru di prufunnu di deci anni. E un pocu più tranquillu, pudete aduprà à casticà u zitellu. Parlate per ellu cum'è adultu, spiegà cumu fate l'avete cù u so trucu (in ogni modu, evite l'accusatori: "Ùn hè male, male", altri o zitellu crede chì ellu hè veramente). Eppuru, quandu u cunflittu passanu, cunsece si i vostri figlioli attentativi assai. Forsi a passari assai tempu cun ellu, ma per un zitellu hè assai più impurtante quantu quantu, ma quantu. A volte una lezioni di una settimana di settimana - littura, disegnu - volenu più di duie ore, spent like together, ma non in interaction.

Storia 2. "Sàlvate à quellu chì pò!"

Alina di sitt anni di età - una ragazza activa, sociable, incù qualsiasi nessuna piglia rapidamente una lingua cumuni è ... per perdienti rapidamenti. Perchè tutti i situazione contruversi ch'eddu hà solu per risolviri cù i so pècure, i denti o l'objeti apicultatu da u bravu: sticks, piedi. Maestri in a kindergarten di Alina "moan": a zitella patece dinò in spiegà cù qualchissia, arrubbale u ghjocu di i zitelli è rutti. E Alina ùn permetti micca i so paisani in casa: ghjè ciò chì ùn vulia micca, immediatamenti colpi, cursi, scuri, amminazza. "Stu cumpurtamentu deve esse tolta ", sustene a mamma di Alina. - Cusì, u cinturione in a nostra casa hè sempre in un locu prominente. True, aiuta un pocu ... "

U mutivu. Probabili forsi, a zitella solu copia a relazione rignendu in a famiglia. Se i genitori sò adatti à parler cun un zitellu in parechji suli è tutti i cunflitti sò risolti da a forza, u zitellu se comporta cusì. Hè un sbagliu per crede chì un zitellu pò esse "rotta", sopra a so resistenza è a disubbidenza. À u cuntrariu, un zitillù chì hè constantemente scunfigatu, chì i so interessi hè abbandunatu (cum'è s'ellu ùn sia micca spoiled!), Diventa più aggressivu. Accumula ridottu è furore à i so genitori, chì pò piglià in ogni situazione - in casa, in kindergarten, in u situ.

Chì deve fà? In u nisun casu ùn rispose micca l'agressione di u zitellu cù l'aggressioni recíproca: i minaccii, i chianci, i rossi sirvuti, particularmente piunamentu corpu. Fate a vostra attitudine negativa à u cumpurtamentu o cumpurtamentu di u zitellu pò esse in altri mane: per esempiu, di privà di vede caricature, andendu in una cafe o cammendu cù l'amici (per a via, punizioni hè sempri megliu, priva à qualcosa bè chì d'affari). Ma, ancu quandu l'annunziendu a punizioni, pruvate a stà a calma: spiega à u caprettu chì qualchissia di i so accusati negativu implica consegni, permette ch'ellu sapia.

In certi situazione, avete aduprà u metu di avvirtimentu. Per esempiu, un zitellu face a difesa di i tempi di ghjochi: l'intimidamentu, fughjendu l'altri figlioli, cullendu i ghjoculi. Ùn hè bisognu di ripetiri assai: "Ùn prumove, ùn fate micca fàricci!" - hè megliu d'avvistà una volta, dicendu: "Se tratta i maledicamenti i picciotti, vi vi purterà a casa". In questu casu, u zitellu hà a pussibilità di pensà è decide. S'ellu cambia u so cumpurtamentu, i so genitori ellu ellu, è andarà in un passaghju, se continua, andà in casa. Stu metudu evite l'edificazione inutile, riffrendu è parlà. Ma hè assai impurtante per ricurdà chì l'avverimentu devi esse cumpunutu per esse cusì chì u zitellu ùn lu cunsiderà micca un amminacciu viotu.

3. Storia "Pistoli di Sabburi".

"Tutti i ghjoculi di u mo figliolu sò assuciati solu cù battali, pugnammi o guerri ", dice a mamma di a Dima di quattru anni di età. Pudete corse da l'appartamentu durante parechji siguli, pistoli o sable d'asteggiare, è briunendu ghjudicati i minaccii. In i mo propositi di ghjucà in un jocu più pacficu, u caprettu solu sempre risponde cun u rifiutu. L'unicu chì pò distraisce un giovane ribellu di l'armi hè u televessu. Ma u novu me figliolu dà preferenza à a trama "storie di orrore": annantu à u monasteru chì sete ghjustu, annantu à i turtlini-ninja. Hè cume, à a sera, sò assai stanchi di sti guerri senza parechje. Inoltre, i saluti volte in l'appartamenti volte volte oghji à mè o u cane fatta chì vultò da u travagliu .

U mutivu. In attu, l'aggressividad hè un intrattenimentu inherente di u caratteru di u zitellu. Sicondu i scienziati, anche quandu i genitori guarantiscenu cù cura e so figlioli da i ghjuculi è u pellemi militari cù scena violenta, i picciotti sempre à u ghjocu à a guerra, lampèndusi lampotti, equiphi sportivi è altre cosa purament pacífica in armi.

Chì deve fà? Sì l'aggressività di u figliolu si manifesta solu in i ghjoculi è micca più, ùn hè nunda d'ùn preoccupa. U fattu chì i picciotti ghjucanu i partiti violenti è i ruvidi hè naturali, è furzò à qualcosa cosa sanu à fà contru à a so natura. In ogni casu, pudete cuncepitu detalli u ghjocu una nova direzzione, perchè u zitellu hà scupertu novi oportunità. Ma per questu ùn hè micca abbastanza solu per offre a ghjucà "in quarchi cosa". U zitellu deveni interessatu, hà insignatu à u ghjucà: i psiculoghi stannu chì i genitori muderni anu micca smegregati quantu a ghjucà cù i so zitelli, è sò più preoccuperati cun u sviluppu primu è l'apprenu.

OPINION OF EXPERT: Alla Sharova, psicologu di u centru di i zitelli "Nezabudki"

I genitori di un zitellu sanu à aggressione anu da appruntà una regula impurtante: quantu a causa di l'aggressione di u zitellu - caratteru o educazione - a energia negativa ùn pò esse suppressu in ogni casu, devendelua esse stallata fora. Per fà questu, ci sò tecniche cunnisciuti: permettenu à u zitellu in viulenza e viulente di u paper, cutine plastica, cutiddulu di coffra, chianci, stampati di piani. Amparate ancu di cambià l'agressione di u zitellu in un canali affissibile. Per esempiu, avete avete chì u vostru babbu cumencia à a chjappia è di chianciari attraversu l'appartamentu, scorri allora in u so viaghju. Allora listessa un praticassi in ... cantatu. Dà in manu u microgrottu improvisu, pusatu à un speculatore, mostra i movimenti di ballu - fede rapprisintà di quessa l'attore. O u zitellu face a ghjuridesi à i genitori senza ragiuni. Immediatamenti dì: "Oh, sì, sì u nostru boxeur! Eccu a vostra sacchetta. » È deti à u zitellu un pillow, li lascia tuttu ciò chì hè necessariu.