Rickets di ghjuventù, prevenzione, trattamentu

Rickets hè una malatìa di i zitelli, partendu da u 2 mesi di vita à 5 anni. Oghje, avemu da parlà in più detail nantu à sta maladie. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "racanezi umani, prevenzione, trattamentu".

Roti face causà a desmineralizazione di u tessili di u sangue è i danni à u sistema nervu. Una di e cose di a malatia cù i rachite hè deficiente di vitamina D, chì ne si da a manca di sintesi di questu in u pelle. A ghjuvannali hè una manighjone inadegwate di vitamina D. Hè da causa di a malnutrition di a donna incinta. Hè ferita duranti a prima alimentazioni artificiali; nutrimenti unbilancati di a mamma d'invalidazione, ancu conduce un ingaghjamentu insuffisente di vitamina D. A causa di rachite hè prematurità, postu chì a maiò intensive intake di minerali si trova in l'ultimi mesi di gravidenza. Una situazione ecunòmica sfavore ancu guida à a malatia di rachite. L'accumulazione in u corpu di i salsi di i chjassi, u cromu, u zincu, porta à u fattu chì questi cumposti rimpiazzate i composti calciali.

Signalli tipichi di raquis:

- E forti cunvexti;

un panni assai vastu;

- calva, u tulitu u coddu.

Ci sò vario staddi di rachite.

U primu : i sintomi sò leve, più di u sistema nervu è muscular. In a seconda fase di rachite, a deformazione di l'osse apparissi. U picciriddu deformesu u cranu, torax. Per deformazione di u pettu, l'organi respiratorii, u sistema cardiovascular, a gastrointestinali trasmissione. U tonu musculatu è ligamentu diminisci, a sudazione, a debule si sviluppa. Per via di un tonu muscular débil, u zitellu hà una gran bocca. E per una viulenza in u trattatu gastrointestinali, u stinimentu o dirizzioni occidintali. U zitellu ùn mancianu bè, pianu pianu pianu pianu. A debule in generale permette à un lag in u sviluppu. U zitellu retorna à u stomacu è in daretu, ùn vole micca à pusà, rallighja u sviluppu di riflussi cundiziunati. Per via di suavizzu è di deformazione di l'osse, a fontana ciaera assai pianu, à 2 anni è dopu. A picca hè rotta, i denti erucanu dopu. L'astmazione sò deformati, i periculi sò una rota, a forma di a lettera "o", à volte contru à a forma di a lettera "x". L'osse pervevule sò guasi sempre deformati. E a terza stadiu hè pisanti: l'ossi è i cambiamenti musulmani si pronunzianu. Violazioni forti di l'organi interni, articuli soliti. In u nostru tempu, i rachissi di questa stage ùn saranu più.

A cundizione generale di u zitellu in raccugliate hè stabilatu l'immunità, u zitellu hè spessu malatu, u fegatu, spleen, tachycardia aumenta.
U trattamentu di rachite si deve esse sottu a tutela di u pediatricista. A tuttu, ùn hè micca necessariu di penserà, chì ghjè u mare chì pienanu i zitelli chì u zitellu prontu rinfriscà. Ùn trattate micca u zitellu senza l'interventu di u duttore. U trattamentu principalu per u rachette hè u appuntamentu di vitamina D. U numinamentu di vitamina D, u calculu di a dosa terapèutica è a durazione di u trattamentu hè solu da u pediatricu! A contraindicazione per a appuntamentu di vitamina D hè l'ipoxia, incisione di partenza intracranial. Trattamentu cuncomitanti hè una nutritura adattata, caminate longu, massaggio, à u salinu è i bagnati cuniferi.

Per i zitelli inactivi, i cunsiglii di u salinu letargu hè cunsigliatu: 2u. spese di sal marina senza tinte per 10 litri di acqua, temperatura di l'acqua 35-36 gradi. Bath ùn deve più di 3 minuti. U zitellu cù l'excitabilità nervosa aumentata sò ricivuti cunfini di cunifera. 1 colazione di u extractu di liquid à 10 litri di acqua, a temperatura di l'acqua 36 gradi. U bagnu duverebbe jittatu circa 5 minuti. Tali bagni si deve esse pigliatu ogni ghjornu oghje per 10-15 ghjorni.

A principal prevenzioni di rachette di zitiddina hè un stiltu di vita sana, chì deve principià prima di u nàscita di u zitellu. I matri futuri necessanu di manghjà beni, pigliate vitamini per e pregnant, e cammisa in l'aria fresca sò utili. In i primi trè anni di a vita di u zitellu, a prevenzione di rachite si deve cuntinuvà. A attenzione particulare hè pagata à i figlioli di paternu è di i zitelli chì nascinu in u vaghjimu d'invernu. Per a prevenzioni di raccugliate, i genitori avè da ricurdà chì u zitellu ùn deveria constantu cammina in l'aire frescu. Perchè a vitamina D hè prodotta in u corpu per l'azzione di ragi ultraviolet. À a staghjunaria, u zitellu duverà almenu 2 ore à a strada. Inoltre, u zitellu tocca à manghjà. L'alimentariu duveranu cumpresi l'alimentarii chì cuntenenu calzine è vitamina D. U fattu hè un pisci, spiciarmenti grassu, cum'è caballa, salmone; latte è prudutti di latti. È ancu butta è furmagliu. Assicuratevi avè una rosula d'ova in a dieta. L'alimentazione ùn deve esse monotunariu, includenu una grande varietà di frutti è ligumi. Amparate è realizanu varii eserciti di fisioterapia cù u zitellu. U Massaggio hè una preziosa medità per a prevenzione di rachite. Scuprite una versione simplice di massa di salute generale è fà per tè stessu à u zitellu. È ricordati chì u pesu inimicu di racioli hè un stilivu modu attivu è sana.

Avà sapete quale hè u rachite di u zitellu, a prevenzione, u trattamentu di sta malatia indiferente.