Rispunsabilità trà i paisani è di i zitelli

A relazione di i zitelli è di i genitori hè un cunflittu eternu. L'opposizioni di caratteri, generazioni di ideali. Ma, anche a cumplessità di sti rilazioni, ùn hè un un mutore chì aiuta à furnisce apparentemente disputi dispunendu senza bundanza è fendu un cumprumissu. Amuri, quì hè u sensu di luminosu chì calienta l'anima, a luce à quali cori si stende. Grazie à questu sensu sentu, i zitelli è i paisani sapi à perdone.
Chì puderia esse più bella , dopu à un annu, per vede in u vostru figghiu tuttu ciò chì vuleva crià un iniziu. Per vede in ellu una persunità forte, un omu ghjustu, un figliolu di cura (figlia), un babbu (mamma), un maritu attenti (moglie). Questu hè l'ideale chì tutti i genitori vulemu vede. U fruttu di l'amore è l'educazione curretta ritenu chì a vita ùn hè stata niente in vain. Felicità per i genitori, vedi u mo figliolu cum'è una persona cuntintezza. Ma per piglià un risultatu pusitivu, hè necessariu di travaglià dura, di ghjornu per dà à ellu per u benefiziu di u to figliolu.

In i mumenti difficiule , u succorsu chì l'adulti si cumincianu à lamentà: "Eppuru, quandu avemu da vive per noi?". Aghju pruvatu ch'elli si una paria decide di avè un ziteddu, dopu à l'apparenza di u zitellu, a vita di u sposu è u maritu finisci. L'Ora di i genitori inizio. E ùn pudete micca piglià u ghjornu di più, vai in vacanze è micca pensate à qualcosa (ancu s'ellu u zitellu hà una babilla, a mamma sempre preoccupa di u so zitellu). Avà vi vanu per i zitelli è per elli. No more words "I" "me" "vulete" "mine", ci sò paroli "noi" "noi" "l'ellu". Allora hè bella. Ùn hè micca chì in u vichjà qualcunu dà l'acqua, ma chì ùn sò micca solu solu in stu vastu mondu, in l'universu senza mutinu, avete una persona nativa o parechji. U sangue ùn mai iri nascita è ùn mai cascà da l'amore. In un minutu difficiu, ellu estenderà una manu aiutata. Questu hè u vostru sustegnu fiduciale è sustegnu.

Ciò chì deve esse fattu per alcuni prima u zitellu di u zitellu, da ghjucà. Educate qualità pusitiva ùn pò esse solu amore, intelligenza, rispettu, attente. Scopri à sente micca solu per i cunvegni adulti, ma ancu ciò chì u zitellu dice. Dopu tuttu, i zitelli sò cum'è un libru abbitatu chì avete bisognu di amparà à leghje. In elli ùn ci hè micca una gota d'intrigue, in zerga, l'odi. Sò l'adulti, misiru e creanu sentimi è pinsamenti in i menti di i zitelli. Allura, in un locu chì ùn fineru di vede, ùn pagavanu micca l'attenzione, alluntanate tuttu in u so propiu accordu.

I vostri picculi i fiori , sè ùn avete micca cura di elli, è pienghjule crecerà, è se circundaranu cun cura, una persona decente vi vene à a vita.
Ùn importa micca quantu ti piace u to figliolu, l'amuri ùn deve esse micca intrusivo. Solu un figliolu (a figliola), avete sapete chì se ellu necessite aiutà, mamma è pane sempre seranu quì, è si farà tuttu ciò chì sustene. In u restu, hè megliu adduverà u splutazione ostentativa, dà una libertà à un adulescente, avete aduprà a so pròpia decisione. Fate li falla equitazioni, ancu quelli chì annunziate nantu à quale ellu ferma più disprezzu. Questu averebbe ghjustificà à pensà à currettamente a prossima vota prima di fà una decisione finali. In questu mumentu, hè impurtante chì u zitellu sintila, se stinniu a manu, i ghjentes seranu quì. Stuffing "bumps", un prucessu naturale chì vi permette di preparalli adulescenti per l'adultità. I figlioli ùn deve micca entra in l'adultu impotente è confused.

Parrannu assai di a bellezza chì salvà u mondu . E in stu casu, "amare, salvà a relazione". E questu, ma, u love parduneghja tuttu, capisce, chì survigliarà. Nè u tempu, nè a distanza, nè trouble ùn pò micca tombu stu sensu. U amicu parenti hè persone, quellu chì u zitellu sia giustu, u core di u babbu, è e mo mare faranemu sempre lotta in unison cù u core di u so figliolu.