Pilaf cù fagioli, chicchi è zucca


Parechje persone sò adatti à u fattu chì u pilaf hà da esse cugliu cù carne o, in casu estremu, cù vinticuli com'è una versione vegetariana di stu platu. In ogni modu, invece, quandu aghjunghjenu parechji ingredienti inghjinante à pilaf, u so gustu solu benefici, perchè l'arròciu hà una capacità unica di assorbe parechji sapori gustu di un pruduttu. Hè sta capacità di u risu chì vi permette di creà un pezzu cù un gustu novu novu cada volta di coccu.


U pilaf inusual hè acquistatu se u coccuzzu cù l'aghjunzione di fagioli bianchi, chì hà un gustu dolci è dolce è una struttura moltu, ma dinò. Eppuru, per a preparazione di un pienu duvete bisognu di pruvà, dopu avè passatu un pochi di minuti nantu à ellu, ma u risultatu sicondu vi circonda. Allura, finiscinu a vista chì duveru esse fattu per fà pilafu cù fagioli bianchi sapori è aromatique.

Ingredients (per 4 persunaggi):

Preparazione:

Per a preparazione di pilaf, u primu a cosa di fà hè di furnisce rigularmente i fasgioli. Per fà questu, hè megliu impiccà a so nanoch (o almenu 5-6 ore) in 2 litri d'acqua purificata da calà per puderà assorverà bè liquidu è inchatu.

In seguitu, avete bisognu à drenu l'acqua in u quali u fasgiolu sò imbibbati, è tufate u fasgiolu in un colatore, per fà un vetru, è aghjunghje à una grande vasellara da 3-3.5 litri. acqua, misi un focu grande, permettenu fremitore è, senza riduzzione di u focu, fate a almenu una ora. In regula, dopu à una ora, i fasilli sò prestu prestu, ma alcuni varietà di fagioli neri necessitanu un pezzu più largu di coccia, perchè sempre duvete pruvate à u fasgiolu è, si ùn hè micca svoltu in moltu, da coccia per altru 30-40 minuti. Pudete puru cocerne fagioli senza precu, ma in questu casu, u tempu di coccu addiventemu à 4-5 ore.

Mentre i fasgioli di cullezioni, hè bisognu di coccu arghjentu. Per fà questu, rinfriscà sottu à l'acqua corrente, poni in un pani cun l'acqua in una ratio di 1: 2, mette nantu à un lignu pruficu è grande, permete chjudarà, rinnovate à un petit dissector è fate per un focu chjaru di 40-45 minuti. U rapportu di u risu / liquidu qualificate arriba permette ch'ellu esse ideale per a cunsistenza di purcidda rossu - assai lignevule è densu fora, chì permette di ogni risu per separà l'una di l'altri.

Perchè u tempu chì u risu hè coccudu è spertu, hè necessariu di preparà un addinimentu per u pilaf basatu in carutu è piddus.

Per a preparazione di dressing, i frutti di pagliaru deve esse lavatu, puliti è colpi in un pezzu pocu cun un litru di acqua. Eccu avete aghjunghjatu chicchi freschi, è poi colpoju u pane nantu à un grande focu, dopu avè fogghiu, lascià nantu à a stufa per un'altra 5-7 minuti, è poi sguassate da u calore, fassi l'acqua è permettenu i zappagini per sbuccerà.

U zappaghju di zuccherinu seranu tagliatu, è i piti sò purpureghje cù una forchetta, perchè qualchese chiccu saldarà in puree, è parechji sughjenu in a so entera.

In l'ultima tappa di a preparazione di riprufamentu, duvete mette un pannellu chjusu cù un fundiu spessore (preferibile panificatu) nantu à u focu, dà una foglia per parechji minuti, aghjunghje 4-5 tablespoons. l. oliu d'oliva, zucca carruggia picca è pidduscia pocu deprimi, chjappà per una pocu pocu pocu minutu. In questu puntu, i fasgioli è u risu sò prestu prontu, cusì dopu à 5-7 minuti, mischjà l'aranci è i cicogna, aghjunghje risu è fagioli, è aghjunghje u rossu è u fasgiolu à questu, è a pepite è qualsiasi altre spezia à u gustu, da turnate remichèvule a padedda, copre, rinfriscà u calore à un minimu è mette nantu à 10 minuti.

Duranti questu tempu, pilaf, in regula, ghjugna arriba à u gradu di patevule, per quessa reste à pudè spiegà u platu è di serve à a tavula.

Per pranzu è pranzu cù a famiglia, hè megliu mette raghjunghje à u pilafu nantu à i platti di sirviziu, è in u marcu di un scontu festivu, hè megliu ubbligà u pilaf in un grande pane è copre cun una tappe speziale, impediendo u so refrigerante. In questu casu, i visitori sò avè l'uppurtunità di scorcia un pilaf aromatica cale, è pruvate u so gustu sorprendenti, piglianu più suplementi.

Pilaf cù fagioli bianchi, pittati è calogni sò assuciatu perfetta cun un insalatte cù un limonu ammugatu cù l'acitu balsamicu è i platti da leghje. Ma a carne ùn sò micca serve per una qualità più bona, perchè u fasciu stessu cuntene assai pruduttu è hè un pruduttu assai difficultu à a digerà, perchè a carne cose da l'alimentu troppu cumplicanti per u sistema digestivu. In i casu estremi, hè pussibule cumplementà un pilaf cun un pesu pocu grassu affittuatu in u fornu, ma hè megliu per limità di vendita è di parechji verbi.



Aghjunghjite una cena di festa, induve u pianu principalu hè cusì un piacevule, pudete u vinu biancu è u vinu russu, ma devi esse esse o semi-seccu, postu chì un vinu semi-dolce o postre ùn permettenu micca di pruvà tutte u gustu dolce di u pilaf. A cumminazzioni di pilafi cù fagioli bianchi cun u vintu di frasi cum'è champagne hè ancu accettatu, ma champagne, invece, devia esse sece o semi-seccu.

Malgradu u gustu unsurpassed di fagioli nìuli, u so cuntenutu calumariu per sirvutu hè abbastanza altu - da 550 à 600 kilocalorii, secondu u tipu di risu è ifasoli, chì ùn ùn permettenu micca aduprà stu platu in parte di una dieta chì implica perdita di pisu. Eppuru, quelli persone chì ùn anu micca assicuratu nantu à una dieta, pudete in ocasioni divulge cun un piacevule bè, perchè tutti l'ingredienti inclusi a so cumpusizioni, cuntenenu un gran numaru di i nutrienti più diversi è anu una capacità altru sàziu.