U Grandi Matsuri Festival in Giappone

In contru à a credenza populari, in u Giappone amanu u sapè à u restu. U primu, in u Giappone, u più grande di e vacanze statale nantu à u globu - un totale di quindici.

Inoltre, in ogni cità, in ogni prefettura ci sò e date proprii memorie. E se addiscinu a questa festa religiosa, eranu à u Buddhismu o Shintoismu (a relazione naziunale naziunale), da quì per ogni mese di l'annu avete da esse almenu una dua d'occasione divertenti à vestisce è organizà un grande festival di matsouri in Giappone. Questu hè u nome di e vacanze in Giappone di ogni serità.


Matsuri per pricà

Chì normalment hè cunsideratu un carnaval in Auropa - una prucissioni festiva o balli, durante li quali participanti attrufanu mascarelli - hè longu diventatu un elementu in Giappone è u grande festa di maturi in Giappone hè diventatu una parte indispensabile di e festivi religiosi. U japunesi mantene e mantene e tradizione, è e funzioni dramaticali destinati à spruperà i spìriti maligni sò cunnisciuti in Giapponese da u XII seculu, quandu erani intruduti in u rituali di cultu buddisimu. Allora si sò stati chjamati "gaga-ku" è rapprisentanu una prucissioni di ballarini in mascarelli sottu a musica sordi. A parte obligatoria di u gagaku hè u passaghju finali di unu di l'attori in u costume di "lione" (crede ch'è solu un leone pò scantari l'spiriti maligni). In più di u gagaku, anch'ellu era cunnisciutu a più di una pruduzzioni teatrale, u "bugaku", chì i participatori diventate in disfunzioni brillanti è battutu in battelli di trè metri. Gagaku è Bugaku sò u fundamentu nantu à u quale u teatru giuseu classico, ma u ecosu di i servizii antichi teatrali sò stati cunservati finu à questu ghjornu è sò riceramente ricuduti in religiuse matsuri.


Un altru elementu obligatoriu di Matsuri, chì hà surviviu finu à questu ghjornu, hè "mikosi" - altari chì sò purtati in manu per u processioni festivi. Hè cresce chì in altri alte durante u festa, u spiritu di a divinità di u tempiu si move, è si porta à tutte e parete di i santuariu per un culte universale. Micosi hè fatta di bambù è di carta, decorata cù campane è cordone di sera. In più di u mikosi, in a festa prucessione festiva ponu participà "dasi" - piattaformi mobilii nantu à quale si trovani figuri d'animali sagri o mìtici, imaghjini di eroi di a storia japonesa.

Mùsichi viaghjàvanu nantu à e stessa plataforme. Eppuru u pesu ghjustu di i dasi (ponu esse u grandu di una casa di dui storti), sò imbuttati o purtati da a manu. Dacia è Miccosi sò usati parechji cint'anni - quantu a forza di u materiale da quali sò fatta hè abbastanza. Intra i vacanze fiscanu cu cura cunzignate è stà in i tempii. Per purtà a cume o pull dasi hè un unori per qualsiasi l'omu giapponese, è ghjucanu à participà in prucissiò, vistutu in kimonos especiales o ancu in certi paniuni.


Oghje, nuddu pigghia seriu i miti chì causaru certi riti è ùn anu micca interessatu à elli. Duranti u passaghju di Mykosi, i cumandanti cuntene più nantu à u prezzu o età di l'altare è di l'ornamenti da quella di u significatu di a festa. Ma u rituali stessu hè rigurosamenti osservatu. Per i participanti ùn hè micca solu scusa per divertisce. In u Giappone, e relazioni vicinu sò stritti, perchè i residenti sò happy to use l'opportunità per a cumunicazione: anu dettu u tempiu è e casi di casa cù lincei, neve i strati, chì purtaranu l'altari è creà un mini-mercatu vicinu à u tempiu induve vende frasci fritto è pancetta fatta cù ricetta.

Matsuri si rallegri

In ghjorni di celebrazioni publicu o secular, u japunesi piace ancu di facci di pittura è di vestiti in kimono o di parechji costumi speciali - per esempiu, samurai anticu è geisha. Se crede u cartulare di a prefettura di Tòquio, solu quì un annu hè dispostu à parechji prucessione di strada, per chì qualsiasi residenti puderanu sceglie una scusa per divertisce. Ma ci sò ghjorni chì u paese tuttu celebre. Unu di sti festioni communiale - è, incidentatamente, u più vicinu in tempu è spiritu à i carnaval internazionale - Setsubun. Hè cilibratu u frivaru, quandu u calendariu lunar hè seguitu da un mudellu simbolicu di l'invernu per a primavera.


U significatu sacru di u vacanze annantu à l'idea di a morte cù a risurrezzione sussegwente, è l'embodiment di u dualismu eternu di yin-yang. Hè cresce chì in u mumentu di a transizione di a natura da u inguernu à a primavera, e forze di u male sò particularmente forti, è ci anu sianu funziunati speziale per manighjanu fora di casa è volte. Dunque, da a antichità à questu ghjornu, i donne facìanu ferries attornu a casa nantu à a notte Setsubun, dicendu: "Devils - fughjenu, bona furtuna - in a casa!" Una volta u fasgiolu sò stati ripiglià è manghja: ogni una di e abitanti manciavanu mancu parechji pezzi ch'eddu tornava l'età, più una farina - per bona furtuna. Oghje unu di i zitelli viaghja com'è un diavulu, è altri figlioli diventenu pezzi di fasgiallu. In tempii questu ghjornu, troppu fasgioli di scatteru - imbruttatu in carta. Ma prima cumportamenti un servitori divinu.

Dopu a ceremma, parechji omi fighjenu cum'è diavuli è esciutu da u tèmpiu, intricatu cù a folla. I monzichi anu bisognu di truvallu è perseguite per e strade cun chianci. O-Bon, u ghjornu di i morti, hè ancu celebratu in tuttu u paese. Hè cresce chì durante stu gran festa di Matsuri in u Giappone, anziani visitate e casi chì duvèvamu sempre, è benedite u so parenti. In tempii buddici, una festa particulare hè tenuta, un sacrificare. Dopu chì a ghjente apugghieru i purzioni - okur-bi. Spessu, invece di un focu, chjaranu un lanternu è lascià à l'acqua. A festa hè tantu populari chì in i so ghjorni hè solu l'abitudine per passà l'affari da manera chì si pò visità i fossa di i so antenati. O-boon, anchi u nome tristu, vacanze bellu ghjornu. Durante ellu vistinu è dà l'altru rigali. È dinò una danza scontru hè realizata, in quale tutti i viaghji participanu. In Tochigi Prefecture, u costume diventenu in un veru festival di danza. In a notte di u 5 à u 6 d'Agostu migliori di persone cunterciati in un kimono danu à una di i chiazza di a cità di Nikko.

Ma ancu e più di vacanze sò "attaccati" à un particular temple, cità o località. U più grande è magnificu hè Sannin Heret-zu Matsuri, o "A festa di Thousands of Persons." Hè chjamatu ancu Tosegu Matsuri, da u nome di u tempiu, induve hè celebrata. Ntô maiu 1617, una bella processione si n'andò in questu tempiu per reburial u corpu di u shogunu Tokugawa Ieyasu. Dopu qualcosa, da annu à annu a prucissiò hè statu riprodunia in novu, in ogni dettu. À u festivale, ùn pudete micca vede micca i riti stòrici, ma ancu vede l'armata reale, armatura, strumenti musicali. À u tempu, Toseg è a grande festa di Matsuri in Giappone hè diventatu un tipu di festa populari: in più di a prucissioni solenni di "descendenti di a casa Tokugawa", organizanu balli e competizioni folklori. U primu ghjornu di a festa hè dedicatu à a memoria di u shogun. Accumpagnatu da una prucissioni cunzistenti di un "courtyard" di u shogun è i curotti, trè mircelli di metallo hè prestu da u santuariu di u tempiu, in quale l'ànghjuli di i trè grandi shoguns - Minamoto Eritomo, To-iti Hideyoshi è Tokugawa Ieyasu huma personificati, è sò suluzione messu à mi-kosi. Mikosi hè trasferitu à u tempiu Futaarasan, duva sò stesi finu à u ghjornu dopu. U ghjornu dopu ghjova dinò "una festa di millaie di persone": u passaghju di una ghjuvendu enormosa rapprisentanu l'abitanti di i tempi feudali in Japan. In a prucessione involucrau samurai, spearmen, parte di a furmazione di u shogun, cacciaturi cù falcelli banduti in i so mani (falereria hè l'divertimentu predilettu di a nubiltà).


Da i spiriti mali, a prucissiò hè prutetta da "liuni" (persone cù mascarella di leoni cun manes longu) è "foxes" - secondu a legenda, l'ispìritu di u fox prupone u tempiu di Toseg. In la populazioni sò dòdici picciotti-piccati, ripresentanu l'animali zodiacu. A culminazione di a festa hè l'apparizione di Mikosi. Ùn pò micca osservà vacanze interessanti in a mità di lugliu in Kyoto. Gion Matsuri hè ancu raddicatu in a storia. In u 896, a cità di Kyoto hè stata scannata da una epidemica, è l'abitanti stati urdinati una preghiera colectiva per guariscenza. Avà circa un miliuni di ghjente vennu à u Kyoto annu per annunzià a fossa è l'incontru hoko. U fossu hè un tipu di palanquini, chì sò sopravuti in e so spalle da parechji persone. E hoko - vaguni enormi, chì sò stati movuti da a manu. A so altura hè righjuntu dui pavimenti.

À quellu mumentu, i musichi siegghenu è tocanu e melodicamenti folkiati, sottu e quelli chì i participanti riclamanu hoko. In u carrettu principale hè un zitellu, raffinendu a divinità di u tempiu di Yasak. A prucissiò hè cumpostu di vinticintu cinque è santu hoko. Sò bè ricamente apprecatu - in particulare per u decoru utilizanu un pappagallo nissin. À a fine di i festeghjate di lignu sò disposti. È in u sittembri in Kamakura pudete vede à i cuncorsi in archery. U 16 di sittemmiru, Yabusame hè tenutu quì, una festa rituali, durante chì l'archi arquitetti sparanu à i miriali. Hè bisognu à culpisce i trè punti di destinazione è cusì à dumandà à i dii per una ricchezza è una vita pacífica pacífica. A legenda hè chì u imperatore hà realizatu stu ritu prima in u seculu seculu. Li dumandò à i dii per a pace in u statu è, dopu ad avè stabilitu trè punti di destinazione, l'accadèmuli à u galoppu. Dopu qualchì tempu, a festa diventata a ceremonia annuali ufficiale, chì era seguita da tutti i shoguns.


Siccomu duranti u sceccu u cavaddu hè u galoppu, ùn hè micca cusì faciule fà un attache di cinquanta à cinquanta centimetri. Per tradizione, i miriali sò colpi in una distanza equale di l'altru à una distanza di 218 metri. Tutte l'azzioni sia fattu sottu a battaglia di tamburini. Archers aghjùllanu à l'archi, è tutte tutte di costumi tradiziunali.

Ma per piglià una stampa completa di l'esplendenza di u Giapponu feudale, avete bisognu à visità Didai Matsuri, chì hè tenuta in Kyoto u 22 di uttùviru. A so principali parte hè una prucissioni di costumendu, i participatorii chì sò vistiti cumplicati cun perdi diversi storichi. U nome di a festa hè traduciutu cum'è "Festa di l'epopi". Hè una di i vacanze "più jove" di Matsuri in Giappone, u primu successu in u 1895 per marcà l'1100 anniversariu di l'establimentu di a capitale in a cità di Kyoto. A l'accumpagnamentu di tamburini è flauti da u giardinu di l'imperatore versu u tempore Heian move una prucissioni di duie milla persone. Si stendi più di dui kilomitri. U decoru principali di a desfile - una geisha-studiente è una donna hà vistutu in un kimono ceremunale. Ci hè di circa cinque chilometri, durante quale l'udìmmu admira diversi centu milla d'especatori.

Ci hè più di una documenti di e vacanze storicu cù disfunturità per un annu, è sò stati urganizzati, prima di tuttu, micca per i turisti, ma per i siciliani. Per una banda, questu hè una scusa per divertisce è ricrizza, è per l'altru - durante e grandi vacanze di matsouri in u Giappone ùn ùn permettenu micca di scurdà quellu chì era l'aiutu una realità, è oghje hè pocu diventendu storia.