Spend a weekend in privatu cù Praga


A decisione di passà un weekend in a Praga si sviluppau un'altura, da a surprisa ùn aghju micca vinuti cun argumenti contru. Repubblica Checa, a Repubblica Checa, dopu à tuttu, hè un novu paese - cum'è un novu libbru interessanti. Incù u ritratti. Majestu, certi scossi e, invece caramelu, doll. Un libru di secreti chì anu andatu à u distante passatu. In ssu locu, forsi, ci era ancu ricette per a creazione di a filosa di u filosofu - ùn era micca nunda chì l'alchimista, fortune è astrologi amaru a cità. I amati ancu scrittori, dedicating centenari è centu centu pane à l'atmosfera misteriosa di a capitale tedesca. Cusì a mo spuntanea di passà un weekend sulu cù Praga hà acquistatu un significatu profundo.

Lamentu mortu di alchimisti.

Propina, sta torre turmente nantu à mè hè un Daliborka tristu, deskrittatu da u famusu scudatore misticanu Gustav Mayekin in u novu Walpurgis Night. (Giniralmentu piaciu à nebbia, di mischjà in i legends urbani di a storia senza iniziu è finale, chì elli, in turn, diventonu legends - cum'è unu di i so libri più famusi "Golem"). Quandu avvicinà a torre più vicinu - Ùn aghju micca messe in mente: in Malasia Strana ci sò assai calli tortu è raccogli interni, tugghi è passaggi, è sò assai faciuli per perdienti. Invece di Daliborka, a strada (novu!) Viaghja à Zlatu. In i tempi antichi, l'alchimisti è e stranguli vittite quì - Meyrink hà scrittu annantu à elli. In generale, ùn aghju micca parte cù i libri in Praga - Ùn pozzu capisce nunda di elli (tuttu hè simbolicu è confusing, ùn pò micca capisce quandu el sonu hè, induve a rialità hè), ma u sensu di a cità hè in solcu forte.

Zlata hè una strada - micca ancu una strada, ma un mortu. Puderaghju chì quarchi ghjunta era pienu, di l'acqua, i raghji raghji di u sole sottumessu u bughju bughju trà e casali, è di notte solu a dim linterna chì avvicinava à a fine di a strata puderia serve com un fito, senza illuminà e strade. A strada cuminciò i pensiunnii ridjosi è l'imàgine, ma avà hè stà un paese di merrisi ennimi: casi, induve intru, intrecvate a testa, dipinti in parechji culori; i ricordi petite sò chjubati in i finestichi: ghjoculi di ghjocu, armunia, cartelli brillanti è legends di l'antica Praga. I prezzi i - ooh-oh-oh, ma pudete vede divertente, cusì mi imagine ch'è sò un museu.

Un ponte entre dui mondi.

U famosu Charles Puente, dicenu, era quarchi bastassi à una strada, anche si hè difficiule di crede in questu - hè ristretta. Circundantemente parlante, cunnessi l'Antica Place (Old Square) cù u Paese Lesser - dui distritti favoriti da i turisti, ma a so aura hè incredibule diversa. Un pocu cusgetu, u spiritu di casa di u dirittu, "vechja" (i ciavelli di cicculata cava è u vinu mullido) - è a fridda grandore di u left, Malostransky. Ci, in u Paese Menù, i palazzi marbre è i palazzi stesi, u stili chì a nostra guida per qualchissimana chjamata "classicu quartieri". Di sicuru, stu stilu ùn esiste micca, ma dinò trasmissione l'esencia bè. Eccu dinò a famosa cattidica di lussu di San Witt, in a quale pudete tremu à l'ossu - u fruttu bruttu veni da qualcunu avanti, da i tombi. Da un banc à l'altru, i turisti passanu Vltava. In ogni cità hè una strada induve allora vai per "vede e persone", poni per l'artistu, cumprà un kind di trifle o un paisaghju "chjosu". U Carlu ponte hè a stessa strada. In tempu di ghjornu hè un "cungozu di trafficu" constantu nantu à questu, impughisce assai, ma quì pudete alcune meetu i caratteri più incredibili. Per esempiu, un vechju cù una capra in una corda. I japziarè cù càmera di camera, italiani cù mofiche affiché, e tedeschi e termichi - è un caprettu biancu. O una purcellina culurita di Hare Krishnas cun l'altaveu. Sò cusì appassiunati chì anu cantannu i so hymnes è dancing flirtingly chì da u Ponte à a Quarta piazza sò siguiti da una stringa di curiosa - è ancu aghju. Quandu a ghjente sia bè, hè assai faciule per elli à piglià in l'affirmazione, senza circà à l'affiliazioni religiosa.

Un'ochju dettu quì sottu, una vista da quì sopra.

I Ceco veneranu in città tempri, s'arrizzavani prima, è i vacanze ùn sò micca escepzione. Aghjunghje à 9 am à a piazza Wenceslas, cammina versu l'Antica Place, crucifiche u fiumu principali di Praga à u ponte ... Turisti dorme dopu à una sira senza freti, è avè acquessu di a cità. È in questa meravigliosa matina, in questa aria fresca di frostu, riseddi d'ogni modu particularmente majestamente sopra à mè. Ogni torre, ogni spire hè salutatu è, cum'è si stà, guidati à a cuspirità conspiratorial: Bonu, fratellu, eccu avete è l'aghju sò solu - è u chjappu Vltava.

Per vede u centru densamente custruitu nantu à a Quarta piazza, avemu avutu a ghjustassi a torre di u Palazzu. In attu, per tutti i pirsoni normi ùn ci sò elevatori, ma per qualchì propiu, hà decisu à andà à peda. A più larga speria chì aspetta, a più chic la vista da quì sopra. Ogni casa, ogni via, folla di turisti, catedrali è e chiese - tutti davanti i vostri ochji, unicu cartellu di sta pinzata vivetta di a cità.

Ghjunghjite sguardu. À meziornu, sarà scumparendu, a neve a cumincià à annunzià, ancu in u invernu, a temperatura quì abbastanza raramente sottu à cero, è ancu quelli -10, chì cascà nantu à a nostra parte, sò una rarescita, avemu, perciò, sò furtunati. Aghju dicidutu di vede a cità da un puntu più altu, solu da una altra spedizione. In a scursioni tutta a crescita di cursa è esse diretta, ùn puderebbe pranzassi è ponni, pensate à u vostru, respira l'aria di qualcunu di l'altru, ma già cume cità chjachjata. E ora avà torra dormitu, solu un traduttore souvenir solu, trasfurmeghja lentamente a so banca à u Scogliu di u Castellu. Avanzendu, aghju vede cum'è sbavata. L'escaliera hè longu è sciddicatu, ma ci sò tetti di tiled, patios faciulitani è boni prudutti. E quì pudete pinsà chì i last few centuries ùn eranu micca quì è avete statu in u passatu - per a via, hè faciule! L'escaliera di u casteddu hè un puntu di visione excellentu per l'amatori di l'espai. Da quì pudete vedere u fiumu - un modu è l'altru, ponti, colti. Ci hè quasi nisun caru è trammi in u circondu, ma di sùbitu un cavallu cù un carrettu pò esse appiccicate. In certe volte una mansa di viaghju hè ancu attraversu: "Eccu, carru cavallu!"

A parti Czech.

Dopu avè camminatu è avè scurtatu l'appetite, dopu à a sera, aghjunghjenu u café più vicinu. Da u primu tentativu di piglià un muccuni, ponu esse chjaru chì avete bisognu di studià u menù cù più cura: i bassi i preziosi sò cunfondati, è ùn avete micca avessu chì voi cercate quasi un pezzu sanu à quellu stessu. "L'insalata griglia hè tinta" hè stata assuciata bè cù cinque cubelli di furmagliu è cinque olivi - in nisuna istituzione chì avemu più di questa freccia ùn mette micca, ma pò micca. I Cacciaturi ùn sò micca cunziddiranu prudutti. L'insalata "Petite" hè statu carricu in una tavola di salad size decent, chì avemu generalmente cumprà prima l'arrivu di i visitori - questu hè una raffu. E accussì in tuttu. Cusì hè assai vantaghju di andà in numerosi ristoranti è picculi boni cù una cumpagnia rapida: una insalta è un pienu caldo pò esse divisa in trè. E voi solu - è ùn avete mancu à scelta di qualcosa, ùn avete micca manghjatu tuttu. Questa diskriminazioni nantu à u voluminu di u stomacu!

Shopaholic.

Certu, ùn vogliu micca fà spassighjà di fà cumercià. Ju interessa a storia, l'arti, l'architettura, l'atmosfera ... E persone, dopu! Ma prima di e praticelli di Praga ùn pò esse stand. In modu persunale, aghju attaccatu music è libri. Books, per suprattuttu, se cù u testu, in English - in tutti i librairies principale ci hè un dipartimentu speciale. In generale, quì sò i mo favori - i discritti di i fotò chechi. In a Repubblica Ceca, ci sò parechji artisti fotogangichi notabili, cunnisciutu da "una grande angida di specializazioni strette". Aghju statu infurmatu di a so esistenza per l'Internet. Ci hè un modu spéciale, pensativu è romanticu, in a so manera, - chì li distingue da a massa generale. U so artu hè principalmente nìvuru è biancu, ci sò più ombri cà lumine, è u corpu di donna nude hè prisentatu in a listessa numbia nostalgica cum'è i so culori, ponti è quatri di Praga. U corpu umanu hè illustratu in assai u listessu modu chì l'antica muralla, spiers, torres.

E all'impruvvisa, in tutta a fondu di tutte l'altru stilunità - a bacchanalia di culore di Jan Saudek. Questu hè un creatore ertu locu è, ghjudicamentu di i so preoccupati, hè ancu un libertino! I so discoppeli - per esse quì per uni pochi volte universali "- ancu quarchi manera di cunvenienti per vede à i amichi (questu pudendu esse dati à a mo mamma o a sesta più nova), ma hè impussibile tene da a vista. E in tuttu - in ogni mise-en-scene eròticu, in ogni comune ironica - qualcosa cusì inexpresibile ceca. In Internet, u so travagliu divirsiamu, arriniscenu in i siti è i blogs à una veloce impensable. In u stessu quantu à a musica, Praga hè una cità di i classichi. Oghji popolari sò Dvorak è Smetana - u patrimoniu culturale di u paese. I travaglii necessariamente includeu cuncerti, chì si produzzione ogni sera in quasi tutte e chjese di a cità. Aghju visitatu questu avvenimenti cù piacè, ma i bassuti di a chjesa sò assai difatti, in i chjese di ghjesgia hè assai friddu, è i turisti cù carpi assilati pusonu e so ghjambi in un locu spiciale per i ghjinochji di e preghje. Curiosamente, questi populu in casa, in i so paesi, anu sempre à a chjesa?

In u magazinu, in memoria di a cità, aghju sceltu un discu cù un viulinu judeusivamentu schercatu è à volte à e notte vijo in l'imaghjini di Praga sottu questi chjudi è sordidizii.

Ùn ci hè micca vacanze? A festa hè!

E chì, in fattu, i festivi principale? Per esempiu, annu novu? Strangely enough, in a Repubblica Ceca ùn hè micca celebrata. I detti i loca - ùn sò micca accettati per quessa, a notte di nozze provoca un amuzzu tutale. Ma i turisti si divirtissenu tutta a via - sincerely, noisily, variously. In direttamente a vigiglia di u Novu annu ci sò parechje scelta: una discetta di moda, una cervecería reale cù un pappagallo scribbled sott'à i so pedi o a famosa cafe induve ellu stessu Franz Kafka (Kafka, incidentale, ùn avia micca un bon gustu - a cafe ùn hè micca valore). Hè pussibule è ind'u postu per affucà à l'affullanza di caminari - in a nostra acrobata sughjastru chjaru a crescita andò à un ghjornu, cù u ghjocu in bola di neve è l'iniziu di focu. In tempu locu in questu tempu a festa - u ghjornu di San Sylvestre (a vigiglia di l'annu). E, sicuru, Natale. Quand'ellu ghjunghjenu in Praga à a fini di dicembre o prima ghjennaghju, pudete sviluppà a diversità è a ricchezza di i mercati di Natale. A tutta a piazza di a Cità Vientiane è a longa piazza Wenceslas se duminate cù quioscati di legno with all sorts of things - souvenirs, "wine courgettes", documenti, joca, quadri. I musichi ghjucanu, cavalli caratteri - u spiritu di e festi populari si senti, solu in u rolu di u populu - "vinite in gran numeri" turisti.

Oh, unu più tempu.

Forsi, questu hè una di questi cità chì ùn avete mai tempu di fà tuttu ciò chì hè prughjettatu. Sè vo vulete ripetiri e vostre walks again and again, vo vulete sapè più nantu à Praga. Cusì, in certu modellu, voltu immediatament vole vene à novu, è novu è novu ... Per esempiu, ùn aghju mai scurdatu di scurdà di a facciata oculta di a Cattedrale Tyn - tuttu u tempu pari chì darrere l'annu di "carami" hè oculcu questu grandiose è sicuru gòticu. Ùn sapete micca s'ellu ci hè veramente un fattu particulari, o era chjamatu da u principiu. A catedrale pò esse passata da u cantu, pudete estimà e so dimensioni colosale, lampendu a testa, ma hè cusì impastatu da trà e carru torcu chì ùn avete micca ottenevule u ritimu generale. Aghju pigliu in un amicu malenconimu per u transportu di a cità di Praga - ùn sanu micca quale hè "ora prossime". E sò solu trè linea di metro. I trammi è autobuses run strictly à u tempu spiegatu, è a ruta pò esse studiatu à a stalla. In un di i trams ghjente aghju quasi nant'à i più porti di Powder, è ominously scuraghjenu sottu a chiave a pianura o a fine neve, inghjinuchjate in u sole.

Quasi tutti i ghjorni, cù cagui di turisti, si sò sottu à u rilievu astrologicu più famosu - Orloi, è aspittàvanu i persunalizati chì i decoravanu di cumincià à muvianu. À una certa ora u ghjornu invariabilmente, a chiazza era annunziata da una ghjovialia ghjittina, cum'è un simbulu di a vittoria annantu à u male, è tutte silent. Ùn aghju mai avutu a discernenza di ciò chì passa in rialità. Truvate una piccula strada tortu è nantu à questu - un grandi spaziu di cummerciale: platbands for keyholes, accordione di falu, signali strade di u seculu prima l'ultime, cafè è taglioli di cafè, buttigli di buttigli. Ma per i vechji ghjorni ùn deve pagà assai. Allora orammau, sighendu. Puderò inspeccionà solu un terzu di u zucchinu stante, chì hè tentatu à dilla in un materialu separatu. Quasi tutti i ghjorni s'assittò à a veranda di un bonu cafe è manghja cunghji maghju cù frutti freschi - cù i nostri standard, tuttu questu bellezza hè stata prumessa per nunda ("zdarma" in Czech), è u danni hè minimu. Allora sempre si suttese, cercatu à cumunità di ritratti acquisti novi, scurdendu di u travagliu è tuttu ciò chì in tuttu. E ora ricùardi di Prisma ogni ora mi fighjate à u mo purse di pèrdite rapidamenti, quasi quasi tuttu hè assai più prezzu ca u nostru, è a billetta, per quessa, si troppu più pianu. Vi i lochi induve i turisti ùn viaghjanu micca - una vista di Praga da un altru, u polu industriale è di u paisaghju, contru chì "Filmava a limonadita" hè filmata. Ùn secondu micca se pudete vedemu novu, perchè i residenti di e vitture privati ​​dumandinu à cercate u passaghju. E l'aghju intesu: stu tipu di - sì, què hè? Ogni tipu di Praga! - Vogliu possumesse propriu solu.