Salute di e pregnant woman and exercise

Cundite per u vostru nascitu novu cù sè stessu, perchè hè cun voi chì a salute di u so babbu accumincia. A salute di una donna incubulata è esercizii chì aumentanu l'elasticità di a pelle è u lume chjaru aiutanu à suprimiri l'ostaghje.

Ùn hè micca sicretu chì cù l'apparenza d'un omu in casa, u tempu di u sonnu è u riposu per una ghjovana mamma hè significatu currettamente. Avemu aghjustatu cù u fattu chì a ricivutazione di un bagnu relaxanti si dà capiente à i prucessi per un bagnu di un zitellu, è ùn ci hè quasi nisun tempu nant'à a coccia di i vostri platti prediletti ... A stampa ùn hè micca un cuntentu. Cusì, avemu pigliatu tuttu u nostru mani è sottu u nostru cuntrollu.


U momentu chjave tene à esse ridere di a tentazione per dedicà tutta à u zitellu. Avemu bisognu di ritruvà u tempu di cura di noi. Se ti portate l'aghjustà, ùn avete micca bè di forza per attentà à qualchissia altru. Per a salute di una donna incinta è esercite nantu à l'equipaggiu specialu, solu u scopu di a futura mamma hè abbastanza.


Fai a dumanda: "Cumu possu fà per ellu per ch'e aghju ciò chì duverà u mo figliolu?" E prima permette di stà un pocu restu. Intènditi à esserà bunissimi boni paisani sò imperfetti. Acepta chì inevitabbilmente falla i sbagli, perchè solu cunnisciutu da u zitellu. E questu hè normale. U zitellu hà da mai sapè à adattà a mamma è dadu. A megli manera di trattà cun questa situazione hè di capiscia chì micca micca solu. U sustegnu di e persone hè assai più impurtante per una ghjovana mamma chì mai. Fate un cronograma per grooming pè u vostru maritu, dumandate à i vostri amichi per a cura di i prudutti o, per esempiu, pigliate a lavagna tempuranee in casa. Per esse a migliori mamma, duvete esse ella. È avà bisognu di sentitu cura è amore. Stàtelu à i nostri cunsiglii!

Da u primu ghjornu di a vita di u to babbu, scurdamu chì nuddu si preoccupa di megliu cà ellu! Ùn hè micca cusì. È per quessa, intestamente à attribuà u tempu, chì pudete dedicà à sè stessu. Avete a cura di a salute di una donna incinta è l'esercite ogni ghjornu, perchè vi senti più megliu.


Prutene a vostra alianza

Hè assai impurtanti ùn micca di scurdà chì ancu una donna, avete un amatu, u babbu di u zitellu. A relazione di a coppiu hè un giardinu in quale i zitelli sò crisciutu. Una bona rilazioni cù un sociu avarà da aiutà è in crià migliori. Segui cunsiglii per mantene l'attitudine per ellu stessu è per ùn intervene cù a bona salute di a donna incinta è l'esercizii per u benessimu più còmicu.


Agree

Per evitari di disputa è malinziamenti dopu à u nàscita di migghiuri, in anticipu o immediatament dopu à a so nàscita, distribuzenu certi richieggiammi (chì anu dedicatu à a preparazione di documentu, casa, cunzignate, bagnate, camminare cù una foglia).


Comunisci

Parlendu francamente è sùbitu annunziate nantu à ciò chì tù sia assicurata - bona è mala. Uttenite a casa per un passaghju. Pruvate di custruisce i pianosi siepei settimanti, o almenu un ghjornu. Truvà un modu per esse da almenu uni pochi d'ora senza un stroller hè sempre pussibule. Dà i turnà. Dà i vostri amici una passioni di spenniri almenu una volta cù u so figliolu solu. Ci hè una chance chì dopu avè principiatu à cumprendisce megliu. A cosa principalu hè, ùn interferiscenu micca è ùn critica, anche mancu tuttu ciò chì avete. Avete a cura di a salute di una donna incubulata è esercizii, cusì creendu u cunfortu più cómodu per u to babbu.


Crea un squadra

Duranti l'attività di sport, l'affari di l'usu cusciottu aiuta. Catigurìi di fitness postnatale o gruppi "Mom and I" ispirazioni è reducià a probabilità di depressione, restaurate a salute à e donne chì incinta è esercite per ottene u megliu risultatu di cunfortione in i nostri partiti futuri.


Tempu per sè stessu

Dopu assicurendu chì avete u tempu libre, cunzidiate, per esempiu, yoga, meditazioni è ... ùn sò micca sentenu culpèvule per questu.

Ùn vi maravigliate si truvate chì u vostru tempu per u restu ha diminuitu drasticamenti: assai ghjente macezioni ùn sò micca più di quattru settimità à settimana per notte. In u megliu casu.


Alimentation Team

Dopu à 4 settimane, dumandate à l'animali per dà à u criaturu una buttiglia in a ghjurnata a nutela. Hè una chance di fà un pezzu di tempu per dorme. Sono vicinu à u zitellu. Per elli per esse arriccinu rapidamenti dopu l'aghjustà, permettenu a foglia manghja in u so lettu. Fà amici cù una sesta. Ritorna mentre u zitellu dorme, anche si a cucina hè una muntagna di platti sgranati.


Avete pacienza

I studii amparanu chì e donne ghjovani copre cù a mancanza di u sonnu megliu cà l'altri populi, a salute di una donna incinta

L'animi pusizioni, a salute di e donne incinta è l'esercii per annulerà u riflettendu di u duluri. Quantu di u 70-80% di e donni chjassi cuntenenu "blues di mamma" - cambiamenti di l'umorità in i primi unsi ghjorni da a nascita di un zitellu. À u 50% vera postpartum di depressioni sviluppeghja. U spessu occur in e donne chì anu sottu PMS.

Omega-3 Ghjè diventatu chì in paesi duve a ghjente manghjate i pezzi di mare, riccu in Omega-3, u CDP hà sviluppatu assai menu spessu. In un ghjornu, avete bisognu di almenu un grammu d'Omega-3. Questu àricu appliu cuntene sardini, salmuni, gambarinu, avocado, oliu di pezzi e oliu di pisci.


Sollenne

Quandu u zitellu dorme, ùn restanu micca? Questu hè unu di i fatturi principali di risichi chì pruvucanu un CDP in eiu ghjovani. Sò attivu. Eserciti sò un modu naturali di mantene un buen humor. Improvecia a salute psicologica, rinfuccà i stress.


Amunìnni!

Nunda più veloce è benete ùn esete micca di l'apatia api nostru, cum'è exercitu. Accuminciassi cun un piacè simplice - cun 1 avvicinamentu. Aos gradualmente, sentimu megliu, cumencia à facenu l'eserzioni chì vulemu. U ghjornu dopu ghjornu, aumentanu u nùmeru di repetizione, è cundiscenu finu à 20 vechji. Fai esercitazioni tutti l'altri ghjorni.


Curdigliativi è erughjatu

Arrassatu, cù pescaghji chì pesanu 1,5 a 4 chilò di mani, direttamente à u corpu di i palme internu. Lunge, parte di l'aghjustata da peddi, per dàcenu dui ghjinochje: u ghjinochju ghjucu nantu à u turmintà, u rinchjusu davanti à u pavone, righìannu u calcariu. Struisce i vostri pierri è l'exhale, arreste a crosta staghjunata è tornerete, chì tombanu i vostri brazzi à i vostri spalle. Riturnà à a puszione di scassa, sottu vugliutu i vostri mani. Riturnà à a pusizione di partenza è cambia a perte. A superficia frontala di a còscia si sò rinfurzata da e donne, nucali, tufone è biceps.


Esercitu facciali di u malcettu è pescuvaghi

Fate cù a vostra volta à a catedra, cù pesce di pesce 1,5-2,5 kg (mani longu u corpu). In l'ispirazione, realizanu una stuppa, toccu i buttiglii di u catedra, à tempu à devandà i vostri braccia à i coddi à u focu, i palmi di punta à l'altri. Struce i vostri pierri è l'exhalate, rinfriscà a caghjella di u lattice, fendu pisà i vostri brazza cù pescuvuli sopra à u vostru capu. Ritorna à a pusizione di partenza. Change your foot. I buttiglii, a superficia di a fossa, i muschi è i spaddi anu rifurmati.


U pusu di cunversione di l'armata

Stand in fronte di una sedia cù una alta spina. Mittitilu cù a to manu diritta, impetu adelante, à un livellu parallelu à u pianu. In manca left, mantene una manu di pesu à 1,5-2,5 kg. Aghjustate a manu dritta à u latu, à u livinu per u spalle. Sughjettu à a volta in diretta, aghjau a manu manu manca, mantendu a pusizione di u codice. Ricerche u vostru armu à u cantu è u ritornu à a pusizione di partenza. Quandu avete finitu l'approcciu, cambiassi a vostra manu. E spalle è spalle forte sò rinfurzati.


Esercitu dipping with a leg lift

Stand in tutti i sardini, bracchetti più largu chì spalle, i ghjinochje sottu i vostri maletti. Aghjunghjite a volta di u rimottu di u lindumane - cusì chì u corpu da i taccasi à a testa forma una linea recta. Mantene e tene di i musculi addoministivi, fate i coddi, fate u to pettu à u pianu. Mantene u to pede nantu à u pesu, andate à a pusizione di partenza. Change your foot. Enfortece i musculi di u pettu, i travagli di frontiere di u musculu deltoid, triceps, nucali è musculi addominali.


Tire una stesa

Attenti nantu à a spine, ghjerchi stampati à u vostru pettu. Inhale, da esse exhale, straining the abdominal muscles, lift the head and springs off the floor. À u listessu tempu, pesa a perna ore 45 ° di sopra u pianu. Pique à a perna ghjusta, piglià u ghjinochju à u pettu è l'arricà cù e mani. Strand e so gemme, ogni volta per esciarru. Rinfurzate i musculi addominali.


Trimestre Esercitu

Chjapperu in u to dorsu, sullivate e so maghju è dàchanu à i vostri ghjinochji, e so gemme sò paralleli à u pianu, posanu e so mani sottu e to cattivi. Inhale, palesa l'exhale, aiscia a testa, e spalle è l'omopuli di u pianu, chì tirantanu u corpu à i pedi, mantenevenu sempre. Ritorna à a pusizione di partenza. Repetite tanti volte quant'è necessariu. A causa di stu sternu, i musculi addominali sò rinfurzati.