Scandalu reale: a mòglia di u prìncipi Carlu dumanni chì Harry u so figliolu

In a famiglia reale, i Windsors sò una volta stancu cun passioni dignità di a pinna di Shakespeare. Camilla Parker-Bowles prova di disputa cù u so maritu u primu Carlu cun u so figliolu più chjucu. Stepmother Harry hà cunvince a so mòglia per fà una prova per a paternità.
A ragiò di l'attitudine negativa di Camille à u so figliastru era a so attitudine amica à Kate Middleton.

Insiders in Buckingham Palace ponu accede à l'ultime nutizie: quarchi ghjorni fà, Camilla, chì ùn pò micca tollerà una fille, hà disputa à quelle di Harry, chì si svilò à prutezzià a moglia di u so fratellu.

Dopu à a matriculazione, in a presenza di u so figliolu u più chjucu, Charles hà parlatu di novu imparziallu di Kate, chjamà un oliu, Harry ùn pò esse firmatu, è Camille hà dichjaratu daveru:
Kate hè più regalu chì voi.
Offended, a duchessa di Cornualles hà viole u tabùtu micca dichjaratu chì esiste in a famiglia reale, dicendu à Harry chì ellu stessu ùn pò micca esse prìncipi, insin'à questa nantu à l'affari possibbili di Diana.

A moglia di Carlu fece un colpu "sottu u cintura". Harry sapi da a chianciri, chì si sò passati dopu à ellu, è per parechji anni preoccupatu di sti cunversi. Tuttavia, Camille hà decisu di sviluppà stu tema. Infurmazione rappurtaru chì a duchessa in un cittinu ristrettu ragiunatu chì u babbu di u figliolu più chjucu di Diana pudia esse u militaru James Hewitt, chì, 15 anni fà, hà fattu una confession sensacionale cù a so romanza cù a principessa.

Camilla hà decisu di puntà l'i. A donna demucrazia da Carlu per annunzià anali nantu à a realizazione di a DNA-test chì ponu esse risposta pricila una pregunta - se Harry u so propiu figliolu.