Seculi di lavà propiu

Quasi ogni donna sapi ciò chì hà lavatu, ma micca tutta stu tipu di manicura hè amatu. Di sicuru, pudete turnà à l'aiutu di bugie, è ùn perdi u tempu d'una volta. Ma ogni amante voli chì e cose sò stati riddiutu qualitati e ùn anu micca persu l'aparicio. Dopu tuttu, lavà hè un tema delicatu è esie bisognu di i patroni per sapè sicuru. Sì avete adirutu à e regule simplici è i trucchi, da questu cù questa affari ogni amatrize vi pò perfezzione bè.

Scaricatu di e manichi.

Ùn hè ghjallacciatu per fà u lavà. Prima, avete bisognu à rivisione currettamente di e cose per verificà qualsiasi mancu. Prima di lavà, i manichi sò rimettati. I manuscriti pò esse sfarenti, ma l'eliminazione ùn hè micca un prublema. Sì di vaghjimu si trova un puntuale di chocolatale nantu à un vistitu di sita è di l'armata di lana, seranu aiutu cù una solu suluzioni ammonia. Dopu l'erba spots pudete riesce cù diluted in ammonia di acqua cale in a proporzione di 3: 2: 1. A manu di u marcatura pò esse sbulicata cù l'aiutu di l'alcoholu denatured. Per fà questu, avete bisognu à pusà un pezzu di tissutu nantu à u spinu di a tacca, piglià un swab, stighjate in l'alcoolate è anchianate a tacchera stessu. Un coppiu di catuzzi serà abbastanti per sguassà. A suluzione di ammonia vi pò escece i spazi freschi di sudore, è l'acitu biancu farà cù i vechji. Se vulete sguassà e manere di u caffè, u tè, duvete in moglia a calda in acqua calda è foglie u mumentu cù savu. Dopu quessa, tenite a ropa per un pezzu in l'acqua, è poi lavate.

Preparazione di vistita per lavà.

In più di e maniche, fate cura à i danni à i vestiti. Sì li costi tornati sò prisenti, hè megliu cose à fà cuscà davanti à lavà, perchè micca micca disperse più.

A robba in ligna ùn deve esse almacenata in una area ben ventilata, per quessa un furiosu sfumante è u muffa micca. Verificate u cuntenutu di i sacchetti è sguillate tuttu ciò chì hè superfluvule. Pillowcases è edlleite sò e cuttighi più bè rinviati per elli è u polu da e cantone. I costeri, si sò stati scatti. Per fà e so buttone ùn stenderu micca da u lavu, anu bisognu à esse spuntate nantu à a punta cun una costura. A falda cù doblegate pò esse arricchata cù grandi puntu. Allora vi pò diminuisce u lavà.

Ogni cosa prima di u principiu di u lavaturu deve esse ordenatu da u tipu di tela è di culore. Spécialement a cura di i cori, cù una pintura inestabile. Quessi cose esse lavati separati per ùn avè micca scrittu u restu. Ùn pudite micca lavà prodotti di velvete è di pelle, ancu quelli chì anu un brillo di sita naturali. Questi cose sò suggetti solu per lavare. I prudutti finti hè megliu micca lavavvi in ​​a squadra. Ci hè lavatu nantu à e mani o purificatu seccu.

Powders è altri servizii per a robba di neve sò stati scritte rigularmenti in accordu di u scopu. Ci hè un puzziche particulare per certi tipi di tissuti. Ci hè pute per a machina automaticu o per lavare in manu. Ùn hè bisognu à l'usu di l'arnesi di u linu è di u cuttuni per lavà in manu. Tali prudutti cuntenenu sustanzi chì sò mali pi la pelle, causanu irritazioni. Tuttu chistu vale averisce fiducia à ellu. U polu mungstru di a diversità di cumpusizioni è di e spezie ùn hè micca valuta. Questa puderia dannà a robba.

Verificate u prugramma prima di inizià usatu per una reazzioni allergique. Averete sceglie un detergente chì ùn vi induve micca allergià. Prima di prucessu di a robba cun u saponu, deve rinunzià i residue sintetici.

Cumpiammu a bugia.

Dopu chì i vestiti sò selezziunate è preparate pè lavà, u devimu esse impastatu in una lavà. Per questu, hè chjaru cunnuscenza almenu u pesu approssimattivu di a vostra lavandula, chì ogni lavatu hè creatu da una certa quantità di carica. Studii l'urdinamentu chì vinia cun a vostra màquina, chì spessu di describisce cusì affare. A lavanderita affucatu forte hè megliu a mancu in una solu solu. U detergentu di lavare per tanta ci hè bisognu di menu per lavà, una volta ogni dui. A tampiratura di l'acqua per lavà lavare ùn deve esse più di 40 gradi, altri hè più difettu di sguassà a contaminazione.

Garbate a lavandula in a machja correctamente, perchè quandu chjappà ùn si cunceta micca, ùn viaghja micca. Questu pò causà a crescita di u tamburinu è u rute. U cappuccuni è i pillowcases sò più cusutti in u spaziu di u burcu, perchè a lavanderia ùn hè micca imbottita in un lavatu. Se a machina cumanda à emettenu sons vibratorii durante a spinning of the laundry, volenu chì ùn mancanu micca a carica. In questu casu, hè bisognu di reducià a quantità di laundry per spinning. Una gran quantitata di pezzi di detergente hè ancu preghjudiziu, sia per a màquina stessu è per lavà a lavanderia. Questu porta à un pianu graduali di i parti di a machina. Ùn aduprate micca scunce per lavà a machina. A vitezza di u spinu dipende direttamente nantu à a qualità di secre di a robba, quantu liscia è finta si deve. Ma deve esse tenuta in mente chì, cun vogliu cun più frequente è rapidu, u centruffuggiu vene fora più veloce è esci. Hè abbastanza per un bon spinu di 800 centrifuggi.

Hè assai impurtante, prima di lavare, per aghjunghje tutti i chjusi è i cremmi, i buttuni nantu à a robba è turnate in l'internu. Scacciate i buttone di u lavente, u lampu ponu dannu a manu severamente.

Aduprate a lavanderia dopu à lavare.

Quandu a manu lavine, pensanu chì u numedu di lavande si pò esse ridduchjate, ogni ghjornu, sprimminziari l'arragagliu bè. Ùn sfatatoghje a robba da tessuti di sita è sintesi. Questu bugulamentu hè megliu simplice per esse cusì. I prudutti di linu è di cuttuni sò più rinfreschiati in trè passi: prima, in acqua calda, per sguassà tutti i residue di detergente, poi arringenu in acqua calda è i tempi sussegwenti - in u friddu. L'articuli di a lana pruvucarà in acqua calda, micca più di 40 gradi cù l'usu di una suluzione di ammonia. I cosi di lignu, cum'è a sita, ùn hè megliu ùn torci, ma faciule d'espressione.

Ci hè un altru sicretu per a siccà a ropa: se ti assecenu i cose nantu à a strada in u tempu di l'invintu, durante l'ultimi aclarati, aghjunghjenu un pocu di sala di salinu à l'acqua. Questu guarisciti i vostri cosi da a glasura.