Cundizioni per creà una relazione positiva entre un paciente è un duttore

Cumpagnate cù u duttore? Sò amici? Luttà? Da quale stilu a donna sceglie, in parechji rispetti, u so nàscita dependerà. Quasi tutti i matri futuri sò preoccupati di u prublema: cumu truvà un bonu mèdicu? Ma hè interessante: u focu ùn hè micca a prufessione di i medichi, è a so participazione persunale, umana in u prucessu - u mèdicu era attente o indiferente, indifferente o empatizatu cù a donna in u travagliu.

Perchè hè cusì impurtante? U fattu chì una donna pregnant cresce da un spécialiste non solu l'appuntamentu di qualchi tipu di prucessi è di droga, ma u sustegnu umanu ordinariu, assicuranza chì "tuttu serà bellu", perchè sia più preziosa di i so labbra. a capacità di sustegnu, inserisci a fiducia, dà a forza in una situazione tali hè spissu perciuta cum'è manifestazione di prufissiunalisimu. Relezioni cù un duttore sò veramenti assai impurtanti. Cumu per sentu còmpiu è confidentu in ogni stadiu? Sceglie un medico è avvicinendu à a recepzione, avemu, com reguli Digià noi sò attesa di qualcosa, comu si pri-ch'iddu distribbuisci l "rolu". Perchè qualcosa, un duttore hè qualcunu chì ponu esse solu u prublema, per quarcunu - un alliatu, un cumpagnu, è qualcunu ùn mancu vede a nicesità di sustegnu specialista. In quellu di questi pusizzioni sò parechji vuliri. Hè impurtante per sapè da ellu, per pudè ricanuscimentu è l'usu di u bonu. I cundizioni per creà relazioni pusitivi trà u paci è u duttore deve esse cusì cunghjuntu per i dui i bandimenti possi.

Allora ... Lena hè a più alta manager in una grande cumpagnia. Crideu: ora hè u tempu per i prufessiunali, à a quale anu relatu. Cusì, elettu un duttore, circava nantu à un bellu spécialiste. Hà trouvé: u prufissore, u duttore di scienzi, u capu di u dipartimentu di maternità di a bona clinica di a cità. È era tranquillu: a so salute è a salute di u zitellu sò in manu sicurezza. Tutte e teste chì hà dettu in tempu, impeccably cumpatente tutti i raccordji di u duttore, micca in tutti dubbitori di a so correcità è a spiranza. Eppuru ùn hà micca pensatu à questu sensu: "Sò chì farà, hè assai megliu ch'è". U prufissore annuncia u ghjornu di nascita: "Lenochka, a diciunna simana hè ghjunta, hè u tempu d'andà à u palummu. "Comu diceranu, mèdicu", Lena raligrava, "Ddu bonu, aghju fatta da questu ghjovi, da pudemu dà nascita". Lena hè vinuta à l'uspitalu à l'urdinatore assignatu. Hanu fattu l'estimulazione, tuttu passava sicondu u pianu. I battelli cuminciaru, è cun elli vinia u dolore. Per un bellu pezzu, ùn aghju micca ellu, anu un angurale. Ma più vicinu à l'attempu, u duttore reduciu l'effettu di l'anesthesi per chì Lena puderia efficae efficace è aiutà à u babbu per esse natu. "A la partara dicia a Lena in u so aricchia, ma avà capitu quasi nunda. Sò vulia una cosa - per fà u so dulore sia allivatu è hè tutte sguardu. "Venu, venite, respite, respirar!" - dumannò a so matrona. Eppuru, Lena hà micca pussutu pinsà nunda, cù u so dulore, ambitchutu cù indignazione: "Cumu hè sta succorsu per mè, perchè averaghju inghjustu stu pesadilla, perchè aghju avutu u megliu mèdulu, a pagu tantu di soldi?" In una situazione chì u duttore pare a donna ripusenza assai, ellu accetta tutti i so ciddi senza dumanda è senza dumandà ciò chì hè necessariu è perchè. L'indicatori di prufesseriunismu in stu casu sò u diploma scientificu è a pusizioni occupati in l'istituzione medica: u mèdicu di scienzi hè megliu cà u candidatu o simplicemente specialist, supervisor A preferenza hè datu à i medichi giòvunu, perchè ellu supposedly more time and opportunities for self-development and self-improvement.

Chì ci sò l'avvanzi?

Tutta l'imbarazzazioni ùn ùn ùn abbanduneghja una donna chì ci hè stata sfurtunata, hà un sensu di salvezza assoluta, di sicurità, hà sicuru chì u duttore guarantiscenu un bonu risurtatu currettu. Una confianza tali dà una attitudine positiva prima di dà nascita.

Chì sò i disadvantaggi?

Se a futura mamma hà bisognu di un certu sensu di sicurità, ùn hè micca cunfidenza è internamente eliminata da a so pròpia participazione à u prucessu, cerca di assutverà da a responsabilità è di trasfiriu à u duttore. Ma a tutti, nè u duttore, nisun altru pò dà nascita per voi ... In l'eventu chì tuttu finisci in modu sicuru, ci hè un sensu di gratitude à u duttore. Se a situazione vai alla lu "scopu" (ùn ci hè nè sorpresa in a parturientu), ci hè un sensu di disappraisu, a mo mamma hè frustata, fa una lotta di riclanzi à u duttore). Memorii è storii nantu à u pienu in una situazione tali sò o entusiastamenti l'aghjunghje è di chjappie è resinzione.

U patrone societale

Olga hè 36 anni, u so figliolu più anticu hè alluntanatu. Rispunniu à a gravidanza è à a nova nascita cun risposta rispunsevule: hà veduta, pruvatu di manghjà in modu bellu, andò à i corsi di "paternità conscientiana". Hè impurtante per ella cumprà a so vista nantu à u prucessu di nascita è rispettu u so drittu à decisione, quantu eranu. Olga voli chì sia liberata da qualcosa durante e battese per puderebbe adoprave una pusizioni cunvene, utilizà tecniche di respirazione speciale è ancu cantà - cum'è ch'ella era insegnata in i corsi durante a gravidanza. In più, hà da rimpusà l'usu di qualchi manera di " l perchè ùn vulia micca esse stimulatu o anestetizzati perchè era necessariu a medicina, perchè chì u mèdicu ùn hè micca ghjustu contru à questu, ma affete chì l'appiegheru in questi. »Olga, u mèdicu sicuru, hà scuntutu i so corsi di preparazione di u zitellu: u duttore hà datu un discorsu nantu à i metudi novi di l'anesthesiusi - masaje è l'acupuncture, Olga hà dettu veramente chì hà avutu truvatu quellu chì deveria bisognu. "Una donna confiesa un medico com un especialista cù e cunniscenzi necessari, ma ùn ella micca eliminata a situazione, ùn cambia a responsabilità pè u sviluppu di l'eventi. Sperisci perfettamenti quantità dependa da ella, è cun piacè preparesi per u partitu: porta un stiltu di vita sana, si mangia degne, si va à i corsi per i parenti futuri, fa exerciti especiales. Circundendu i so diritti è e responsabbilità, a futura mamma hè infurmata bè, se ne necessariu ella hè pronta per difenda, ma senza avè a ghjustizia ùn hà micca pricatu in battaglia. Un sensu di fiducia, tranquillità, un ambiente emotiu favorevule. In questa situazione, una donna a volte develope perfeccionismi pocu insulenti: aspira a esserà a bona mamma, per fassi tuttu ciò chì hè eccessivamente. Ci hè una ilusione di i cundini ideali criati da ella, ma à situazione improrunale, a mamma ùn hè micca pronta. Sì l'avvenimenti ùn sviluppanu micca cumu previstu, ùn ci hè frustrazione, sensazione di culpabilia è insolvenza.

U duttore hè un amicu

Sapendu chì era fatta, Zoia hà cuminciatu à circà un duttore: fece indagine, dumanda amici. Fortunatamente, hè stata capita chì un amicu strittu di l'amicu di u maritu - un medico-obstetre. In u so gravidenza era tranquillesa è cunvinta chì tuttu s'hè passatu bè. Ùn hè micca sempre cum'è ciò chì u duttore avia dettu, ma Zoya era silenziu, dicendu per ellu stessu: "Certamenti intesa è si faci tuttu dritta, ùn hè micca vinutu à ellu da a strada". In l'ultimu trimesteru, eranu sintomi alarmanti: un dolore di disegnu in a parti minima, "Zoia dettu immediatamente u duttore." Ùn aghju intesu, avemu aduprà tuttu ciò chì avà, "li disse. È à a matina dopu, Zoya stava in a clinica più rispettava di a cità, è in modu liberu. À u detour, a nurse silenziu hà dettu à u duttore: "Nikolai Petrovich, a zitella hè da Perkhovtsev". È principia: ultrasound, testi, un dropper, ultrasound à novu, novu un cuncettu, un certu scuperta analisi di u fluidu amnòticu ... Una settimana dopu, Zoe avia dettu chì u prufissori suspettava hà alcuni un pocu sindromu raru è un testi addiziunami hè necessariu di clarificà u diagnosticu. "Zoya ùn senti micca qualcosa, sintia piacevule, a maiò parte di tuttu quandu vulia turnari a casa". Conveda chì ùn puderebbenu refuse - perchè ella hè stata prisente nantu à sta ricumpurione, di a so piglià i cura di such specialists U diagnosticu ùn era cunfirmatu, ma Zoya hà guasi un mesi in u sughjettu. "A relazione cù u duttore in questa situazione sò cunfidinenti, quasi relativi (spessu ciò chì hè un parente, un amicu propiu o qualcunu à quale sò vinutu" nantu à l'amici "). I so ricunniscenza si trovanu assai incondizieali perchè anu digià aiutatu à quarcunu. Un ochju crìticu à u duttore hè quasi impussibile, perchè hè assuciatu à una settore di persone vicinu à u paci: cù l'amici, i culleghi, i parenti.

Chì ci sò l'avvanzi?

Un sensu di cunfidanza, di sicurità, perchè u duttore hè "responato" per a situazione micca solu per una donna, ma ancu per i so parenti o cunniscenzii, sta fiducia hè furtificata da u fattu chì ùn hè micca di qualcosa d'altri, ma "un" mèdic. Inoltre, ellu pudemu dumandà una domanda, chjamà à ogni tempu, aprite una visita, micca in cunfurmità cù l'agenda di admission à a clinica. In questa situazione, hè casi quasi impussibile di discutiri o disprezza cù qualcunu di qualsiasi modi, in particulari di ricusà i so servizii: questu hè, quand'elli dicenu, "incùmoduli". Hè troppu difficiuli per una donna per esse e di cumpurtamentu com'è naturalmente di u travagliu cun un amicu medico perchè u duttore hà assai attaccatu cù l'ambientu sociale di u so pazientu.

U duttore hè u nimicu

Katya ùn rifiutà a medicina moderna, ma ùn hà micca fiducia medichi in principiu, percive tutte e so parolle summamente suspicientemente. Normalmente, dopu à ritornu da a clinica, ùn hè micca in prumessu di cumprà medicina è fate ciò chì hà dettu u duttore. Prima ci cerca l'infurmazione più precisione nantu à Internet, discusseghja a so visita à u duttore in parechje foru è solu dopu chì fa a decisione finali - da esse tratatu o micca. Durante u tempu di gravidenza Katya era osservatu da seguitu da dui espunenti: in a cunsigliu distrittu è in un centru praticali pagatu. Tuttavia, ùn hà micca cunfidenza fiducia di capu di elli. Una settimana prima di u nàscita, un duttore di a cuncortazioni di e distrittu di a donna cuminciò à insistia à andà à a salute di maternità in anticipu, per a prisirvazioni. Ma Katya hà cunsideratu chì era un signu di prufessionalismu è retechja à tutte l'ingaghjamenti. Katya era temutu di andà in l'uspidale in principiu: hà primu di sicuru chì u mèdicu è a parturiale facia tuttu "cunfrontu". Ùn sorpresa chì u nascita era longu, severu è finita cun a cesareà. "Una donna hè carattarizata da a vulintà di cuntrullà tutte a situazione è a fideltà di i medichi in generale: volenu prescrive i medicini expensiveu è pratiche, scold per tuttu, secondu un settore di pesu esercitiu, testi malefici o a vuluntà di passà un paese di casa. In questa situazione, una donna, in regula, scrupulamente studia lege, cunnisciutu i so drittu è funziunarii cum'è mèdic , in ogni occasione, entra in polemichi. Hà studii letteratura medica, dumanda à u metru "qualificatu" interrogatori, in ogni modu pussibule di dimustrà u so sapienti. Spessu, tali pazienti cancianu parechji medichi durante a gravidanza.

Chì ci sò l'avvanzi?

L'illusione di cuntrollu è a situazione di a patrona di a situazione dà un sensu di fiducia è forza per influene veramente u cursu di l'eventi. Tali mariti ùn sò micca incestu per un duttore, ma ùn elli micca a so distrurisce, si facenu chì ricerite chì qualsiasi paci hè drittu.

Chì sò i disadvantaggi?

A situazione di suspiczone hè assai tensa: u pacienti è u duttore ùn sò micca satisfied with each other. Stu stili di interaccionu pò piglià assai energia, chì hè assicurazione necessaria per un altru. Inoltre, u medico hè improbabile di vulsutu accustà emocionalmente a so mamma. A donna passa l'energetica di seguità a situazione è ùn ùn pò micca rilassate. Da quì a diffiultà à a parturientu: e forze finiscinu rapidamente, è ùn ci hè nunda d'aspittà per l'assistenza, perchè ella era solu di cunfiderà solu nantu à ella stessu.