Sera criatura: master class

Una festa festina è solemne invariabilmente veni à rimpiazzà a vanità di u ghjornu. U tempu per Cinderella per turnà in princesi misteriosi. Ogni ropa di ghjocu sò sustituiti da u lussu di vestitu di vigiglia, femminili è deliberatamente sexy, mudelli moderni di cristalli sò sottussitizzati per pilone elegante, diamanti, "best friends of girls", in combinazione cù l'oru di tutti i sfumaturi chì venenu per rimpiazzà a ghjillanga standard. Hè una pity chì a fata s'hè scurdata di una altra magia: magia maquillaje. Hè necessariu di ricurdà à a bruciosa escemente, altri a reencarnazione serà in riscrettu. Aghju purtamu l'articulu "E cumpagnu di costume - una classa maestrale", per puderebbe aspetta in ogni parti.

Chì misteri capisce u pruduttu di a sera - a classa maestra dada di noi, aiutavà aiutu di familiariserà di tutti.

U primu e regule simplice: a pelle debite bè sempre neve, cum'è u tile di u pittore davanti à l'apparizione di l'òpira capilla. Hè megliu per lavà a face cun leche o tonica. Hè una persona "brilla" a base di cumpurtamentu cù particeddi riflettivi speziale, facennu scrittu prublemi di micca sempre "canvases" ideali invisibili.

Tuttu hè prestu, è avà avete bisognu à appiicà una fundazione, preferibbilamenti licenza. Hè bellu chì hè un tonu distintu da u tonu di a vostra pelle, ùn importa ciò chì hè. Capatoghja gruta inacceptable da crema, perchè a so tarea - per nivulà a face, è micca di fà una mascara divertida fixa. Avà hè u travagliu di un lapis currettore, capace di magia, cù a vostra aiutatа, scurevi, vasci friddi, pesti, cicati è blu innevutate in l'area di l'ochju. Solu appressu, a bocca ponza pulita. Hè igualatu u culore chjucu, sguassate u focu greasy, è fate l'imagine creatu.

Ma a pelle hà avè alcun vultà, altri chì a integrità ùn viaghja micca. Blush. Hè quelli chì finiscinu dirle a forma di a faccia, sottufeniscenu virtùni o ampiece pochette scrobatti chì anu sviluppatu. Brunettes sò ricumpandati per aduprà u blush of peach shades, caldo rosa è beige beige. Prupanu di i capeddi rossi hè impussibile di spirimintà cun sfumature di culori rosati, massa chjucchi è brillanti. Blondes sò a più faciule: quasi tutti i tonalità sò adattati per u so cumpagnu, solu esse dumandatu accuratamente. Ci sò e zitelli chì anu un aspettu orientale colorale, u so rouge hè culore rosatu è cignale.

E culori scuri culpiscenu effetivamente a splutazioni di a pelle.

Sable eyebrows.

Sicondu i Francesi, a liscia liscia è a liscia di a pelle facenu un perfettu makeup. A correzione preliminarja di e cigliera hè simplicemente precisa. Quandu a basa hè stata appiicata à a faccia, l'anziane sò taccati cun un lapis, chì travaglianu in picculi picculi di l'internu à u borde internu. U lápize hè un puzzicheghju qualche di u culore naturali o assulutamente in u tonu. A cundizione prima hè perfetta.

"Ochji in l'ochju ..." A situazione freghua à a notte festa. Cuminciamu à crià in a nostra classica maestra. L'ùmmira di a so cumpagnie di cumpunimentu permetteranu a paleta di colore sanu, pudete applicà una quantità significativa di brillo. Cu ogni varietà di l'ombra, anu deve esse sceltu à cunfirmà u culore di l'ochji, u tipu d'apparenza, u vestitu sceltu è ancu u tempu di l'annu. I règule di applicazione sò i stessi per tutti l'attrezzi: i rintorni internu di l'ochji è di l'ùculare sulla sannera, cù l'arghjintedda chì hè più satuva è scura.

Fattu à u puntu serà u usu di liner. Ma a so applicazione precisa certu cumpetu è precisione. Una linea recta per i pissure, chì devenu esse cumplettata cù l'"freccia", diticcià, permettenu à mantene solu un lapis finamente finitu.

A cumpagnia di u magazinu accoda l'usu di mascara impermeable, perchè cù a so Cinderella si senti più cunfidendu cun forza forza: a chjaia, a neve, u lacrime ... Quale sà chì duverà cumu cun elli una sira magica? È solu per ghjornu di vaghjime pò esse un dettagliu, cum'è pissenesse falata. È ancu una gruta, gruffu di caghjula di carcassa ùn hè micca cunsiderata una sera di u gustu dolore. Ideale - trè strati sustene a lasse superiori è duie - i più bassi.

E, sicuru, labbra.

A sequenza di applicà lipstick ùn deve esse cambiatu. Questu hè un axioma chì avemu da sustegnu sanu è prestu una attenzioni particulari à a nostra classa maestra.

1) U pugnu o riduzzione tonale copre u labbre, per questu hè più faciule per corrette.

2) A linea hè appiicata cù un lapis (labillizati sò largate da un patronu à u cuntour), i linii standard sò tracciati nantu à a linea naturali). Allora tutta a superficia hè tutela.

3) Un lipstick hè aplicatu da un sbagliu.

4) A napkin di u paper scambià l'excaranza.

5) Ogni palestra hè appiicata.

6) Una goccia di glossa nantu à u centru di i lipi face più voluminoso è sensuale - sessuale.

Ciò chì deve esse lipstick? U cumpagnu di cunfurmità tutte i sfumaturi, di rosa biancu à u difisu di u scuru. Ma a qualità hè megliu ùn truvà un stabile. L'abituari si pò cunsumà o facianu manciatu ind'u ornamentu di u vetru.

E uni pochi reguli ginirali chì si fate l'ultimu accorsu di a classa maestra:

- Ogni praticà ricorda di quellu postu di ghjornu diffirenti difiere a ticurità di neutralità, è a sera di luci. Questu hè cumprinzìbbili, perchè l'illuminazione per a sera hè dimmer in a so artificiàtica, è per quessa li funti faciali sò veddi eccezziunamente forti, comu si difuminate. Cusmetichi sò stati disenziati à equilibrali è sguardate a vostra brillantizza selettiva in u principale in a vostra parolla chì ponu scappà da l'attinenza di quellu à quale hè pensatu.

- L'imàglia deve esse armoniii. Questu hè, se ci sò assai ornamenti brillanti in a ropa, ùn hè micca indelicate chì i capelli è u make-up attruranu l'omi. Inutili, avete u rolu d'un arbre di Natale. Sì a vistita "scite" per u minimalismu, quì hè quì u "luminiscente verde" literalmente "gridannu" maquillaje.

- U lussu sottumessu di u vestitu di notte, a so pretensione è glamour, sò beni benvenuti, ma sta regula ùn hè micca annullata in nisuna circustanza. In u maquillaje per l'attraversi di sera, u più spressive hè di fà o l'ochji o di i labbra. I dui di elli simultaneamente s'assumiglia à un clown in u arena. Sulu moderatu è armunia.

I sperimenti in u mondu di a moda sò sempre boni. Ma se ci hè un sensu di prupurzioni è stile. Hè curiosità sò l'attuali di u pruprietariu di u pezzu di u pezzu, l'occhi azzurri blu e ciglioli bianchi, cigliali è capelli per creà una vampata femminile. E senza nè saccheghje persone, l'umidità di l'"alata di ravine" è u liparzu rizzulu ùn creanu micca stu miraculu.

Pudete diventà una Cinderella, datu u tipu di a vostra aspettazione è l'appretenza di u putu. Allora, admiring glances in a vostra indirizzu ùn sarà micca pocu cumuni.