Signs of sneaking old age

E stelle di u cummercialtjate cummattiu cù l'aiutu di i cosmichi è i manipulazioni kirurgiari chì pruvanu d'utilizà l'esse "Dopu un omu per quantu parechji anni chì avarà" per esse sotate a so età. Ma a mamma, a natura ùn pò micca esse inculcati, è hà prumittante lampò vichji signali d'invicchiu è scadiziu "macho" i seguenti signali di steal old age. Cù quarchi signalazioni evidenti evidenti, sese griggiuli o di cìddi, i famosi pozzu trattà bè, ma in un corpu anzianu, ci sò parechji mudelli oculati chì, più tardi o dopu, si sentenu.
Unu di i signori più notuali, quale chì ùn si pò micca capisce nant'à u sensu di a crescita, hè un cambiamentu di voce. Inoltre, in l'omi, a voce diventà più altu, finu à u falsettu, è in i donne a voce di a voce hè abitata. A voce di a persona anziana hè spessu dèbula è sorda, ma tuttu perchè u prucessu di anzianu influenza a cords vocali è tutti l'altri musculi di u corpu. E stringi vocali sò duie foldii di i musculi elastichi, trà elle ci hè cartilagine, chì aiuta à pruduttu u sonu. À u tempu, u cartilaggiu si diventenu menu elàsticu è più dilicatu, per quessa, sicondu l'otorinolulugia, i so cambiamenti cambiassi e facenu vibrazioni di i cordi vocali inestabile durante a produczione di u sonu. Da questu, a voce di l'omi dopu à 70 anni diventenu tremblanti. In i donne, per u tempu, l'hormona estrogenu pruteghja u cartilagine, demoniu i cambiamenti in a voce. In ogni modu, l'absenza di questu hormone pò causà inchatura in i cordi vocali, chì farà u timbre di a voce bellu. Comu fisioterapia, prufundezza ... prima, cunzidennu un modu utili di prevenzione di u deterioru di i cordi vocali. Per quessa, esse bisognu di postura propria, dapoi a situazione distorsionata di u nostru corpu cambia a pusizione di a strata vucale. I camini di respirazione ùn ponu pruduce respirazione profunda, i cordi vocali avè da esce u più sforzu di fà un sonu. Ùn hè bisognu à nimu chì l'opera cantanti hanu una postura orgogliosa, aiuta per mantenenu u so regnu naturale - una vuci captivante finu à a vichjàia.

A strada, cù l'età, i glànduli chì segreganu u muccucu in u cordu vocale, u travagliu menu attivamente. A mancanza o a ausenza di mussu pruvucarà a vuluntà di tàce in più spessu. Per priservà a voce di Lora avvezziunate u metudu di l'idratazione, questu quì, edite almenu un e un litru di fluidu per ghjornu. Per lubricate a gola, un mètudu effittivu hè di respira à a tazza cù steam - a inhalazione simplice.

Un sonu splendore hè un attributu indispensabile di a cumunicazione secular. Questa povira Gioconda rien à mistura cù i labbra compressione, perchè e donne di quellu tempu hà avutu li denti baddi. Avà cura sempre di i denti permette di smariscerà assai à e biddizzi di ogni età. Però, cù età, i denti pare più longa. Cusì hè, ùn hè micca una ilusione ottica. Perchè pervincia l'elasticità è a rotundità, i tessuti di i nostri gomi perde u voluminu, di diminuite in grossa, i foglie di ghjucca, a dentina, chì si forma a razzi di u denti, hè chjucu. A ri rizesioni di l'encenura pudete crescate a durata di i denti à un quartu di una pulgada. I nostri addriti cummincianu à deteriorà à l'età di 40 anni. Specialista in dentistria cusmetica suggerenu evitatà a limpeza innevatamente aggressiva cù un sbagliu o flossu dentale, per ùn avè micca pruvucatu cunfigurazione prematura di l'encenuri.

Unu di i signaghji di crescenu in e donne, chì ùn esce micca cusimezzu cusimadiu, hè a pulsazioni visuali di l'arteria nantu à u collu. A menudo, u pulsu visu pò esse interpretatu errettumente cum'è un aneurismu di l'arteria carotida, ma più spessu ùn hè micca innummente à a salute, ma hè un signu di pulizziari di stealing old age. A causa hè chì, a causa di a reduccioni di l'età da a spine, u crescente di e donne hè di diminuinu, è si anu persu di l'osteoporosi, sta perdita sarà finu à 5 cm. Oghje arterii in u collu per via di a restrizzioni di u locu sò alligati, chì porta à i so pappagalli nantu à a faccia di u collu . Addiventa u visibleu u flussu di sangue tramezu à l'arterie. Questu hè particularmente cusì propiu à e femminte, chì i so artereri sò visibili direttamente sottu a pelle. Ma in ogni casu, per a cirtezza, avete bisognu di cunsultà un cardologu.

Dopu à quaranta anni in a peddi in i posti diffirenti sò parechji formazioni pigmentati, chì sò chjamati keratosi seborrheica (in u populu sò insultuamente chjamati felucci senile). Eccu, questa medicina facenu cun elli assai attivu è cun successu, cuminciannu cù scraping (curettagii) sottu l'anesthesia lucali è finisci cù crioterapii (fridge cù nitrogenu lituu), dopu, a finestra hè di u XXI seculu. Alas, per eliminà i seguenti signali d'averebbe è crioterapii ùn aiutanu micca. Hè alluntanatu e orli e nasu. Sò cunsiglii di cartilagine cunghjiebe flexibule chì, a diferenza di l'osse è di i musculi, crestanu finu à morta. U problema hè chì cù età, u cartilaggiu torna più primu, è resultendu a pelle chì stende è flacciulmente. Ears è u nasu sarà più longu è sag. À l'età, anche anch'ella un ghjornu di a pierna, dopu à 40 anni, a taglia di i scarpi tutti i 10 anni aumenta d'una. Questu hè chì i tendini è i ligamenti chì cuntenanu u settiu di i pedi boni pede perdenu l'elasticità.

Iè, a vechja ùn hè micca divertita. E li lione di seculare ùn pò micca bè cum'è champagne è varietalli cocktail in quantu erani in i so ghjovani anni. I-pharmacists nota chì, cù l'età, a rapidità di u liver è i riziette eliminate l'apparizione di l'alcoolu in u corpu, significativamente prurite. L'alcoolu dura più longu in u sistema, hè più duru di tempu per esse in burrasca. Per l'anziani, da parte di l'età di 50, un o dui vetri d'alcoolanu basta. E se pensendu chì annantu à l'annu, "anziani" è "anziani" di più di 60 anni facenu un ceppu cum'è "ipicicu" - u tristu dulore in u spinu di a testa dopu à vaghjime - da vìviri solu l'paracetamol è, curiosamente, a cafeina.

No tuttu hè tantu tristi, l'experti in i malandazioni di u College Reale di Londra cunvince. Ma cù l'età, u dulore di u soffrenu cù migraine diminuite. I Receptori nantu à i muri di i vini sanguinari assoziati cù u dulore, annantu à l'anni, perdenu a so sensibilità, chì hè benifastu per u benessimu di e persone anziani.