Carrot è i so bè benefici per u corpu umanu

Trà parechji pruduzioni, un locu spiciale in a vita di una persona hè occupata da u carottu, o, com'è spessu chjamanu, carotta. Cugliale è i so bè benefici per u corpu umanu anu stati apprezzati da l'antichità.

Dopu à e carotte, i so pruprietà benifichi per u corpu umanu sapia da i ghjorni di a Grecia antica (hè stata chjamata da i medii medicinali da Hippocrates è Dioscórides). In Russia, ci era un medicamentu per rinforà a pressione di sangue è migliurà u sangue: a zucca, pitavastru è zuccheri di ravane spedinu in una buttiglia scura in parechje partes, trasfurmata in una pasta è mantena in u fornu da parechje ghjorni.

U zitula cuntenenu 9, 2% di i carbuidrati, ci sò sales di ferru, fosforu, calcium. Inoltre, i razzii di zuppa di racina cuntenenu prutini (2, 3%), pectin, acidu pantotenic, zuccheru (à 15%), olii grassimi (0, 7%) è altri sustanzi. Propizziu utili per u corpu umanu mostranu i salti di potassju cuntenuti in questu - in particulare in malatii di i riti, vini, u cori. Hè ricumandata per l'anemia, perchè cuntene assai ucevule à u viole, chì hè necessariu per a furmazione di i sangue. Per via di l'ingrossu di iodu, i carotti hè stati cun funziunalità ridutta di a glàndula tiroidea. Questa basa di vegetale cuntene a vitamina C (hè ancu l'acidu ascorbic), vitamini B1, B2, B6, B12, D, E, H, K, R è PP.

Avà parechje pruprietà utili di carotta per u corpu umanu anu scupertu. Prima di tutte e zappanu sò famosi per l'altu cuntenutu di carotene (per quella chì, per voi, havi un culore aranciu). Per u corpu, hè una fonte di vitamina A, chì hè ancu chjamata vitamina di crescenza. Grazie à sta vitamina, i zappagine impediscenu a furmazione di i peccati in u visu è a vejiga urinale, è prumove ancu a so excretion (infusione di zucca), impedisce i cataracti, infizzioni di u tragabettariu, i pulmoni. Un fattu interessante - per suddisfà u duminiu ghjornu per u corpu umanu in vitamina A, avete bisognu di manghjà solu 18-20 grammi di zappagine. I studii indican chì i carotti hanu un effetti pusitivi nantu à a funzioni pulmonale.

A pruprietà di Carrotti cunducta in a supranazione di a visione sò largamente coneguti, perchè cun una mancanza di carotene, una maladie sviluppa, chjamata corsi di notte. Cù l'usu rigulari, sustenituri benefiziusi di a razza meditali face a rinfurzarà a retina di l'ochju, mantene a membrana mucosa.

U ziddu di zucca s'utilice cum'è elisir di a salute, reduce a fatigue, a pelle acquistò una struttura sana è rudda. U zucchinu di zuccheru hè trattu è un friddu (lascicate e so gocce, scorri u zuccaru in u nasu cun u friddu), è ancu l'asma (aiuta à sguassi di embiu in u lamentu di u latte). Cù almacenamiento a longu u ghjocu, u ghjocu ùn pèrdite micca pocu proprietà utili. Per a prevenzione è u trattamentu di i malati occhi di u zuccu hè megliu di bevi in ​​u vaghjimu - hè questu tempu hè megliu assorbitu. Ma hè cunnisciutu chì ùn ùn porta micca l'effettu desiderate, se ùn mette una cullette di grassu, postu chì a vitamina A hè fat soluble. Hè cun sti prupietà hè assuciatu è a ricunniscenza per preparà a zucca cun verdura o mantra, crema agria, per ùn ùn perdisce carotene prima di cunsumà. Recomane u zucchero di zucchero è cù l'acidezza più grande di u stomacu. Hè ancu travagliu bè nantu à u prugrano, è anch'ellu aumenta a resistenza di i lymph nodes è i glànduli endocrini, l'organi respiratorii, ancu i sinuses di u craniu facial.

Grazie à phytoncids, carotti pruducini patogeni. Per crescenu i microbes in a bocca, hè solu necessariu di masticà o mantene u zucchinu di cipolle in bocca. U zappaghju granati aiutanu à guarisce i feriti. Hè ancu aplicatu à i cimi, tumuri, siti frostbite.

Per a pelle, ci sò assai maschi cù zappunti. Per esempiu, per a pelle, i zappunate secche sò usati in cunglisa cù u melu è di u guccini d'ova. U zitellu di limonu tombarà i purcelli, impedisce l'acne, pimule e altre irritazioni. Maschi di carotta è pè capelli sò utuli. I pruduzzioni di a pianta raffa restaurate l'strutture di e razzi, impediscenu a perdita di u capeddu.

Hè ricunnisciutu chì l'usura regulare di carotte fugliali u sistema immune règule l'acqua è u metabolismu di u salinu d'acqua, aumenta a vitalità, prumove u sviluppu di u corpu. Per quessa hè assai impurtante per u manghjà. A strada, utilizendu a mità vetru di zuccheri di zucca o 100 grammi di zitelle rintu, i carni chì vi aiutanu à ridivà di i vermi.

U triscianu sò utile in ipiduviculaminii è a carenza di vitamina A, ancu in i malatii di u fegatu, rizzi, sistema cardiovascular, stomacu, poliartrite, anemia è ancu in casi di disordini metabolichi. I razzioli razioli utili sò pruprietà diureticu è moderatu (favuruti à composti di potassiu è di fibra dietetica). Per a donna lactanti, hè utile perchè stimula a tacchizzata. Tintura di ei pomi nantu à u vinu hè cunsigliatu com'è laxativu.

Unicu era u fattu chì i zappunate sò megliu utilizati per a cucina, è per a prevenzioni di a malatia d'Alzheimer, in forma di furmagliu, chì cuntene tres volte di più antioxidanti. - sustanzi chì impediscenu danni à e ciloghji d'ADN. I carotte cuciuti aiuta in u trattamentu di tumuri maligni, disbiosi intestinali, nefrite. Hè ancu signalatu per i malati diabetique. Ma mossi in a so forma prima ùn hè utilice per rinfurzà e so aminone, è per rinfurzà a struttura di i denti. Quandu a colitis cunsigliere di puré (puru cruciuti). Ùn vi ricumandemu micca in a formura cruda di carburanti à i persone cun esaggirazioni di a malatia d'ulcerum peptica, enterocolite è enteritis.