Biografia di l'attrenda Galina Pulacca

Vita Galina Polona, ​​cum'è a so carrera, era interessanti è diversa. A biografia di l'attrice cunteni assai fito. A biografia di u pulaccu rende cun noi una donna interessante è forte chì hà pigliatu assai. A biografia di l'attrenda Galina Polsky hè a storia di un omu forte chì hà surviviu à a guerra, orfani, privati. Hè per quessa ch'ella vale a pena si ricorda di sta persona è parlendu di a biografia di l'attrilla Galina Polsky.

A zitiddina pesada.

Probabilmente, a vita di a futura attrìghjera ùn avia sviluppatu micca cusì difficili, per ùn esse per a guerra. Dopu tuttu, a biografia di a chjera cumencia à Mosca. U anniversariu di Galina fù u 27 di nuvembre di u 1939. Pulaccu nasciu quasi nanzu prima di a guerra stessu - in u 1939. L'attrìzia avia un babbu è a mamma, di quale ella perde per a guerra di a guerra munniali. U so babbu di Galina hà cullatu à u fronte, in u 1943 ùn era più. Biografia di a mamma di l'attrice hè anca triste. Durante a guerra, a donna hà cuntrautu a tuberculose è mortu in u 1947. Cusì u polonau si seguia urfanatu. A picciotta era attribuita à un orfanaggiu, e, parissimu, a strada più negra cuminciera à truvà quì. In ogni casu, quì u destinatu di a zitate hà sempre sunnutu. Scupriteu a so avanna, chì pigliò a piccula Galya. Certu, a vita in un spaziu di novi metri ùn era claramente micca luxu, ma, in ogni caso, ùn era micca un orfanamentu. In più, vicinu à Galia era u so nativu.

A felicità hè persunale è prufessiunale.

A zitella era assai piacevule è apprezzé l'avè, è hà fattu tuttu ciò chì permette a Galia d'amparà. Tintau sempre pruvatu à aiutà a so babe è ùn hà micca interferiscenu cù i so brami. E Galina pruvò aiutà a so avutra. Forsi era unu di i motivi principali per chì u polaccu hà cambiatu in u teatru. Cridìa chì l'attoriate fate assai è faciule vive. Allora, Galya ùn hè micca veramente pensatu chì u travagliu di l'attore, à certe volte, hè più forte di qualchì altru. Per quessa, a zitella andò per entra in u VGIK. E hà fattu. U so talentu naturalu era digià vicinu, chì era assai, assai in u pulaccu.

Hè stata in VGIK chì a zitella scuntrò un omu in quale anu adduzzu cun locu. Era Faik Hasanov. Studia di dui anni, era un futuru direttore, ancu intelligente, intelligente è creepyly romantica. Faik soslayó a Galya pasando a noite da a porta, era capaz di vestitu bè, ancu compru l'annu, midendu di modu prudente a talla di u so dettu annu quandu a zitella era dorme. Ghjuntu à a so avè per dumandassi a manu polacca è hà datu una benedizzione chì vede chì a bede aspetta veramente stu ghjovanu.

Faik era veramente un omu assai bonu. Pruvò di fà tuttu per Galina. Ancu l'hà pigliatu à un veru viaghju di casate, anche si a celebrazione era stata modesta. Pulaccu assai vulianu marchjà à u mari, in Yalta, quì Faik è hà cullatu u dirittu, è poi pigliò a so ghjovana moglie à u mare. Galina hà apprezzatu assai di a so capacità di fà i nostri gestiti, di ricusà à qualcosa à fà cumpassià, per fà felice.

Quandu Galina anu studiatu a VGIK, hà u primu rolu. U questu rolu era micca à tutale di u sicuru pianu. A zitella hà realizatu u rolu di Tanya Sabaneyeva in a figura di u cane salvatichi Dingo, o a Tale of the First Love. " Lu caratteru di Galina hè quince anni. E ella ella era vintina, è hà sappiutu per dà nascita à una figliola. Dunque, Galia ùn hè micca particularmente adattatu à u rolu internu. In ogni casu, u direttore hà sempre aduprendu à a film è ùn la pèrdita. Tanya ùn hè micca un caratteru in modu ambigwu. Havi bisognu di avè un talentu per vede u dramaticu di sta picciotta chì ùn sapia micca cumu adattà à qualcunu è sempre in cumpatenza cù a cuscenza. Quale hè amata per a prima volta in a so vita, ma tanta è veramente, com'è qualchì volte, a ghjente ùn mai hà amparatu à amà ancu in età adulta. Galina s'hè perfettu per realizà contu stu caratteru. L'udienza hà cridutu, è immediatamente cascò in amore. Dunque, pudemu assicurà chì a Galina di Pulonia, successu vinni successu immediatamente dopu u so primu rolu. Questa film hè rializatu assai premiati in festivals internazionale. À una di elli Galina hà scontru Federico Fellini. Dice à a zitella u so ritrattu è nutatu chì hè una maraviglia attrice. A strada, Fellini anu più cunfirmatu a so admirazione per Galya. U chjamò parechji volte per sparalli, ma u sensu, i funziunariu soviet raggiuni ragiuni pi nun liberà l'attrìzia di u paese.

Intantu, Galina cuntinuau a rinunziarà. U rolu di a Galina era u carattaru di Alyona, in a film "I cammina à Moscou". Era Galina chì era l'imaghjini cullettiva di i sittini sittugri Suvietiani. Era un sonnu di donna animosa, bona donna. Cusì, hà assai assai assai di i telesuli, è parechji volianu esse cum'è Galina. Polska stessu sempre pruvatu à ghjucà di modu cusì cumu per interessà u visor, per vede ellu a natura interna di i so caratteri. Hà fattu questu quì cù l'aiutu di l'espressioni faciale, i gestiti è a entrance.

Black stripe.

Tuttu pareva esse bella. Ma, apparentament, nunda ùn hè u dirittu di cuntinuà contente. Allora Galina cumincia una strazzioni negra. Inoltre, in l'esfera prufessiva tuttu era excelente. Hè da esse in u filmu "Journalist". U rolu in questa scola Gerasimov hà scrittu solu per ella. Stu diretturi hè stata un maestru di Galina è fermu volenu chì a so ghjucassi in a so film. E Galya hà fattu scelti, ma era micca faciule per ella. A so avè morta era u colpu. Ma, finarmenti, a donna rinviò l'azzione chì passava deci ghjorni dopu a morte di a so persona. In Odessa, in un coltu d'auto, u maritu di Faik chiste. Era spiciale, inghjustu è cusì doloroso chì altru, prubabilmente, saldava. Ma Galya avia una figliola di quattru anni, perchè era di valute vicinu. Per quessa, u pulaccu riunivanu a vulintà in un prugnu è cuminciaru à travaglià. Hè u travagliu chì vi distractà da u dolore è i pinsamenti nantu à i vostri paesi nativu, chì ùn avete mai ritornu.

Galina hà dedicatu a so vita sana à una carriera è e figliole. Hà avutu un secondatu matrimoniu, chì si sfarinò, ma doppu d'ellu, una altra figlia era cun Galya. A donna ùn stà più nisera per i celosa di i zitelli. Avà, in l'anni di decadenza, spessu disgrazia chì s'hè mantinutu solu, perchè da u tempu di l'attache di a soledad ardente sò. Tuttavia, Galina ùn a penis'a micca chì stava questu modu. Hà jugatu parechje rolli è ùn abbandunò una traccia luminosa in u core di l'audienza.