Cumu pudè à trattà cù e vostre emozioni negativi

Parechji avemu noi avemu picciriddi, cusì ci spiammenu "Cumu pudemu copre cù e nostre emozioni negativi è l'emozioni di u zitellu?" In spessu, avemu frustratu, è e ragiune per questa situazione pò esse qualcosa, per esempiu, prublemi à u travagliu o fallimentu in a vita persunale. Dopu avè risultu u prublema di cuntrollu prima di i vostri emozioni, puderete capisce l'emozioni di i vostri figlioli.

Ùn puderà micca permettà l'emozioni per capunquistarete, perchè questu influenza diretta in a cundizione è benessere di i vostri amare, è più importantemente, u to figliolu. Se sente comu u negativu soffrenu, pruvate d'ampararaghju da l'altri, è di u to figliolu! Dopu tuttu, u vostru panicu è a còllera pò esse trasfirmatu à ellu, chì hà da cuntribuisce à u sviluppu di u cunflittu.

Avete sentu chì esattamente "cuglia"? Aduprate cunsiglii sosuli
  1. Fighjate di a situazione chì vi dà malinnu. Per esempiu, abbandunate a stanza, solu ùn slam a porta! Ùn agisce annoyingly à e persone cun voi.
  2. Aghje u whisky è u prigu di e to mani cù l'acqua. Questu avete aiutu per "enfustre".
  3. Sì qualchissia vi argumenta è disputa cun voi, ùn tira micca tutte l'arragnu accumulatu nantu à sta persona. Diciellu ci hà intesu cù un problema chjaru, ùn micca micca di pisu cù e so altri difficultà. A megliu postpone a conversazione per un altru tempu.
È a cume principalu: mai, ùn ghjurà à qualchissia in a presenza di u to figliolu! Spécialmente se u to figliolu hè in i capatoghji dopu 5 - 13 anni. Questa età hè enormu periculosa. Dopu tuttu, hè in ellu chì a psique hè furmatu. Ùn averaghju micca sè ùn avete micca prublemi prublemi. U to babbu pò capisce tuttu u sbagliu, pensendu chì a disputa hè stata cun ellu. In particulare in questu sensu, i peliculosi periculosi è abusive trà i genitori.

Se, dopu à tuttu, u cunflittu succidutu in a presenza di u vostru zitellu, seguitate i seguenti tips:
  1. Parlate à ellu. Determina u gradu di traume mentale. Partenza da afar. Speak in una vuci fina è bruttissima chì si metterà u zitellu. Spiecanu chì ùn ci hè culpè in questa disputa.
  2. Ùn esse troppu persistente in a vostra cunversazione. Sì avete sentu straccate da u vostru zitellu, abbandunarà solu per un pocu tempu cù i vostri sentimenti è i pinsamenti.
  3. Cheer the child! Suggerite un passaghju per u gelato o ghjucate à un jocu di ghjustizia.
Allura, in noi, avemu capitu, è chì fà cù ferite (per suprattuttu, mentale), da voi indipendente?

I causi di traumatismu mentali pò esse determinate da i sintimi simprici:
Detendu i sintomi di i vostri fugliali, pruvate à scuprite u so uritu. Cumu fà questu?
À novu, cù l'aiutu di una conversazione. E règule di a conversazione per a ghjustizia sò deskritti prima. Senza micca principiatu cù un sapienti: "Quale hè a materia?" Sia più serumu. Fate nantu à l'umore, u benessere, i valutazioni à a scola. Forsi u prublema stessu suttanu. Arrange the child to yourself with praise and compliments. Per esempiu: "Eghjete bè chì l'abusaru risponde" o "di sicuru, u maestru t'hà in modu ingobitu, una valuta mala, ma questu hè u so dirittu persunale".
Lasciate a vostra affirmazione negativa è negativa cusì cun voi. Demu "avè avvirtatu, avà avete u prublema!" Solu aghjustò a situazione.

Sì a causa di i disordini ùn puderebbenu esse accertati, o se u zitellu refuseu di parlà cun ellu, cuntattate i duttori, amici è amichi di u zitellu. Pò dassi chì sapanu quarchi cosa o avè avutu qualcosa chì ùn hè ordinariu. Ma in nisun locu ùn lasciarà micca u prublemu senza una solu solu!
Quandu si truvà u più impurtante (u prublema è i so cause), pudete facilmente eliminà.

Nostri cunsiglii:
  1. Reason: qualchì qualità brutta. Decisioni: spiega quella valutazione ùn hè micca u principale; cuntrata un tuturi; parlà à u maestru.
  2. A raghjoni: una disputa cù un amicu (amicu). Decisioni: l'urganizazione di e so sorte cumuni; parlà cun amicu.
  3. Reason: a morte di una animali. Soluzioni: l'acquistu di una nova; stabilimentu di tutela, dicenu, nantu à l'animali di un vicinu.
Avà sapè cumu per trattà a vostra emozioni negativi è l'emozioni di u zitellu.
Vulendu bè bona furtuna per voi è i vostri figlioli!