Moda Trends Spring-Summer 2013: The Philosophy of Style

Parechji di noi chì sò stati aspittendu quellu ghjornu, è hè ghjuntu. I disinfettii principali di u mondu prisentanu novi cullizzioni di vestiti per a primavera di u 2013. U mondu hà vistu un salientale vertu di mudelli geomtrici è idee romantica. Ciò chì hà bisognu di l'impresa in u novu annu, avemu da parlà in l'articuli di oggi.

L'alta moda hè imprevisible è ogni nova tendenza obliga à pruvà cù u nostru modu. Questa primavera, l'orragiu è u lussu furzatu per u sicondu pianu, duminendu à i disinni architettonii è i colori brillanti.

Must have: colore biancu è biancu

U culore biancu è biancu in più di i 50 hè divinutu i primi chjave di a nova coleta per a staggione di primavera da Marc Jacobs.Sam, a nota di disegni chì in a nova stagione, hè impurtante per guardà siluette di l'A-line, capelli classic è camicose strisce stante e faldes fogonate. elementi di u vestitariu pò permettenu micca solu mentale prumove in l'era di l'anni 50, ma dinò ancu chì a vostra imagina più memorable.

Una cumpreta à favore di a cumminazzioni di colori bianchi è bianchi sò a marca di moda Céline. In a nova cullezione, u dilettanti face una scelta maiò à a so solitu è ​​a simplicità. Questa stagione, i vestiti di Céline hè presentatu in un stile classico: pantaloni troppu ghjustu, ghjuvelli curretta, volumetric blubber. Ughjettu nantu à u cuntrastu vi aiuta à a varietà di a culore di a cullezzione, u designer accetta à combina una cima nìura è un culore biancu o vice versa.

Shuttlecock, ruches, fringe ...

Dopu parechje staciunii di assenza di u podju di moda, vistimenti, blusas è costumi cù flouncer, tornanu. Questa tendenza hè difficiulmente chjamata romantica, hà cambiatu è diventà più prosaic. Un esempiu chjucu di questu hè u novu travagliu da Gucci, chì Frida Giannini, dirittore creatore di a marca, hà dimustratu una grande varietà di variazioni di disinni di moda. Puderemu assicurà chì i frills apparentanu in u scollu, manichi, è diversi cutouts. In ogni modu, i diseggituri ùn puderebbe solu solu solu. In questa stagione, flounces si trovani nantu à manichi corti, incisioni alta, coati è cosci.

Vestita con frangia - a cume principale hè una moldava un novu armarii per a primavera. Pruvate una nova cunbinazione di culori cuntrastanti è corti inghjinerni. Ùn àbbia paura di spirimintari, hè animatu in a nova stagione!

Material di staghjoni: sita

E siddu i disinfettori anu supplientu e so cullezzione cù materiali light com chiffon è organza, a sita sarà una di e tendenzi principali di a nova stagione. In cumbinazioni cù mudelli brillanti, un tandem assai culuritu hè formatu. Una di e cullizzioni più vividi di sta stagione era u novu travagliu di l'etiqueta di moda Roberto Cavalli. Art nouveau, ristorante brillanti, seddi corsi - tutta chistu soccu solu chì u designer crea un cultu novu di e donne. Onaromantichna è sapi "prezzu", anche i stampi brillanti, micca paura di circà ridículu è senza gustu.

I minerali ligne anu una plus significativa - facenu a silhouette femina faciale facilmente è romantica. Hè per quessa a ropa di sita quasi tutti e donne. Tuttavia, sceglie din optione, pensate currettamente di i detti: e sandali cù i larghi, i sacchetti di embrague è e grandi bicchieri cumplicari l'armunia à l'impresa di a moda.

Culori brillanti

Stylist recommandé pour preparations pour la semaine di primavera. A moda incù i culori scuri, è ancu a cumminazione di colori brillanti. Questu annu novu reguli di u ghjocu ghjuntu in ghjocu: di cunghjuntà i culori viventi cù l'altri hè impurtante, cumplementà anch'elli cun un'altra neutri. Per esempiu, a marca di moda Proenza Schouler in a so nova cullizzioni rimetta l'attenzioni à culori cum'è verde, nìvuru, aranciatu, etc. À u stessu tempu, u dilettante punti chì hè in moda à cunghjilla una larga varietà di sfumaturi.

I critichi di a moda sò cunsigliati per piglià tendenzi nudelli cù ispirazioni è sceglite ciò chì hè più piace!