U successu di Victoria Beckham in a Week di Moda in New York

A Sempre di a Nova York hè in tuttu un swing - hè quasi impussibile per piglià tutti i manifesti, ma senza escezione, tutti l'astri, i pruduttori di a moda è e critichi di a moda fete celebre l'espectazione di Victoria Beckham in a so scelta. In u cerculu di i prufessiunali di a moda, un respectable alcunu "Queen Victoria" hè stata stabilitu sottu u designer britannicu. È ùn hè per casualità, cum'è u couturier stessu à u travagliu è di a vita di u ghjornu, è i so mudelli di stagione à stagione sò un mudellu di stile exquisite è grazia veramente reale.

L'ultima ricerca di u designer chì si prisintò à a Semana di Moda in New York ùn hè statu eslevazione. Elegante britannicu, cum'è sempre trappe in una seria di cunflittu demucraticu di a simeria americana, una nota di l'aristocrazia spagnola pura. A cullizzioni di a Sra. Beckham hè stata apprezzatu da i critichi di a moda, u primu chì era Anna Wintour, chì hà guardatu cun vigilazione currettamente da u podju da a prima fila, induve hè stata à sente à a famiglia Beckham. Tutti i zitelli venenu à sustene a mo mamma, cumandatu da u mo babbu, ancu u poco Harper.

A cullizzioni di colore di a nova coleta sia cù l'ùmmiri naturali di u beige, marrone, grisgiu, biancu è biancu. I sustanzii "gravitati" à naturali - di cuttuni è biancheria, ghjuvelli è seda. Ci sò ancu fattura di coltu è mudelli di drape. Comu solitu, in a cullezzione di Victoria ùn ci era nuddu assicuranza di articuli di denim è altri tessili populari in u mercatu di massa. Un'altru principale distintivu di a marca Victoria hà statu novu dimustrata nantu à questa mostra - i so vistimenti è piani sò ugualmente adattati per l'uffiziu è per a liberazione.