Cumu cura di i vostri zicchini

Tutte e parte di u corpu di u corpu umanu necessite assistenza constante è minuzia. Curingu di i pedi, deve esse fattu cù una certa periodicidad, per ùn avè micca chì u procliu sanu sana per ellu stessu. I nostri ammi ci meritanu d'attenzioni particulari, postu chì tutte e carità hè cascata nantu à sta parte di u corpu. Ùn importa micca e cose chì e so gattive stancu, dopu un ghjornu di longu di ghjornu, invechjendu, cammendu longu distanzi, o carichi supplementari. A principal cosa, dopu un travagliu dura, hè di lascià i vostri pedi riposanu è rilassate.

Tù stessu in casa pò aiutà à restaurà a forza. Ciò chì hè influinzatu l'aspettu è a cundizione di e gemme? Ci sò parechji fatturi chì pudemu cambià. Per aiutu, avete bisognu di sceglie e scarpi còmfii, ùn porta micca un peduniu un peduniu, è per fà e so guttivanu perfezzionariu, avete bisognu di cura.

Di sicuru, in u primu postu hè necessariu a rigioni di i prugetti di iegge, lavare i petti in acqua di savore, è ancu cù l'aghjunzione d'erbe. L'arburu di rourelu reduce a succhia di pede, a chamomile hà un effettu antisepicu, sage e linden imparte un tonu.
Spessu un sbagliu fattu, e persone per una certa ragione crede chì avete bisognu à guardà i vostri pedi solu in l'estiu, perchè in u cursu di calzari aperti, sandali, flip flops, sandali. Chì certamenti ùn voi micca suldati, si i vostri pierri ùn vede micca perfetta. Ma cura di i vostri pedi in l'invernu hè cusì impurtante cum'è in l'estiu. U primu, ùn voi micca veramente voi, sia per stà à vede bè. Secondu, in u fretu, pedi, unti, è sopratuttu i tacchi, cù cura inadecuate, sò in una state deplore, un pilu di pilu chj ratificatu, chì deve esse cummattutu cù forza redoubled, chì ùn hè micca sempre benefitting per a peddi di i peri.

Piglia i vostri pezzi ogni sera, dopu à quandu avete da aplicar una crema creata per risolve i vostri prublemi. Se teni sudatu eccessiva di i vostri pìadi, utilizate creme chì aiutanu à ridiri di u prublemu. A stagione di a pelle di i peri ùn hè micca a norma, è in u futuru pò esse di scanzunata è di grieta, è questu hè un fenomenu assai penu, chì hè difficiuli di ridivà. Mantene a pista di i ghjambi, è ùn permettenu micca alcunu anormalità.

Pedicure, ùn solu li dà i petti una bella aspettu esteticu. Ma ancu un prucessu ienicu, chì devenu esse realizatu almenu un ghjornu. Se ùn ci hè nudda pussibilità o tempu per visità u salone, hè abbastanza pussibule di fà una pedicure à casa.
Preparate una soluzione solule in a pelvis. Determina a temperatura di l'acqua, quellu chì pudete tollerà. Mantene e to pede per 15-20 minuti. Puderete puderà supirate a cuttivata abbandunata di a peddi da i tacchi, i petti, i costi è i dite cù una pizomba o un saccu spalle. Cù spatula spiciale movendu a cutícula, è tagliata cun pinzati o manicure scissors. U passu dopu, appiegazione di crema è u maschile. Hè bellu stupidu per faltà l'opportunità, quandu l'applicà a crema ùn viaghja micca un maschile, perchè l'aiutaghja aiutà e so perte rilassate. Movimenti circuli lumi circular da i petti à i turbe. Massaggio prumove una circulazione di sangue più bona, è u flussu di sangue ponu avè possibili à ottene l'oxigenu di a pelle. Dopu à steaming e appiegazione di crema, durante u maschile l'epidermisa absorbe l'umidità di più intensiva.

Chì solu i nostri pedi poviri ùn ubbidenu micca, perchè tenienti calzi estretti, in u talore, sì aghju tormentatu, parlendu cun elli di a bellezza chì deve bisognu di sacrificiu. Ma avemu bisognu di sta bellezza in deci anni. O ancu in u futuru vicinu, perchè parechje ùn sanu micca chì d'alluttà i scarpi stretti, unghie chjode sò cultivati. Questu hè assai cusciuzzu, prima ùn ci hè u dulore quandu cammina, da inchà in u locu induve a ugla entra a pelle, è poi pus. Hè assai difficiuli di luttà stu prublema.
Cundite à i vostri pedi, pigliate cura. E allura ùn saperete mai ciò chì hè lega fatigue.