Nascite di u primu zitellu

Per centu, era creatu chì l'età più ottimali per una donna per dà nascita à u primu zitellu hè di 20-25 anni. U Pregnant, chì hè accadutu prima di a lenza, hè stata cunsiderata prima o untimamente. E dopu nuvèdu era cunsideratu digià disgrazia. Ancu a fini di a gravidanza in u sensu litterale di a parolla - stu gravidanza ùn hè micca prima di 42 anni.
Oghje, assai donne abbandunate e so nuvità solu per questu pezzu di a so vita. I scientisti anu pruvatu chì a fini di gravidanza è di rinunzià rejuvenate u corpu di a donna. Dopu a ricunniscenza di manera di vede bè à una donna perota di l'età, l'attrice Sophia Loren hà chjamatu dà nascita à un criaturu à 40 anni. Angelina Jolie è Madonna, i steddi di u nostru tempu, anu datu ancu à i so primi figlioli, è ghjè ancu in età di Balzac.

Allora, u nàscita in l'età di Balzac rejuvenate u corpu di a donna.

Un prufissore di i Stati Uniti, John Mirowski, chì hà travagliatu à l'Università di u Texas, hà longu pruvatu a risposta à a quistione - quandu hè megliu dà nascita à u primu zitellu? Ellu ciunava pruvinenza chì l'età più ghjusta di una donna per u primu alloghju ùn anu micca in tutti cun l'opinione chì hè cunsideratu cumete prima. Questa età, sicondu u prufessore, hè 34 anni. Hè in stu periodu di vita chì u statu di salute è stabilità finanziaria di una donna righjunghji una certa ratio, chì face possibili à piglià un passe rispettu à a maiò alcolu.

In sicuru, in i paesi uccidintali, induve un primu ghjornu è spontaneu ùn hè micca bonu di a cumunità, e donne hè assai entusiasu di sta frasa. Perchè e donne di u XXI seculu sò longu usu di ùn invià micca un forte generu nantu à a so sicurità, è per quessa, primu di tutti pensanu à una carriera, a so propiu vivi, è, last but not least, di una famiglia. Ci hè ancu questione chì una donna dopu à trent'anni trova un partitu ideali, u tempu appretjatu per penser à un zitellu. È ùn hè micca piacevule per capiscia chì l'età ideali per fà una mamma hè stata abbandunata. Cusì, ùn hè mai statu tardu per fà fà nàscita.

Di sicuru, sta tiurìa pareva parechji opponenti. Ma se penserete micca, a pianificazione di nascita raziunale per u primu zitellu hè menu cumuni ca l'accontinenza spontanea chì influene à questu avvenimentu. Per quessa, qualsiasi calcule di quandu da darà i primu figliolu sò solu a prerogativa di i circh merchanti, più di i citadini media. Cunsulzione, chì pò esse cun fiducia: ùn hè mai statu tardu per fà fà nanzu, se per questa ci hè un desideriu di una donna è l'opportunità.

Una indagine di i Rusi hè statu guidatu è u 61% di i rappresentanti masculi chjamati l'età di 19-24 anni comu u megliu per u nascita di u primu zitellu. U principiu pusitivu pusitivu per questa età, l'omi anu cunzidenu ancu a cundizione fisiche è a bona salute di una donna. L'argumenu per esempiu: "A maiò l'età di una donna, più grande a probabilità di tutte e patologii, a pussibilità d'acquistà novi malatie, i vechji malatii tornanu in cronica, è questu hè un impattu negativu in u fetu. Invece, hè pruvatu chì i figlioli tardi sò più intelligenti è più talentu chì i zitelli ordinali ".

E donne sò cuncintuete cun elli - 49%, chì crèdi chì "questu hè a età più ottimali - è micca troppu prima o troppu tardi, postu chì u corpu hè cumpostu finu è pronto per u nàscita di u zitellu" "prima prima dà nascita, u più pudete salute ghjovani".

"Hè necessariu di nascita mentri a donna hà l'oppurtunità di fà una vita normale è una vita sana per u zitellu", dì u 37% di e persone chì si cunzidiravanu l'età di 25-30 pè adattà per u nascita di u primu natu. Hè per questa età chì u sensu di a responsabilità tutta per a nascita è a crianza di u zitellu hè caratteristica. Siccomu a donna hè stata aduprata à questa età com'è una persona, hà acquistatu una educazione superiore, chì significa chì hè capacitu per furnisce u zitellu cun un futur stabile.

Ma l'scelta hè sempre per a donna, perchè in u principale gravidenza passa spontaneamente.

Julia Sobolevskaya , speciali per u situ