Sviluppu di interessu è amori per u libru in i preestri

U libru hè oghje sustituitu da a TV, l'informatica, a cumunicazione nantu à u Web. À u listessu tempu, ùn deveremu micca chì u sviluppu di l'interessu è l'amori per u libru in i pre-umani formanu a so cummerciale, l'intellettivo, attente à u mondu chì l'allughjenu. Pudemu di cori: quale libri chì u zitellu leghja da i primi anni - diventa una persona tali.
U libru educa u persone è si forme e qualità murali. Esperienze di eroe, anche si hè un pollu, chaglie è chanterelle, aiutanu à a persona per separà u bè di u male, avè un valuri morali impurtanti. U libru vi permette l'apprendre a norme di i cumpurtamentu è trasmissione i cunniscenzi da una generazioni à l'altru.

In ogni modu, u sviluppu di l'interessu è l'amori per u libru in i pre-maistri anu prumuciutu è "artisti-lecturi". Marshak, un scrittore di u zitellu, hà dettu chì solu a mità di u travagliu hè investitu da l'autoru, à dì da a seconda parte di u travagliu - cumu u lettore cumplementà u so libru cù a so imaginazione - l'interessi da questu depende.

Lettura di primariu

I primi libri sò leggugliati da i genitori, educatori, parenti - in generale, adulti. E nantu à cumu esattamente u zitellu sanu di u papa cù a so mamma è l'altri populi impurtanti, u dipenditu di più trà u lettore pocu è u libru.

Arcuni figlioli dopu, dopu avè lettu u libru è memorizatu da u core, ancu ghjucatu à leghje. E dirigenu un dettu u longu in u libru è fècenu chì "leghjite". Questu hè un bon signu - volenu chì u zitellu interessa in u libru, è vole à amparà à leghje d'autore ciò chì i so parenti levanu.

A furmazione in u dialogu creativu

Chì ùn sapete cumu fà, ciò chì ùn viaghjanu micca - raramente aghja piacè. Dunque, u sviluppu di interessu è amori per u libru in i zitelli in prelogu hè sustituitu da l'insignamentu. Hè capacitu per fà u stessu - per ùn aiutà, per ùn fà per ellu. Ma ludà, quandu u zitellu lettu a so prima parola, linea, pagine, libru.

Discussà a lettura cù u zitellu. Fate chì diventa un ghjocu - per piacè pezzi, è ciò chì tocca à i caratteri principali, chì hè divintata a raghjonu è cumu, probabbilmente, i manifesti avanti più.

A so atteschi. Se u picciottu distorsta i parolle, ùn ùn micca correlemente chjamatu - in ogni casu, ùn l'hà rigalu. Correct, se hè appruvatu, o ancu ùn interferiscenu, finu à chì leghje a pena.

A cosa principale in u libru hè l'empatia. Hè nantu à stu interessu custatu in leghje, amori di u libru è u sviluppu cù u so aiutu in i preestranieri a paleta assicura di varii sentimenti. Impressions per i zitelli sò impurtante quant'è u sapè è e cumpetenze specifichi. Dunque, pudete sicurezza dichjarà chì u libru fa una persona più interessante, megliu, per diligenza, l'opara di a mente è u core.

Hope per l'educazione è i duttori

Perchè a famiglia sia ghjusta?

A speria un maestru mudernu di a lingua russa hè sempri pussibule. U sughjettu di "letteratura" hè sempre in u scola di scola. Hè cum'è a musica è una lingua straniera, enrique à u mondu di u zitellu, aiutendu à "vedà" ciò chì ùn succidia micca vicinu à ellu, è capisce, per realizà i prucessi - in a relazione trà e persone è in l'anima di a persona stessu.

In ogni casu, in i trattati pedagogichi, a funzione di l'educazione littiraria hè di inclui u zitellu in un dialogu cù l'umanità. Stu prucessu pò esse sperimentatu solu s'ellu u maestru face a parsunalità di u zitellu. Eccu, accunsentiscenu, in una classa cù 25-35 studenti per fà chì hè difficiule solu - da una lezione di a literatura per ogni pupilamentu, hè necessariu un pianu pocu, solu più di minutu. Oghje aghjurnate sò in paisaghjoli - in cunnessione cù l'impresa "compacchetta" in i gruppi, ci saranu più figghi di l'apprupriatu per un prucessu educattivu normale.

Per quessa, hè extracurricular, lettura di casa, leghje cù i genitori, chì puderà favurizà l'amore di leghje, cuntribuiscenu à u sviluppu di l'intaressu nantu à i libri in i figlioli in furmagliu è i zitelli più avanzati.

Tutte e stage di diventà un ghjovanu lettore:

Grazie à questu, a furmazione di valori spirituali è murali hè pussibule, chì tocca à particularmente impurtante per fà ingressu à l'scola. Poonies "Quale hè bonu è ciò chì hè male" sò leghje ancu ora, anche a diffarenza di e credenze attuale è currentu. Cù i valori assimilati, u zitellu pò adattà più facilmente entre i peeri, ma à u stessu tempu fate u sustegnu à e so credenze.

Libri chì interessanu

Cù tutti l'sforzi di i genitori chì facenu i zitelli lettu, avemu bisognu di libri nantu à interessi. Se u tema di u libru, artisticu o appiicatu, hè d'interessu, invece l'attività di u letturale (l'abitudine di pensà à un libru, truvà una solu solu) cumincià à sviluppà u tempu.

Li libri d'interessu sò particularmente impurtanti per i pre-maistri. Dopu tuttu, sò sempre inquiet, incapaci di fà nunda per u sensu di u debitu. Allora, in a libreria, ci vole à passà solu cù u zitellu! E allura, siddu i genitori appellu à l'interessi ("avete gustu stu libru, ricurdate?"), U zitellu trattà più favurte u libru stessu è a leghje com'è prucessu. Allora i figlioli cunfirmanu a so scelta è e so decisione.

À u listessu tempu, hè bisognu di avè avutu i bisogni di u zitellu è l'interessi. Li carusi si ligonu "nantu à i carchi", e carusi - "about dolls", è ogni ziteddu hà i so brami è i so caratteristi impurtanti. Se u libru toccu l'ànima - hà cunfirmatu novu l'impurtanza di a littiratura è aiutau à u zitellu fete esse sicuru chì a lettura - hè bella. Dopu tali libbra, i pirsuni, crescenu, gustu di leghje è elli stanu circà libri forti, interessanti è fascinanti.