Tè Ginger per a perdita di pisu

Tè Ginger veni à u nostru paese da u livante, hè tradiziunale à avè tutti chì volenu perderà quelli di solidi.

Ginger in rapprisentanu Tibetanu sò attribuiti à i cali chì cresce u metabolismu, caldi, stimulanu a circulazione sangue. E a medicina moderna palesa chì u tè ghiavitanu travaglia grazie à l'oliu essenziale cuntenutu in u genaru è favurizeghja i prucessi metabolichi. Inoltre, ghjustu permette a pelle per stà u ghjovanu più longu, cusì in u corpu di una donna, duverà esse sempre.

Recipes per u tè di a perdita di pisu

1st recipe

Pudemu in un termu, un pezzu finamente ghjuvatu di ghienzu, avemu da culleghje cù l'acqua furiosa è di bevi in ​​un ghjornu. S'è manghjatu com'è solitu, ci l'avemu da bevià in ogni mumentu, se fermu nantu à una dieta, dopu avemu bevitatu tè media ora prima di pranzi.

2 ricetta

Tagliate e taglibe in tazzi finti, fate l'acqua è fate torna à foglie nantu à un focu piccu, fate per 25 minuti. Chì ciucciate à a temperatura di u corpu è aghjunghje u melellu è u zucchero di limonu à u tè ginger.

Stiddi di Hollywood in a seconda ricetta aghjunghje più erbe. Per esempiu, Demi Moore pò esse u tè, ma ancu aghjusta mel, limonu, mint o balsamu di limonu. Per migliurà u travagliu di i riti, a buca, cunghje u tè ginger cun un fulmine di cranberry.

3 recette

Ricevule per quelli chì viaghjanu à riduzzione di l'exceppia pisca Questa rèttea cunsiste in 1 parte di crape d'alli, ghenzu è 20 parte di l'acqua. Insistemu 25 minuti in una buttiglia di thermu, filtre è pigliate tuttu u ghjornu.

Punti impurtanti per a pirdenza

U té di Ginger hè stata utilizata solu à perdente di pesu, ma pò esse cunsumata constantemente, cuttando cù tè verde o nìvuru. Utilizendu u tè cù u melatu, u melatu hè manghjatu cun una cullette o raghje in infusioni ardenti. Hè abbastanza à metta una reta di limonu in un tazza. Quandu si usa tea di ghiacci per a perdita di pisu, deve esse filtrata o l'infuzione serà saturatu. Hè megliu micca usà stu tè per a notte, cum'è dinamica. Quandu fà u tè per a perdita di pisu, u cutdu ghjenite deve esse petali fini. Hè abbastanza per piglià un pezzu di ghjudiziu di 2 litri di u tagliu di un prugnu.

Per quelli chì soffrenu di pressione o soprapiù una edizione di 30 anni, hè bonu per piglià ghjettevule cù ghiavelli. Tali té aiuta cun prublemi cù ginekologia, cù i cèl·luli di u cancer, purifica i vini sanguini.