Tinta l'intestini, u fegatu è i rinduli dopu l'inguernu

Dopu à u tempu di l'invernu, u restu mantene in e strade chì avemu vistu prima in a primavera. Ma ùn solu micca a restuccia di terra in a strada, in u nostru corpu u succorsu chè u passiu - u capellu perde u so brillo, a pelle cuddana, in a matina ùn ci hè nunda forza per sughjirà di u lettu. E tutte ca in l'invintu u nostru corpu hè acumule assai di grassu, chì hè necessariu per pruteggiri i frastizii, è ancu cunsumu calziuni maiori di qualità periculu. E cù l'iniziu di u periodu di primavera, quandu u ghjornu di a luminosità hè più longu, cuminciamu à ricustruisce forti in a primavera - u crescente di i celuli, u livellu di l'hormone, u metabolismu. Per queste prucessi à funziunà à a so forza, l'energia hè necessariu, è à causa di "bloccaggi" di toxine è toxine, a so estrazione hè difficiule. E, cuminciannu à cummattiri pi la vostra salute, cumincianu cu "limpieza generale" di u vostru corpu. Cumu si pulisce l'intestini, u fegatu è i riziati dopu l'inguernu, parlemu in stu articulu.

Ci sò trè reguli di limpieza:

Cumu pulisce l'intestinali?

A manera più inutile per disperse da l'excrementa hè un enema. Per l'enema avemu l'acqua di coudre, aghjunghje à u zitellu di limonu o l'acitu di sidru di pumu per 2 litri d'acqua 1 spoon. Sti sustanzu ponu mantene l'ambientu necessariu in u intestinu. Inoltre, l'acidu citricu hè un antioxidante putente, è l'acitu di sidru di mazza hè un antisepicu.

L'acqua di l'enema deve esse à a temperatura di l'ambienti. Ùn pò micca piglià l'acqua calda per l'enema, cum'è l'acqua calda disolvi rapidamente a stufa stagnante in u stessu, è per quessa ùn sò micca eliminati, ma assorbati da a mucosa è intrinu in u sangue, causannu avvilinatu.

U megliu tempu per a prucedura hè u piriu da 5 à 7 am, perchè duranti stu tempu u funzione di l'intestinu più attivu. U pattu più effittiva hè u coddu di colpu. Dopu chì l'enema hè injettatu in u strettu, ghjittassi per 3-4 minuti à u dirittu right, per chì l'acqua pò passà à a parte ascendente di u musculu di l'intestinu grossu, da quì si sviluppa da una banda, mentri mententi à u dirittu righttu, stighjine per un pocu minuti per ciò chì l'acqua pò penetrà in l'ultime dipartimentu - à u ceco. Dopu ci hè bisognu à stallà in l'attu "abedul" è "respirar" a bocca. A durazione di u prughjettu tutale hè di 10 minuti, da quì aghjunte è difetti.

Tuttu u ciclu di trattamentu enema hè di 14 ghjorni. A primu settimana di l'enema chì facemu ogni ghjornu, principiendu da a seconda settimana, l'avemu fattu tutte ogni ghjornu. Aos graditu, u risultatu deve esse uttenutu - a introduzione di dui litri à u intestinu à un tempu. Se ùn travaglia micca, l'intestinali ùn sò micca scumpiitu. In u futuru, avemu pulitu l'intestione una volta per a simana durante un annu.

Contraindicazioni à l'usu di l'enemea: prucessi infeczurii è infjammate à l'intestinu, appendicitis aguda, fissuri ani, u dulore severu in l'intestini, sagnante durante a defecation.

Comu pulisce u fegato?

U fegato cumincià à pulisce after 2-3 weeks of cleansing intestinali. Inoltre, prima di inizià a purificazione di u fegato, valuta à nutà l'alimenti grassoni è a carne. E trè ghjorni prima di l'iniziu di purificazione, unu deve di fami. In queste trè ghjorni beviu 2-3 litri di ghjornu di u zuccaratu di manufa. U prucessu stessu hè cunnisciutu in a sera da 19 ore.

Per principià, piglià un bagnu bagnu: rilassari i musculi lustri di i bile ducts. Preparamu una buttula d'acqua calenta è l'attaccà à a manu dritta cun una tacchera: nantu à a rib è sottocostale (questu hè u situ di a salienza di a viloria). È hè ancu megliu per riparà 2 calefizzi, perchè u fegato sarà calduatu per elli, è in fronte.

Hè necessariu di cocilu 200-250 grammi di un oliu d'oliu di qualità è di u zùmmu di limonu. U zuccaru di limonu farnu a secrezioni di a bile da u fegato, è l'oliu dissolvi u colesterol, chì facilitate l'excrezione di i pecchi. Pigliate cinque vetru, nantu à ogni 40-50 grammi d'oliu d'oliva è u stessu zucchero di limonu. Inoltre, prima, avete da preparà parechji pezzi di limonu, chì ponu aiutà cù attaccoli di nausea.

Tuttu hè prestu. Avemu ditte in u latu u latu: questu ferà u flussu in u duodenu di a bile da u vinu è a vespetta. E dopu à una ora, ogni 15-20 minuti, avemu amatu una vetru di miscugghi calcinati. Dopu à 2-3 ore, avete sentutu un impurtante risposte per defecate. In a mattina, per evitari di nausea, hè necessariu di fà un enema, è 2-3 ghjorni hè chjaru chì adatta à una dieta ligera - legumi, frutti, cereali.

Se sente peezza in a regione di u fieru 3-4 ghjorni dopu, allura i slaghi ùn anu micca eliminatu solu, ma solu spustati, perchè avete bisognu di ripetiri la pulizia in una settimana o duie. U fegatu deve esse pulito in una fila 4 volte à intervalli di trè à quattru settimani. Allora purificazione dopu l'inguernu deve esse ripetutivi ogni mità per 1 ora.

Contraindications: cholelithiasis, malatie oncologica di u vinu digestivu è u furu, durante a gravidanza è a tralingua, durante a menstruazione.

Cumu pulisce a riney?

U primu modu: pulitemi u capi cù e pasticceria, chì ponu esse acquistatu in un giardinu. Pigliate 3 cullenade di zucca, fate elli cù 3 cups d'acqua furiu, insistemu à 12 ore, preparanu a infuzione per a notte. In a matina avemu a cuminciava à bevande, avemu amma media vetru 30 minuti prima di pranziarii cù u ghjornu.

A seconda manera: preparanu u caldu. Pour un vetru di acqua 2 cullenade di e raghji di u cane si sviluppau è fracete durante 15 minuti. Cool and filter. Pigliemu 1/3 tazzi di un ghjornu trè volte in una forma cálida.

A rinfrisazione di i riziati si deve fà ogni ghjornu per 1-2 simane. Oghje nantu à 3-4 ghjorni vera i risultati di purificazione in a forma di orignu nuvole, chì ùn hè micca sempre da vista, pò esse determinatu. In seguitu, se ci sò culi, si sordo. A pulitica pò esse ripetuta dopu à 2 simane.

Contraindicazioni: i malatii crungi è crunqui di a buca è di i rinu, i pedichi di rinu, peleonefritis, adenoma di prutate.