Cumu aiutà à u zitellu per adattà in u kindergarten?

Ora u ghjornu di u sapè hè celebratu in a vostra famiglia. L'1 di sittemmiru, u primu ghjornu, u karapuzu travagliatu u lintelamentu di un kindergarten. Ai aiuta per stabilisce in un novu postu. Esperienze "accetta o micca", eccettu fisicu è ei tarifi da a matina dopu sò stati arreri. Cu un bouquetu in manu, pigliate una moquette à u vostru pettu cù i vostri cosi, u babbu spariu dopu à a porta di u gruppu. "Hè tuttu, mamma, come to dinner" - u maestru disse in più. E ùn averu micca immodulà u territoriu di u kindergarten, pronta per correre dopu à sente u chiane di i vostri migghiori. Quien avaria pussutu avè pensatu chì u stadiu sussegwenti in a vita di un zitellu sò da esse datu cusì duru? Cumu aiutà à u zitellu per adattà in u kindergarten è chì faraghju?

Auto-training

A cunnessione emotiva trà a mamma è u zitellu hè invisibili, ma incredibile forte. Un figliolu o figliola leggi u vostru statu è hè guidata da questu. Ùn truvate micca un locu, racchette u zitellu in un kindergarten, suspense: "Cumu site senza me?", Parting è ùn pò micca sturmatu di lacrime? Bonu, u zitellu chì crede chì ellu ci vole in lu kindergarten? Vulete sapè chì, sè vo vulete un bonu ghjornu, cù un surrisu, è in a sera, tornate cun una attitudine pusitiva, serà più faciule per ellu per surviglià a vostra parting. "Ma iu, estu preoccupatu!" - avete esclamatu. Pudite micca. Cù u so picciottu tuttu serà tuttu. Hà sariatu in un pettu? Ùn hè micca per què hè sbagliatu. Hè solu chì hè ghjuntu à u sensu di u zitellu à a tò vanda ogni minuti, vedi tutte u passu di piglià. Ripitali mentale: "U zitellu hè in boni mani, ellu viaghja bè." Sarà più faciule? Hè bellu. Per fà sicura, ùn chjamate u tutore. Quandu si pigghianu u zitellu, tuttu ciò chì devenu è dumanda.

Autru verità

Ancu la carapuza più illustrazione, chì era stata pricata di ciò chì farà in u kindergarten, chì à ghjucà è ciò chì di manghjà, u decepzione oghje. E storii di a mamma, sintia com'è un conte di fata, ma quì face a realtà. U cammellu in a cunclusione ùn hè micca cum'è una casa, è ancu prima di valla, nuddu scratchate u respiru, ùn canta micca una canzuna. A nutari ùn hè accustomatu, u maestru prupone una organizzazioni è l'ubbidenza senza cumprissioni. E li picciriddi nun eranu accussì amici. Qualchissia pusò, qualchissia hà pigliatu u ghjocu. E ora a vita à u giardinu pari fermu benedette. Un zitellu cù làcrime in l'ochji dettu chì in a kindergarten hè male è ùn ellu ùn esse micca più. Pensa o micca? A ogni parolla! Un'antra è rigrettu. Ma pudete capisce chì ùn ha fattu succorsu terribbili? In u giardinu, ùn hè micca listessu chì in casa, è questu hè normale. I siciliani pensanu chì ogni persona per pudè capisce ciò chì hè in u novu ambiente, duve trè ghjorni. Ùn correghjenu e cose. E dicenu à u zitellu chì tuttu hè prestu prestu, sarà cunnosciutu cun i zitelli, fècenu amici cù u maestru è tutte sanu seranu normalizati. Mentre chì a materia hè sì, fate piglià cun ellu u so ghjocu favoritu. Anu seranu in tutta a scola! Un cumpagnu o un ghjugliu cumunu cù u so maestru tutti i gioia è i piacè. Inoltre, i dui di noi ùn sò micca cusì scantati.

Pocu pocu pocu avemu usatu

In regula, a prima settimana di u zitellu hè stata fatta à un kindergarten per mezu di ghjornu. Certi mariti piglia a migghiara prima di dorme, l'altri - dopu. Hè impurtante per u zitellu per assicurà: vi sarete bisognu per ellu. Senza micca chjamate u tempu esatta - per un pocu nùmmuru ùn significheghja nulla. Dì: "Dopu chì avete manghjatu una siconda volta, tornerà da un caminu o quandu si svegliate ..." Cumu passa tuttu, vi tocca à u tempu. Pruvà esse puntuale. In u iniziu, i figlioli volenu bè prestu à u kindergarten, pigliate e ghjoculi cun elli, vistutu. Per elli, questa hè una aventura, l'oppurtunità di vede, a presumirate. Allura sùbitu si sò capiscu chì un kindergarten hè di tantu tempu. U ghjornu hà da quì avà da esse ghjucate, pratiche, funziona e cumpitenzi. Ci hè bisognu à annunzià ancu se u ghjornu stessu chì un omu s'offendit. Allora site in un prucessu seriu. U zoppu prutesta è ùn vole micca vistutu, ellu chianci in tutta a strada, è vicinu à a porta di u gruppu, si furmò un cabane. Pianu assai, mantenite a calma. Cumparemu perfettamente chì u so cumparu urgente ci aspetta, particularmente se l'accustoming à u giardinu coincide cù u vostru viaghjanu à travaglià. Ma ùn accunsentiscenu micca à l'offerta di u tutore per piglià u ghjovanu à i ghjoculi: dìssenu, quellu chì hà da calà rapidamente. Sì, ella fa per una bona ragiuni. Pò esse creata, in una ora, u zitellu si cumporte, cum'è chì ùn era nunda. In ogni casu, ùn caccia micca. Pigliate u mulinu nantu à e to mani, pressu à voi, cunsulazione. Spiecanu quantu impurtante u so permessu hè di voi. Mentre chì ghjè in u giardinu, avete cunglje cun assai cosi. Pèrdite per esse paci à a sera. Vi retorna, è inseme sanu à u parcu o cammìnanu a cicli. O puderebbe sughjate quì à casa, aghjunse un pastele è observe un caricaturu. E leccatura siccata? Hè a vostra umnichka waving good-bye? Felicità nantu à a vostra prima vittoria! Naturmente, in a sera, avete da rializà a prumessa, è avete avete un bonu tempu.

Affidàbbili trunate

U novu modu si fa mudificà a vostra vita. Quant ha cambiatu. U picciriddu riceva menu attenzione da i genitori, da u giardinu hè stata pigliata da a mamma, u babbu, da l'avana. "Vulete amà?" - u babbu face sta dumanda una volta. Dubbius? Sì. Per quessa, avete bisognu à risponde assai volte è ricurdate cusì frequentente per ellu. Karapuzu hè impurtanti per sentenu amatu, inestimable per i genitori. Ùn hè micca daveru à cunvince u zitellu chì, sè vo site, sera da elle affare è venerà. Hè necessariu puru di discussione di situazzioni pussibule forza majore. Quale avete assicuratu? Avizione, infermiera? U zitellu hè impurtante per sapè chì in u giardinu ùn ùn si lascià è si cacciate, anche senza a mamma è dad's stay, entra in un trafficu di a strada, un car rompe. Eppuru, se a persona chì vi aiuta, in a presenza di un fogghiu cunfirmeghja a so vuluntà di vena à u salvata. U bisognu à assiste à kindergarten hè più faciule per percive quandu i dui parenti sò in cumpagnia. Sapendu chì qualchissia hè in casa, u zitellu farà qualsiasi sforzi per stà ancu.

Strada di casa

Tutte e nutizie di a vita in u giardinu vene nantu à u ritornu. U picciottu a so impressioni, cunfronta incessantly. Escutar intillamente, fate dumande, fate l'ochju. Hè bella quandu a mo mamma sapi u nome d'un amicu, appoggiu un sessu oppostu (sì, u primu amuri hè assai seriu), capisce i ghjucatori di i zitelli è ricorda i nomi di i ghjuculi. Assai picciriddi scontri i so parenti cun una quistione: "Chì avete purtatu?" Pò esse cumpresi - hè bonu per riceve una sorpresa ogni ghjornu. Ma vulete chì u zitellu aspetta u vostru avete, micca micca una cosa nova. D 'altra banda, avete un desideriu per piace à u to figliolu o figliola. Perchè ùn fate micca volte, per esempiu, una volta per a simana? Hè una tradizioni maravigliosa. Avvene chì ùn avete micca impughjatu qualcosa. Permete ch'ellu sarà un locu fieru, un ramu chjaru, una ghjanda, un castagninu, solu per fà un bracciu di significatu. E pensate di un rituali. Diciate, abbrazzava a una reunione o corse da l'altri cù un sonrisu. Sò una mamma senza cumpressi? Allora pigliate un esempiu di i Stati Uniti, sapìanu cumu invintà. Palmi di Cotton, in ghjinochje. Poi fugliate i vostri fille, salto in u locu è di diri: "Hola!" Cumu piace sta opzione?

Celli è risentimenti

Qualchese qualcosa chì u zitellu hà fattu in kindergarten, deverà sempre a so prutezzione. Sò cugnatu per ellu? Ùn hè bisognu di scupriri a rilazioni raghjunamenti è di dumandà tuttu. Nemmenu la vergasi ni a vergogni u zitellu. Escuttu à u feritu, u ringrazziu per l'infurmazioni è di pruteghja di fàrilu tuttu. Ùn prestu prestite nantu à cuncludi. Una altra vista interessanti di ciò chì successu hè interessante. Ancu s'ellu ci hè tutte di bè. In circustanza cusì, a vostra intrepretazione hè assai più impurtante da e educazione. L'averebbe sferitu a pezzu? Pigliate i vostri belli per i so revelazioni, senti, simpatice. Ma pruvate à valutà apposta. Sì qualcosa seria chì hà successu, u maestru discudià tuttu cù voi. Siccomu ùn hà micca attentatu à l'incidentore, significheva micca nunda terrible chì succidia. Qualcosa qualchì qualcosa? Immediatamente in a mattina, scuprite. In u cunflittu implicò un altru figghiu? Ricurdativi: ùn avete micca u dirittu di l'educà. Informate u tutore, si ncontranu cù i genitori. Vulete dumannarle qualcosa chì u zitellu cù quale u to cumpagnu hè amici? Hè megliu per fà quì nantu à a presenza è cù u permessu di a so mamma o u babbu. Ci hè ancu situazione assai dispiacèvule quandu u maestru hè culpè. I so azzioni ùn sò micca pedagogichi? Avete avemu evidenza, ma ùn denia tuttu? Ci vò rinviate à l'amministratori. Senza micca principiatu, sia educatu, corteze, scrivite tutte sdegnu. È ùn avete a paura chì u cunflittu aciarà u zitellu in un modu o altru. L'educatore hè un adultu, hè improbabile ch'ella principia cù a mossa ind'è un foglie. Perchè ùn pudete micca venite à intruduce mutualmente, una terza persona chì hè interessata in una solu sulitosa di u prublema aiutà. Ma se tenite silenziu, tenete paura di piglià u casu à publicità, avà prontu à cuntinuà prublemi. True, zitelli, chì i zitelli sò troppu timidi è ùn difendenu l'interessi di u so propriu figliu, rindimu prestu a realizazione: vi sanu solu di cunfidallu. E li cumbattenti si puderebbe per elli. A gente tranquilla tolera humilde ... Ùn vulete micca quì per un criaturu!

Serà interessante!

I sicicloni dicenu: un carusu chì sapi per piglià, hà e so cumpetenze di u travagliu indipendente, hè megmet adatta in u kindergarten. Cumu insignà? Posa à sente cun u zitellu è ghjucà cun dolls, cars, un designer. Ma ùn hè micca meccanicu, ma cun significatu. Scuprite una storia senza pretensione è di ricunnosce in vita. Impurtante è l'abilità di comunicà cù i pari. Avete travagliatu in u sughjettu, cù i zitelli di i vostri amici, a to sorella o fratellu maiò? Allora ùn ci seranu micca prublemi. Ancu s'ellu hà bisognu à insignà à u zitellu à simpatìscenu è empatizza, stà à pudè intre entru l'altru è micca per entra in una lotta. È per sparta e cambià i ghjuculi. In generale, aiutanu à comprende i sicreti di a vita in u squadra.