Manuale nantu à a furmazione di u tè

A ora, quasi ogni persona, almenu una volta di ghjornu, si usa una tazza di tè calza, perchè hè un bevande infinitu è ​​uttinutu. Allora verificate s'ellu facemu u tè right, vemu noi u tè, o hè una parodie patètica di una vera è genuine drink?

Oghje, molti pirsuni so fugliali i so sacchetti di tè in e so tazzi tutti e duminiu, piglia cù l'acqua di l'acqua di tina, aspittà d'un certu tempu è seguitanu sàziu, pensendu chì erani bè tè bona. In fatti, ciò chì hè cuntenutu in a borsa di "tè", ùn hè micca applicà à tè, à quessa, hè più pree u vestigatu è scordu di a pruduzzione, u polu è a rotunda foglie. E, pare, tutti pò esse risolti accattendu e variità di tè di grana larga in a magazzini, cresciute è averebbe in lu so diventenu. Qual hè u prublema?

Eccu nant'à certi aspetti di a preparazione di tè, chì sò assai impurtanti per a priservà i so qualità d'utile è gustatu.

1. L'acqua chì avete preparatu pè u te caldi, pudete aduprà solu una volta. L'acqua, fogghiuta ripetutamente, hè in tuttu impattu è hè cunsideratu "mortu" in a veru casa di tè. Inoltre, hè impurtante ùn mancanu l'acqua chì passa per u supplyu d'acqua, megliu acquistà l'acqui di primavera in e dispunione, urganizà l'acqua neve di boni marchi, o, se cunnizzioni viventi permessi, utilizate l'acqua di primavera.

2. A temperatura di l'acqua deve esse adattata per certi tipi di tè: per tes verde è biancu hè megliu d'utilizandu l'acqua cun una temperatura di più di 80 gradi, quì hè dopu à fracete, hè bisognu à fraccià un pozzu. Per uni fermentati (ditti neri, pueres e oolongs) pudete utilizà l'acqua furiosa in picca.

3. Prima di preparalli i pezzi in u quali sarà pruduttu, hè megliu caldera l'acqua calenta, è ancu di calà quelli da u tè saranu spressu, è u cuntinuu in quale se merge after brewing.

4. Avete bisognu à tè tè, perchè cuntene à u sensu.

5. Dopu sullivazione u tè si faci in un cuntainariu separatu, e foglie di u tè averebbe quasi secaricu, perchè in i tempi dopu ùn ci hè un gustu amatu.

6. Dopu chì avete spurtatu i foglie cù l'acqua è aspitevvi à u tempu ghjustu, u tè si deve esse scurtatu in un containeru separatu, induve hè stata siparata da e foglie. Questu hè per assicurà chì e foglie u fogliu ùn si pèrdite in l'acqua, è ùn deve micca tutte sapori da una volta, chì ghjè incarceratu cù l'amarezza è u tè spaspritatu in tuttu.

7. U zuccaru hè una materia di u gustu, ma siddu si piglià tipu reale è bonu di tè, allura mi pensu chì ùn ci hè nisuna sensu in ellu, più preziosu, solu farà periscevi, postu chì ùn serebbe u veru gustu di tè senza più.

8 Unu è a listessa cervita pò esse prudutte parechje volte. Di solitu, hè cinque à deci deci. In ogni unu di l'infusione u tè dispunèvule u so gustu unicu, contru l'anticu. Ma ancu quandu quì hè abituale è trasparente, anu sempre ancora assai sustanzi suttili.

9. Quandu avete u tè cun acqua fogera ripetutamente è tutti i sighjetti sussegwenti, a sulfonatura si cunfundini quasi sùbitu dopu vultà.

10 U tè si deve esse lavagatu, perchè ùn pò esse assai polu è ruscello nantu à questu. Ma questu ùn hè micca tutti, si u tè hè struitu cù l'acqua furiosa, hà megliurà a manifestazione di e so qualità gustativi.

Avemu bisognu à l'utensili, in u quale hè megliu per fà u tè.

Certamente, i migliori materiali per u tè sò porcellana è argilla, ma pudete ancu aduprà vetri termale resistente è altre materiali similari.

E quantu a secunna di l'attualiità di culori! Tuttu hè semprici, ma u principale hè di seguità l'urdinamentu per fà u tè assai gustu. So:

  1. Avete bisognu à l'acqua à i bombe, ma ùn anu suvere cù u focu.
  2. Prununziale in tutti i platti chì deve bisognu da acqua calenta per calenderà.
  3. Dopu piglià l'acqua da i piatti, u nummu di tè secu hè stallatu in a teapotte (ùn hè megliu ùn spiecà solu, ma ùn hè micca necessariu di sopra à tutti, tutta dipende à u gradu), foglie seques sò spressi cù acqua fervente, perchendu l'acqua per 30 sicondi, cum'è era lavatu. Dopu questu, u tè hè spesu di novu cun acqua fogera è, sicondu a variità, ci hè un certu tempu. (Oolongs è puerries ponu esse brindatu più di l'altri tes). Per via, a quantità di l'acqua devenu currisponde à u numeru di persone cun tè.
  4. Dopu a ferraghja a so culula hè speduta in un dispusitore separatu per un pene, spressione in tazzi è drunk in forma cale, in sips chicchi.
  5. Cù ricerca rivoluzionarii, u tè hè spedutu per un pocu tempu è quasi sultantu veramente in tazzi.

Avete un bon tè!