Trattamentu di l'ostia

L'osteoporosi hè una malatìa carattarizata da una diminuzione notevili in a densità minirali di u hezur. U tissu di ughjettu acquisteghja tali fragilità chì l'ossigenu o disturbe ancu cù influenzi fisici insignificanti. U più periculosu è per un bellu tempu i chjassi à u lettu sò una frattura di u collu di u cuscu è una frattura di compressione di a spina. U trattamentu di l'osteoporosi per i metudi populari serve com'è alternativa per contrule sta maladrina insidiosa.

L'osteoporosi sviluppeghja per a più parte di u populu anzianu. Istituti medichi indican signali di l'ostia, in più di a mità di e donne in u periodu postmenopiu.

A frattura hè sempri un fenomenu displegenu. In a presenza di l'ostia, i prublemi sò duppià. Per via di a malatia chì esiste, i tessuti cunghjunghjenu assai. U trattamentu hè prolongatu. Spessu, a intervenzione kirurgia hè necessaria. Fratture in l'osteoporosa pò pruvà a minurità, è in certi casi, un sviluppu fatali hè pussibule.

Hè difficiule di trattamentu l'ostia. À u stessu tempu, a terapia di a malatia ripiglia l'usu di e droghe muderni, chì u costu hè abbastanza altu. I curti di trattamentu anu bisognu di repetizione sistematicu.

A decisione simplice è diritta hè sempre nantu à a superficia. A persona cù u diagnosticu d'una ostia, in un organu, u scambiu di calcium hè rotte. Per quessa, avete bisognu à arricchisce a dieta cù i calzi. Ci hè un mètudu meditaricu simplice chì permette à u corpu per fà calciu. Pigliate un ovu d'oliu crudu, lavatu cù cura è colpi in un cane, chjusu cù una tensa densa. Ci hè ancu aghjuntu 125 ml di zucchero di limonu è cuncecu. U bancu hè postu in un locu friddu duru di parechji settimani. Duranti stu tempu, l'ochju di ochju trasfiriu tutte e so salsi di calciu à a suluzione, mentre chì acquistanu dulcezza è flexibilità. L'ovu hè suvitatu, è a tintura hè utilizata 2 volte di ghjornu, 1 cucurrucvi per ghjornu.

U cunchulu di oliu pò esse cunsumatu, è hè in pate. Per u calciu hè più perfetta, hè vale aduprà uni pochi di zucca di limonu à u polu prima di usalla. Quantità di ellu per 0.25 a 0,5 cuccoli in a mattina, à lunch è à a sera.

A veces, i salti di calciu sò cunsumati da una persona in cantate suffirenziu, è l'intestinali sò assurdinati da quandu. Di genere, stu effetti hè datu da parechji malatii di u viaghju gastrointestinali. In particulare, gastrite crònica cun una acidezza di gastrica. Questu hè, in casu di dichjarazioni, duverà prima trattà a malatia di u viaghju gastrointestinali. A medicina tradiziunale averebbe da ripiglià l'amarezza di a pianta, cum'è genianu di grandi fanzuni, astrianzendu, cetraru d'Islandese è simili.

U trattamentu è a prevenzioni di l'ostia, per i prudutti tradiziunali in e donne in u periodu postimprunopintu hè basatu nantu à l'intake di decocu è infuzioni d'erbe chì anu certu proprietà chì anu similar à l'action di l'estrogenu (hormone sessuale femminile). Tali boni sò cumuni popsi, trè clover, salvaticu medicinal è altri. L'omi sò trattati cù erbichi medichi cù un effettu androgénice: calamus ara, tagliato, curry, api, smelly è altre.

Un bonu metudu bellu, chì aiutarà à aumentà a forza di u tessulu di u sangue, hè l'usu di e mummia. U trattamentu dura trè simani. Pigliate una pocu mummia (da a testa di caccia) è dissolve in ½ tazza di acqua calda. Hè braticata in a mattina è in a sera. Hè ricumandemu per trattà è prevene l'ostia, cun mummia 2-3 volte annu. Mumiye hè ancu dispunibili in pilastri. L'usu di e forme hè megliu discrittu in l'urdinamentu per l'usu.

La medicina tradiziunale hà recullatu e ricette chì crescenu a rapidità di a guarisione di l'osci briunati in l'osteoporosi. Piglionu chì a frattura di l'osse hè accumpagnata da un spasma di i musculi chì impediscenu i fragmenta di u ghjuvendu da esse in bonu cumpagnu è, perde, fusionu rapidamente. Eliminate spasm muscular ta 'pjanti mediatevuli cum'è cunfronti medica, in u campu, u cummandante di a repo. Tutte e piante sò venti, cusì ponu utilizati solu in a forma di tintura alcohólica. U trattamentu di e mummia ancu cuntribuisce à u rapidu criscamentu di i fratturi. U cursu hè cunsulatu di piglià a mummia in l'internu è cum'è un grigu.

Malgradu l'sperienza è a saviezza di a medicina tradiziunale, ùn deve puderà micca esse solu è ignora i cunsiglii di u duttore. L'osteoporosi hè una malatia seria. Trattamentu incorrectu o incompletu pò diri à cunsiquenzi chè disgrazia. A medicina tradiziunale in questu casu solu era in cunjunzione cù u trattamentu cù i medicazione aiutu à a paci à a migliurà a salute.