Cumu scupraru a fatigue di l'ochju cù l'arbe?

L'ochji sò u specchiu di l'ànima. E spessu l'ochji di a persone espresenu più di e parolle. Prima di tutti, l'ochji di a persone si ricorda. Ma dopu una constantità di dorme, travagliu prolongatu à l'urdinatore, blush e burst sosudiki, ci hè una sensibilita ardenti. Oghji aghjunte rapidamenti rapidamente, ancu perchè se se una persona hè in a stanza per un longu tempu, in quale ci hè u fume di tabacco, è l'aire fiatu di pochi. Un fattore impurtante chì porta un grande fatigue à l'ochju hè pocu illuminatu in u situ di travagliu. Cumu sguassà a fatigue di l'ochji cù l'arbe, avemu da aprile da sta pubblicazione.

Quandu l'òrganu di a visione hè stanca, signu cum'è rossu di e parolle è l'occhi, u malu di a stima, marvagem, scantu di luci brillanti, lacrimazione, una inchina di e parolle è l'occhi, un sensu di pressione è pescezza à l'ochji, un sensu di discomfort in l'ochji. Incevuli e parolle, ci sò circles è sacchetti sottu l'ochji.

Quandu i stanchi l'ochji raprisentanu:

- eleva i fatturi chì ponu a rapid eye fatigue;

- permettenu di rilassate, finiscinu di travaglià;

- interni, accuminu l'illuminazione bassa, senza cumin light;

- masajuleghji i pranzi cìrculi cù i pads di i dete indexi, prima di sta prucedura, lavate i mani cù sapi.

Cume relieve eye fatigue.

Compresse per l'ochji.
Puderanu cumpressi d'occhiu cù tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè tè per tè per 1/2. Quandu avemu da colmu di 200 ml d'acqua fogera, è sta infusione hè insistia per a meza ora in un cuntenutu magicu. Dopu avè rinfriscatu, gasa impregnatu sterile o spazzole di cotto, cercle l'ochji è appunice tamponie à i parolle. A durazione di sta prucedura hè di 20 minuti, averemu bisognu di u ghjornu. Per cumpressi, ponu esse usati un saccu pezzu di tè di steam.

U rimedii tradiziunali più efficace è faciuli:

1. A manera più cumuna di sguillà a fatigue è a inflamazioni di l'ochji hè u tè. U tè si duverebbe pigliatu micca forte, freshly brewed. Pudemu i vostri ochji cù tè chì utilizanu un bagnu d'occhiu, usendu un swab di cotti.

2. Calendula è camomila sò cunnisciuti per i so prupietà antiinflamatori è disinfetenti. Sò usati per trattà a inflammazioni ocular. In una vittura d'acqua furiu pigghianu 4 cullen di lattice di lattice di sta coleta, l'avemu omocentatu cù l'acqua furiosa, insistemu, è da seguità avemu filtratu è utilizate per lavà l'occhi è di lotione.

U zuccaru di Aloe hè diluziatu da l'acqua furiosa è hè stata aduprata per l'instillazione in l'ochji.

4. A mieli aiuta per aduprà a lacrimazione è anghjulu a inflamazioni di l'ochji. A melia falesa, un vetru di meli in l'acqua caloria è calentatu, avemu intarritu in l'ochji.

5. U zuccherinu di pepino hè un utopia affordabbli è simplice per tonificà l'ochji è arruinzate a fatigue da elli. A cumpressione di stu zuccu anu un'utile refrescante. E pudete taglià u pepino in cile, è cambiatanu cambiatamenti, fette per appliendarli à i parolle.

6. Per caccià i circhuli frasi annantu à l'ochji aiutarà u tagliitu. A massa pura da e foglie di u pappagallo, imbruttatu in gasu è soprapiù sottoprogata nantu à i pumittii per 20 minuti. Cambiammu parechji volte compressione per fà più di zucchero di peccale afecta a parolle.

7. Da e cazzotti e puffs, i patate sò salvati. U rubrica in a rossella, devenza in gaza è aduprà à i pranzi inghjuliati per 10 minuti, parechje volte cambialli.

8. Per migliurà l'agenice visuale avemu amicu a mità di vetru di zucchero di zucca fresca, hè bona per l'ochji è ricche in betacarotene.

9. U aranci sunnu usati in rimedii oftimistichi, migliurà a circulazione sangue in a retina di l'ochji. In veranu, bisognu di manghjà, più blueberries freschi è, per l'invierno, puderete stallà cun blueberries secchi o congelati.

10. Con strain d'ochji prolongati, facemu un gimnastica relaxanti, fighjate à u tettu, da quì à u pianu, è dopu à left and right. Repetite parechji volte. Fighjemu in u so fiancu, finu à a punta di u nasu. Repetite l'exercitu 6 volte. Certe eli nostri ochji, rumpute l'ochji à l'urdellu è in u antiurariu, facenu 10 corsi.

Infusion of eye fatigue .
Questa infuzione aiuta à e persone chì leghje assai è travaglianu longu à l'urdinatore. Serà aiutatu à relieve la fatigue di i vostri ochji. Piglia u preenvascu è piglia à travaglià per fà infuzione.

Pigliemu à i boni identi, taglioli, linden, chamomile, anu, timone è mischjanu bè. Pigliate una cullizzioni di cullizzioni è pour 200 ml d'acqua fogera, insistemu à 1/4 ore. Dientilà a padedda di cuttuni in infuzione càlula è applica à l'ochji chjusi per 5 minuti.

Elimine a fatigue cù erbe.

- Faci ferisci o cumpressione da una infuzione dècachju di wormwood o di camomile, da tè forte.

- Agghicamu a piezi equi, menta è chamomile è brew, cum'è tè, fate cumpressi;

- Lozzi di miele, per questa foglia a mità di un postu di cuchja di meli, un mitallu litre d'acqua.

Cù l'occhi rossi e parolle.

- Facemu di loci di lotte di arcane, perchè aghjustemu in un vetru d'acqua una cullette di arcilla di a puszione.

Avà sapemu cumu di sguassà l'ochju fatigue cù erbe. Utilizendu ricette folki di l'erbe com'è prufilaxie è per a fatigue d'ochju, pudete fà a vostra perspettiva inolavibule è bella. Ma ùn anu micca bisognu di cunsultà cù l'oculista, à queste o quella prescription.