Tuttu à a cumunicazione verbia è micca verbal

Più di una volta, cammendu nantu à a strada, avete cuntenutu molti di persone ch'ell'elli andonu in nant'à u so cummerciale. Ùn vede micca a diffarenza trà elli. Sò chjosu di cunfidenza chì ùn avete micca idea di u tipu di e so attività, i so pinsamenti. Credu chì ùn sanu micca quale elli queste omi è donne si parlanu à u turnu di a strada, questu hè un coppiu in amore o questu hè una conversazione di cummercializazioni trà u cliente è u manager. Vulete sapè un pocu più?

Per questu, ùn hè micca menu necessariu di pudè leghje pensamentu d'altri pensioni, avete bisognu picculu: un pocu di observazione, attentiveness, intelligenza d'altri è una finezza di l'intuizione. Dopu tuttu, ci hè una scienza chì hà insignatu per cumprenderà e persone, leghje infurmazione nantu à una persona per l'espressioni faciale, prossime, gestiti. Questa ci hè un veru micca verbal. Cù u so aiutu, pudete amparà tutte ciò chì tocca à a cumunicazione non verbal.

Allora, volta à a ghjuridica di noi un coppiu in a quadrera. A vista di u zitellu hè diretta direttamente à l'ochji di a zitella, duranti u cunversione chì a so manu hè risuscita, trasfurmannu versu a cumpagnia cum'è s'ellu ci hè di u cori, affissendu a palma. Questa spetta chì i so paroli sò sinceri è veri, è ellu hè fiduciu. U so corpu hè inghjustatu inclinatu, per avè intrattendu di fà vicinu à a ragazza è ella, in turnu, s'apprispinu a picca prima, chì pò esse interpretatu cum'è l'interessu di l'altri in u tema di sta dialogu. A faccia di a zitella s'inveduta dice ch'ella vulia una cosa più cà solu per piace à ellu. E so spalle hè abbuccatu, e so mani ùn sò micca disprezzari. Hà una manu nantu à a sacchita, l'altra à u corpu. Eccu l'azzioni volenu chì a zitella hè cunfurtata cun ellu, hè tranquilla è chjosu di fiducia. Da ciò chì avemu vistu, pudemu cuncludicà chì questu hè micca altru ch'è un paru di amatu.

È se fate cura à una coppiu camminendu per noi, ancu un omu è una donna. Tuttu u corpu di l'omu si esprimi l'inconvenientu ch'ellu si senti - da l'espunenti natuali è hà rimessu a punta à i labbra riggistranu. Hà sperendu incunificata, i so cresciti anch'elli sò un indicatore di teme, è a so bocca comprimita hè in còllera, è ancu chì ùn pò micca esse espressione. Eppuru u discorsu di u so cumpagnu ùn hè micca audible, pudete vede cumu e so caghjuli sò frutti bracati è i so rincerti sò risuscitatu, è arruganti aparicenu nantu à u ponte di u nasu. Ùn ci hè dubbitu chì a donna hè assai in còllera. Ella vittoria, raises a so manu, a palma abbandunata, affinchendu dinò l'influssu di emozioni negativi. Tutti issi fatti sò solu parranu d'una cosa - a coppia hà disputa à pocu tempu.

In vista à u cafe, pudete truvà ancu più esempi di analisi. Una di e tàvule hè occupatu da dui omi. Unu di elli, un ghjovanu petu, prova di spiegà una cosa à un omu di mediu età cun entusiasmu. L'omu si cunsiente cuncentrazione, sustegnu a so pula cun un pugnu. A seconda manu li pusau nantu à a tavula, appena appujatu à u corpu tutale. I sforzi di u ghjovanu sò apprezzati, e so paroli sò prubabilmente interessanti à u listener.

Dui omu di età medievale in vestiti stretti occupanu un altru tabella. Ùn hè micca cusì cumprumbu induve e so vede sò diretti, nantu à l'altri, o à i lati. Ma hè chjaramente bellu chì unu di elli hè chjaramente chì prova di abbandunà l'altru in un insinsatu. Avete, esconde a so bocca, chì pruteghja a manu, è cum'è s'ellu ùn hè scantatu da u nostru tempu da u tempu. Tutti issi gestiti significanu chì l'omu delite mente mentre. E a so scuntazione di u collu parla di insecurity è di teme. U so interlocutore si mette, un pocu à un'antra torna, cusì aumenta a distanza entre elli. A manu di l'omu pruvata a so testa, u dettu indice hè nantu à a so giacca, è u dettu mi tocca i so labbra un pocu. Hè un gestu hè ricunnisciutu com'è un signu di dubbitu, espresa d'una distrustful position in relazione à e parolle di l'interlocutore.

A cumunicazione non verbal hè una forma di cumunicazione senza l'usu di u parolle, cum'è tali, questu quì, cù l'aiutu di gestiti, movimenti, espressioni faciali, vuci emuzioni, ondeggiare è simboli. À l'azzioni di una persona, e so riazzione, l'espressioni facial, pianu, hè faciule simplificatu una idea di u so caratteru, a manera ch'ella ellu viaghja, è a so evaluazione di ciò chì succede. I casu illustrati sò solu una frazzioni di ciò chì pò esse apprinnia di vedende u cumpurtamentu di i persone è avè studiatu tutte ciò chì tocca a cumunicazione non verbal. Ùn si scurdanu di u vostru cumpurtamentu. Ùn evite micca simboli di simpatia, ma ùn anu micca vrollatu è indecision.