U sicondu mesi di a vita di u zitellu

U novu hè un petit universu chì deve a vostra cura, affettu. Sì i genitori, sensitivu è cura, puderanu urganizà un procliu cumplessu di a crianza per avè un impattu solu pusitivu in u sviluppu di u zitellu. U secondu misi di a vita di u zitellu hè assai impurtante - u zitellu persenta à scopre attivu u mondu, ancu s'ellu pare ch'ellu hè immobbiliatu micca è micca interessatu da ciò chì passa.

E cunsiderate e cume e caractere principali chì distinguenu u sviluppu di un zitellu di dui mesi.

A càttara in u seculu mese di a vita di u zitellu pò esse da una à quattru volte per ghjornu, viscuvili, gialli chiaru. I pare aviani da cunsigliu immediatamenti un duttore se u chair di u zitellu hà cambiatu u colore o a coherenza, per esempiu, acquistendu un culore verde scuru è diventatu acqui. In particulare micca per ùn esse tossà, se u zitellu hà principiatu a perdiri pesu.

A maggiorità di i ghjente ghjente sò assai preoccupati, videndu chì u zitellu sùbitu torna in regurgitar immediatamenti dopu l'alimenta. In quessi casi, ùn pruvate micca di disturbà e ci pusau torna in a cunclusione cumu cura. Ma a pratica suggerisce chì ùn deve micca pricatu per fà questu, perchè manghjà un zitellu cù u lattu captures un aria pocu. Dunque, vi cunsigliemu di mantene u zitellu in a pusizione ghjustu (l'ughjettu "pilastru") dopu l'alimenta, è avete da sèntelu secondu chì u zitellu spunta cusì l'aria, è micca u latte. Ci hè un altru regule assai impurtante: dopu à l'alimenta, in nisun locu u fughjitu u zitellu nantu à a so back, perchè à u tempu di regurgitation, u lattu pò intrinu in i tratti respiratorii, è questu hè assai periculoso.

Ma ancu deve esse ricordati chì a regurgitation e vomiting sò assai simili è averanu bisognu di esse distinguitu. Quandu si regurgiteghja (hè un prucessu pienu fisiulogicu), u latti, chì u zitellu hà vomitedu, hè un culore "puro" biancu è un oliu normale. Ma se u culore di u latti hè giallu, a massa si curdled, è l'odore hè unicu cun acidicatu - questu hè vomitu. In quessi casi, avete da cunsigliu immediatamenti un duttore.

In i primi dui à trè mesi di vita, un zitellu pò esse buccatu. No, ùn hè micca una malatia - hè una contruzione di u diafragma è ùn ne perlegiate senza malassia à u zitellu, l'unicu chì pò causà un sullivamentu hè regurgitation.

Se u salmu cumu hà iniziatu, ùn vi sentenu irritatu à tutti, è, sicuru, pruvate micca di scuntate di u zitellu. Ci sò parechje causati di sullivati, i principali corsi sò soprappasti è l'ipotermia. Serà megliu d'amparà u zitellu è daraghju un bevande calatu - questu l'aiutà à trattà a mugola. Comu una bèie, o pochi cullarade di tè, o l'acqua cascata.

I glubuli sebconiati di a pelle durante u pirìudu pruvendu puru assai attivamente - perchè ùn abbandunate micca a fugliale di i copercati di u zitellu. Dopu tuttu, a so pelle hè sempre assai pruduttiva è ùn pò micca sfavore in forma di e sfavoranti. Ricurdativi chì in u tempu u diaperi mudificatu pruteggiri u vostru babbu di u rash. L'Obstrium hè vermiculite in i zoni di a pelle, induve hè spessu cuntattu a umidità, è questu, cum'è averete capitu, hè un fugliale. Da u principiu hè un eritema, invechjenu l'aranelli si sviluppeghja in blisters è, finarmenti, i blisteri spuntavanu, causendu à u zitellu assai sensibilamenti dulurusi. Per evitari, cambia u diaper di u fruttu in u tempu è cura cù cura di a so pelle, cù servitori, powders è baby cream.

Ogni misi di a vita di nascita hè tutta di caratteristiche, è in u seculu mese di a vita di u to figliolu pudete truvà un prublema cum'è una vaina. E strapini apparùranu in u scalpru, è a causa hè un esercitu di secrezii da i glanduli di a pelle. In l'apparenza anu parechji scorza scaly. Ma ùn puderebbe sfracerà immediatamente, perchè pò sparte in u scalp è infecte. Tuttu hè moltu più simplice: à a notte fate un cumpressu cù l'oliu vegetale, è l'oghje dopu durante a bathing, suecesemente cù sapunite, lavate tuttu - è i sguardi saranu spustamenti.

Ùn lasciate micca u zitellu in una pusizioni. Dà stantate in una pusizioni, i so musculus dilicati prestu prestu, è si stende. Inoltre, a posicenza longa è monotonia hè assai sfavorevoli per a forma di a testa di u zitellu, perchè i fontanelles sò sempri aperti è u cranu hè assai plastica. Aiutà u zitellu à menti nantu à diversi bassini è ponu nantu à u panicu più spessu, perchè esse spirimintate belli mumenti di curvatura di u cranu di u zitellu. Inoltre, ùn scurdate micca chì à questa età u zitellu ùn deve guardà a testa stessu è chì stallate nantu à u panicu t'acustarà cù l'acelerà u prucessu.

U seculu mese di a vita di u zitellu hè carattarizatu da a più di a mobilità di u zitellu. Kroha cumencia à turnà a so testa è vede u muvimentu di e persone cun ellu. S'ellu avete una cosa in u so campu di a visione, cumencia cù interessu à seguità è studià stu sughjettu. Eppuru, si li detti un dittu o un ghjucatu, hà necessariu à cullà per ellu. Punduzzu u zitellu annantu à u so stomacu, è ellu piacevi cun i novi movimenti: ellu hà risuscitatu u capu è si movianu in diverse direzzione cù i so mani è i pedi. À questu stage in a vita di u zitellu, u chiancinu di u zitellu àbbia ancu cambiatu, è puderà subitu apprezzà a manera di distingueru, postu chì i chianci di u duminiu alimentariu diferenze da u chiancinu chì u zitellu hà da tagliu di stomacu. È fegate attente à u fattu chì à questa età u zitellu pò digià principià à abituà à a dieta è à u sonnu.

À l'età di dui mesi, visita a policlini induve almenu una volta ogni dui simane. Ancu se u vostru picciottu ùn hà micca moltu, ùn serà micca sferivolu à avè un scrutiniu di pediatricu regulariu.

Ùn vi scurdate micca chì in u segon mesi, i maraviglii di u zitellu sanu bisognu especial. I so unghje per via di i zitelli creanu assai prestu, è ùn saranu cutane. U zitellu addivintau più attivu è in quelli momentu chì ellu hà rirennu i so pinni, ùn ponu accidentalmente scratcerà a so faccia. Ma esse moltu curaziu durante u prucedimentu per u cuteddu, perchè s'ellu fessi, hà da escegene un rifarenzione condicionatu per questu prucessu - è a prossima volta ùn ùn permettenu micca di taglià u so unghje è seranu capricciusu.

Comu pudete a vede, u sviluppu in u seculu mese di a vita di un zitellu fa un pass à prossimu - addiventa più attivu, ma cun eli paisani anu preoccupji addizzjonali è preoccupiesi. Tuttavia, sti sforzi sò piacevuli!