Andemu in lu kindergarten! Chì avianu a so preparazione di i genitori?

Tutti i so matri ama u zitellu in folla. Ella cura di ellu è prova di sempre à stà. Certu, postu chì a maiò parte di tutte a mo mamma voli vedà a prima prughjetti di i so picculi, vogliu vede cumu si stà à sente u zitellu, si ne stava, andava, disse a prima parola (è ancu più piacevuli si sia a parola "mamma") è assai più diversi scopi.

Certu, quandu site vicinu, pudete a prutezzione di tuttu. Avà u to pocu hè cultivatu. Scupraru di a licenza maternità è avete bisognu à travaglià. Sì, hè bè quandu sò abani è aviani chì puderanu issa cura di u zitellu, più chè u vostru figliolu solu serà felice. Ma se ùn ci hè micca una pussibulità? Allora hè u tempu di penserà nantu à l 'uratorii. Tali decisioni chì da piglià a famiglia sana. Hè bisognu di scelta parè un kindergarten è per questu quì hè megliu dumandà a vista di e mamma chì portanu e so figlioli quì è hè chjaru chì vene entrevista da tanti persone ch'ella hè pussibule.

Cusì, andemu à u kindergarten! Chì avianu a so preparazione di i genitori? A data, si pensa chì u megliu adattu à u novu squadra à 1,5-2 anni, ma a maiò parte di mamma à i so figlioli à l'età di trè. Questu cumprende, a mo mamma stesi di vacanze è finalmente decisu à andà à u travagliu, è ogni mamma amadora vi cunzidira chì più longu era un ziteddu cun ella, è hè più protughjatu.

Prima di dà u zitellu à un kindergarten, avete bisogna à preparalli, è hè cunsigliu di principià com'è prima. Pruvate di dì chì ogni ghjornu chì in lu kindergarten sarà bella. In nisun casu, u zitellu sia scantatu, dicendu chì ùn pò mancu fà cun quarchi cosa, chì ùn hè micca cunfurmatu quì, chì ùn deveranu micca parechji matri è tuttu in questu direzzione. Dopu tuttu, un zitellu à questa età crede tuttu ciò chì l'adulti dicenu, è crede chì, se l'anziani di cusì, allura hè.

Pagau attente à a salute di u vostru picciottu, cumincia à tenaffè, fate e bathu di l'ausser, toccantei umidi, cammìnanu più in l'aria aperta, esercitanu, perchè u vostru figliolu sarà più sickse. Ùn vi scurdate micca un mesi prima di admission à a kindergarten per fà tutti i vaccinations necessaries.

Unu di i preparazione principali hè l'insignamentu à l'indipendenza. Viaghjate à u kindergarten, u zitellu deve esse capaci di caminari nantu à a pignatta stessu, utilisate una cuchita è forchetta, bevande d'una mugla, vestitu (i caregiversanu aiutu). È hè dolci si i genitori ùn si principiavanu da insignà in anticipu, perchè andà da esse difficultà per a vostra figliola di amparà tuttu in pocu tempu. Allora andavanu bisognu di distribuitu u modu di casa, perchè vene cù a rutina in u kindergarten. U sonnu ghjornu hè impurtante per u zitellu. In lu kindergarten, i zitelli spugliarmenti a stancu di u soru, da una soprappunenza di emozioni, disputa, ghjoculi, etc. è hè questu questu quì devenu di restà. Se u so figliolu ùn dorme duru di u ghjornu, deve esse dettu l'impegnu. Accumincia cù u restu ordinale, cum'è lettura di libri, un restu restu, dicendu un conte di fata è trasfurmassone in pause di più, per via, u zitellu dorme. Hè diventatu cumprendi bè chì i genitori preparanu.

Prima di dà u zitellu à un kindergarten, avete bisognu di famiglia cù i duttori è e so figlioli. Pudete fà esse u so figliolu per a prima volta per un corpu di tempu. È pudete stà cun u so figliolu un pocu, cusì sarà più faciule per ellu per adattà.

Certi mariani ùn vulianu micca fà rende di u so sangue, è cumincianu a chianci, allughjatu di casa. Hai pietà di u zitellu! Ellu è cusì hè cusì difficiule, quede in un locu pocu listiu, è ancu cun un grande quantu di persone chì ùn sò micca amici di ellu, è quì ancu a persona più nativa è stata in tutte lacrime. Senza fatta a vostra crescita, u zitellu ùn devi à teme di i prutezziu, ellu confiare (perchè ùn trust).

Adattale u vostru figliolu sarà media di dui mesi. A questu tempu, l'appetite pò principià a diminuisce, questu hè duvutu à l'alimentariu pocu cumunu (un novu tipu d'alimentariu è gustu), o hè una riazione estensiva. Ma ùn anu micca quì, perchè u zitellu u principiu cumu manghjendu, almenu un pocu da u pianu, l'adattazione hè successu. In quantu à u sonnu, sarà difficiu per dorme duranti u ghjornu, è u sognu ùn durà longu, è forse per esse ghjustificà u vostru babbu chianci. Nuttà dorme à questu tempu hè ancu ristituitu. Dopu l'adattazione, u sonnu hè normalizatu. Ancu in u periodu di l'adattazione, u zitellu forsi potu scurdate di ciò chì hà sapiatu di prima (uttene puiticuli, ligami scienze, etc.), ma ancu di passà, è ancu amparà da i so parenti qualcosa nova.

Ùn àbbia paura si u ghjornu oghje u zitellu chianci assai. Ellu hè chì ghjè deve esse cunnisciutu chì avà hè stata purtata è a mo mamma si lasciarà. Ùn scurdate micca chì i zitelli sò manipulatori. Cridendu chì, si chiancianu male, hè prubabile chì vostra mamma hà da piglià a casa.

Ogni sera, interessate in cumu si passava u so ghjornu, ciò ch'ellu hà vistu, hà amparatu, o fècenu, da ellu serà più interessante, u vulete presumirrà di novi sfrutti, è dopu un pezzu serà in prumessa per u kindergarten. Quì è cusì, a cosa principal hè di preparà apposta u zitellu per kindergarten.

Hè megliu in a kindergarten per adattà l'i zitelli chì creanu in una famiglia tranquilla è amica. Una persona crescente ùn deve sempre parlà parolle amiche è cura cù ellu, andà chì si sentenu necessari è prutettu.