U patri di Zhanna Friske hà prutege di privà à Dmitry Shepelev in casa in i subborgi

Hè faciule fà assicurà à a fini di l'annu passatu chì u cunflittu tra u babbu di Zhanna Friske è Dmitry Shepelev ùn solu ùn solu finisce, ma riparà in u vechja annu cù u vigoru rinuvatu. A ùltima semana, Rusfond appellu à u Cumitatu Investigativu per scopre u destinu di fondi caritatii chì i parenti di u cantante fallecido ùn avianu micca infurmatu.

L'appughjatu di a fundazione caritatevale pruvucò una onda di novi accusatori. Cusì, durante l'urganizazione prelimiunale era statu stabilitu chì qualchissia di i soldi da a ricerca di Zhanna Friske fù trasferitu da Dmitry Shepelev à i contatti in Germania è in America duva l'attrice hè statu trattata. L'indagine hè sempre in ghjinirali, ma qualchissia parechje sò ghjunghje ghjunghje à accusà Dmitry Shepelev di embezzling money.

In u stessu tempu, un prucessu cuminciò à a capitale nantu à a divisionu di a prupietà di Zhanna Friske è a definizione di l'ordine di cumunicazione tra u so figliolu Platonu è i so aviani. Nanzu à i medii di mass media hè stata rapportata chì u cantante nativu hà decisu di dividisce a so eredità in stu modu: l'appartamentu di Mosca andò à i so parenti, è a so parti in a casa in a regione Mosca hè Platon, u guardià di Dmitry Shepelev.

Avà u babbu di Jeanne Friske hà cambiatu a so mente nantu à cuncede una parte di a casa di Mosca à u presentatori di TV. In una conversazione teleficana cù i ghjudiziati, Vladimir Borisovich hà dettu chì ùn ci era micca trasmissu nant'à u frareddu fate. Tuttu a pruprietà di a fata tarda, l'omu hà riittite à u so nétone quandu turni 18:
Avà ùn aghju micca datu. Perchè deve fà cumu cù i ghjorni di Jeanne per comunicà cù u mo nétulu? <...> Ùn riceve micca dòvratu da a so eredi. I è i mio avutru farà tuttu pà ottene una casa in i subborgi è un appartamentu in u centru di Mosca, chì era acquistatu cù soldi di Jeanne, ricivutu Platonu dopu l'età di magguranza.

In più, Vladimir Friske hà dettu chì u legatu tutale fù arrestatu finu à Dmitry Shepelev ùn passà micca una prova di DNA per rinfurzà a so paternità. Cusì, a storia di u legatu di Zhanna Friske prumetti di stà in u centru per un tempu assai. Nuddu pudemu avè avvirtutu cumu questu u cunflittu arrivà. In ogni casu, pruvamu a seguità di l'ultimi nutizie per dì à i nostri abbitanti annantu à u tempu.