L'applicazione di a pianta materna

In u principiu di a primavera, vaccini è ravanti sò in burdenu cuparti di fiori gialli di mamma è madrastra. Sta pianta senza pretensione hè attivamente usata per contru i malatii di u sistema respiratorju. Inoltre, a mamma è a matriculamia pò esse usata per trattà e malatie di a pelle è restaurate a crescita di u capeddu. Più infurmazioni nantu à l'usu di i piante mamma è a matriculà ponu esse amparati da questu materiale.

Descrizzione.

A mamma è a matriculamia hè una grassu perenne, chì appartene à a famiglia di Compositae. Hè una piccula altura, chì raramenti supirava li 25 cm. A pianta havi un rizoma ramificatu, di quale in u principiu di a primavera apparentanu fiore fiori cù bè fiori. A mamma è a matriculamia hè difficiuli di cunfundassi cù una altra pianta, perchè sola a mamma è a matriculazione prima hà e fiori, è dopu sò selezziunate. Nant'à i filamenti fiorente di sta pianta, pudete avè observatu scala small. I fiori di a mamma è madrastra sò gialli, è sò cullati in cesti. À a fine di a primavera, in u maghju, a pianta fugliale si sparghje, è in u locu di i frutti di u fiore sò furmatu, è u legatu novu sviluppà, chì sò cullati in una rosula basale.

A pianta hà ricevutu u so nome per foglie spiculi arrotulati, chì, in una banda sò lisci, dura è verde scuru, è di l'altra banda - verde graffiti è verdi. A strada, in u lume di e fogli, anch'elli chjostru cù pelle culo fino, biancu. A mamma è a matriculazione multiplica da e semi, è da a divizzione di risidui, è a ripruduzzione per rivolti.

A matri è a matriculamia hè cunsiderata una pianta cumuna, cumu pò esse truvata in a parte europea di a Russia, è in u Caucasus di u Nord, a Siberia è l'Extremo Oriente, induve si crecerete nantu à i banche di fiuma, in erbe, in precipice, in terri di terracotta.

Per i razzi medici, i fiori è zicchini di a pianta sò colapi - avè esse fatta in March-April. Pudete ancu cullà i fogli di permanenza, ma a cullizzioni di sta materia prima hè digià in giugnu-giugnettu. Semu devi esse ricordati chì no tutti i letti di mamma è madrastra ponnu esse cugliulatu, perch'elli a cugliera di i ghjovani fugliali fugliali fugliali seranu assicurà inùtu.

I fiori si stanu siccati in camere spugliatoghji, induve si mantene una temperatura constante di circa 50C, ma a folla deve sbulicate in l'aria, à l'ombra, senza scurdà, sempre batte. Se sece a mamma a madrastra in u sole, u risultatu ùn hè micca adattatu per u trattamentu. In l'ombra, senza elli, i foglie di a mamma è a matriculación s'arrivelsenu rapidamenti è diventanu moisis, perchè per a preparazione propria di materie prima, a mamma è madrastra deve a essiri pacienza.

Chì sò i sustanzi chì venenu a mamma è a matriculamia?

I licinziusi di a mamma è a matriculella sò riccu di glucosidi ammi (sustanzi d'urganisazione d'urighjini vegetali chì anu pruprietariu mediateali), saponini, chì stabiliscenu e proprietà medicinali di a mamma è madrastra; carotene, acidi organichi, olii essenziale è tannini. L'acidus organici anu un effettu benefizièvule annantu à u metabolismu. A strada, ancu i steroidi sò stati misurati in fiori di sta pianta, chì pare micca sorprendu.

Mamma e madrastra: applicazione in medicina.

I fiori è e foglie di a mamma è a matriculamula anu infruinzente, expectorante, effettu di catarrila, chì hè assai fugliale in u trattamentu di e malatie di u sistema respiratorju. Per esempiu, a mamma è madrastra hè usata per trattà a bronchitis, a tracheitis, a pulmonía è ancu a tuberculosi pulmonaria. L'usu di e piante in forma di decucrazione è infuzione per lavorare aiuta per a lotta cù amigdalitis, farinitis è stomatitis. A mamma è a matriculazione hè ancu assai usata in u trattamentu di i friddi, cumu hà un'esura diaphoretic, da quale a temperatura diminuta.

A mamma è a matriculammu hà un effettu antisimodomicu pronunzianu, per quale hè utilatu per sullivà i spasmi musculi in i malatie di u sistema digestivu, i foglie è di i mercuri, cum'è malatii di i rizzi è u fustu urinarii. Se una persona hè a soffrenza di l'iperturione, ma a malatìa ùn hè micca prontamente chjamata, pudete limità a prissioni cù l'aiutu di una mamma è madrastra. A strada, sta pianta meditare favuriva a lotta cù ipertorii severi, chì sò pruvucati da spasme di i vini sanguini di u curu.

In a medicina famigliali, a mamma è a matriculà hè adupratu per trattà l'ateroesclerose, a malatia cardiachi ischemichi, per migliurà u metabolismu è impediscenu a deposizione di plaque atheroscleròtici nantu à i muri di i vini.

A mamma è a madrastra pò esse usata no solu internu, ma ancu esternamente. Cù l'aiutu di i caldi di sta pianta, variate lezioni di a pelle sò trattati. Se una persona hà ricevutu un crematori, pudete purgà a napkin in a scorcia di a mamma è a paula è aghjunghje à a zona danada. Inoltre, stu trattamentu ùn aiutà senza aiutu cù e lezzioni profonda. Pudete ancu aduprà infuzzioni per trattà e ferru purulente è pustulari.

Recipes per a preparazione di medicini da mamma è madrastra.

reciclar foglie freschi, rinfriscà bien, fremelli cù l'acqua furiosa, poi passanu à un macinatu di carne è struisce u zitellu resultante. Hè da esse diluted cù l'acqua à una freccia di 50: 50. Dopu chì hè purtatu à foglia, ne avemu aghjustatu è piglià 1 cundisce. l. seguita da manghjà e trè volte di ghjornu. Inoltre, questa droga hè bien intarratu in u nasu à guarisce u friddu cumuni.

Pudete aduprà u zucchero di pure mamma, ma solu per l'usu esternu. Per esempiu, ovennu i napoli, chì sò aplicati à furmagli è feriti purulent.

per a so pruduzione piglià 1 coperta. l. e materia prima, chì hè spesu un vetro d'acqua fogera. Questu caldo hè insistia per 20 minuti, è poi friquè. Cool the broth filter. Pigliate deve esse 1 coperta. l. 5 ghjorni à ghjornu per fà sputum discharge.

A mamma è a matriculà hè cunsideratu un rimediu folkitu pruvatu per u trattamentu di una larga varietà di malatie, ma prima di usu di sta pianta hè megliu cunsultà un duttore.