U sviluppu di parlà di u zitellu: cinque regule per i genitori

Untuicu vocabulariu, articulation corretta, accurata - a chjave per u sviluppu intellettuale successu di u zitellu. Cinque regule per maestru di i sapè di a litteratura facenu aiutà i genitori curregge i lacare studienti in tempu.

Cumunicazione "nantu à ugguali" è lighjate in altave - quellu lezioni chì deve esse datu ogni ghjornu, almenu una ora di tempu. Ùn avemu bisognu di abusari paroli sclusivi, distorsione finimi, utilizanu suffissi diminutivu d'affittu - u zitellu devi esse chjamatu parolle artistica intellettuale chjamata di modulazioni di voce.

Exercise nantu à i vucali. Ancu se u zitellu ùn avete micca a pruduzzioni di una opera performer, canterà aiutà à ridette di stuttering è sensu à u ritmu di parlà, è per "ajustà" u rispettu dirittu.

A furmazione di lingua twisters, proverbii è poechi hè un passu impurtante in migliurà i sapè di a parola litteraria littiraria.

A participazione in i rendimenti domestique è matinees ùn solu sviluppa i sapori oratorii, ma ancu contribuisce à u sviluppu di capacità improvisational, artistice, in autocurezza.

A cunsultazione cun u speech therapist hè impurtante, anche si u zitellu ùn hè micca difficultà di parlà. I commenti è cunsiglii di un spécialiste sò insubituìbbili in materia di analisi objettivu è evaluazione di i risultati di u zitellu.