U maritu hà criatu i zitelli: cumu si capisce?

Sì casu è u vostru maritu ghjugna ancu figlioli adulti da u primu matrimoniu, da tantu depende di cumu averete. Di sicuru, hè bonu se i so figlioli anu accettatu bè è cordiale è ùn pruvate à calce in ogni modu, sopravivanu da casa o di disputa cù u so babbu. Ma certi voti si succèri chì l'adulti ùn sanu micca allu tollerà u fattu chì u so babbu avianu una nova donna. Cosa da fà in stu casu è cumu si cumportanu cù i figlioli adulti di u maritu?


Prima hè bisognu di capiscenu a situazione sana. U fattu hè chì quandu i figlioli sò adulti maiori, certe ancu certeanu avè i so principesi, opinioni, principii morali è cusì. In fattu, sò ghjugni i stessi adulti cum'è tù è u vostru maritu, sò solu sò, di sicuru, à più di più anni. Dunque, pò esse difficili d'accettà a situazione chì u babbu hà purtatu una nova moglie à a casa. In modu spéciale i figlioli cusì intreziosani sò quì u tempu in u mumentu di a morte di a so propria mamma, perchè a vostra attività principale hè di custruisce relazioni cù elli, altri, si i figlioli sò seri contru à voi, u vostru matrimoniu pò esse l'amminenza, perchè tutti sapemu chì u populu nativu pò influenzari per persone. In fattu, in questa situazione, puderanu fari qualcosa per embriguvi cù una sposa.

Cumu fà cumportanu cù i zitelli di u maritu: cunsiglii utili

Senza pacienza

Avete bisognu di u fattu chì i zitelli, à u cuntestu di u so babbu, ùn anu micca capitu di ricunnoscià bè. Ùn sò micca sapè di tutti i caratteri pusitivi di u vostru caratteru, u to talente, i vostri passatempi. Avà hè solu una donna stranetta è una donna straniera per elli, chì hà mandatu una famiglia. Allora, mostrà a pacentità è dà i so figlioli avete avutu adupratu à voi è avete cunnosce megliu.

Inoltre, i figlioli adulti pò esse ghjilosi di u babbu di kwam. Questu hè ancu di grande impurtanza. Allora l'accadiglia tempu per avè usatu à u fattu chì site oghje ancu un membru di a famiglia. Ùn ci prurite e cose una puchissima pacienza.

Ùn viranu viulenti personale

Ogni persone stabilisce in cumunicazione cù quelli chì certi cunfini. Cù qualchissia, pudemu annunziate parechje ghjorni à qualcosa è scambià i sicreti, è cun quellu chì parleremu solu di u clima. Fate chì quellu chì i figlioli di u maritu pareranu di fà passà. Se fughenu salute à l'assemblea, è ùn sia in silenziu o risponde à e vostre domicile cun "nè" o "sì" mossilábuli, perchè avà ùn avete micca impone.

Inoltre, mai si ncontranu in i so cuncerta personale cù u vostru babbu è pruvate micca di dumandà nunda. Se ne necessariu, o elli, o u maritu per voi tutti si sparghje. Appena chì i figlioli si usanu pocu à voi è ùn saranu micca cumportati cusì alinate, cum'è in a prima volta, puderete prucede à u passu prossimu: una cumunione intima.

Pruvate per a cumunicazione

Fate à u vostru maritu ciò chì i so figlioli sò piacevuli è pruvate truvà qualcosa cumuni cun elli. Forsi, a so figliola adore solu u cane, è u figliolu hè bè versu in l'ordinateur. Truvate quarchi scusa di parlà. Preguite à a to figliola chì razza di u so cane hè, è cumu si allargà o dumande à u so figliolu per aiutà ellu un novu laptop. Truvate un "puntu di cuntattu" è pruvate aghjustà à i zitelli un pocu. Pruvate per parlà più freti à elli per qualcunu cunsiglie, è quà, vi vede, a cumunicazione serà rifurmata è temi cumuni per a cunvegazione sarà appare.

Chì ùn pò micca esse fattu in ogni casu

Per esse malatu da a so mamma

Questa hè a prima prima è a regula più impurtante. Sutta nisuna circustanza ùn avete insultate o degrade à a so mamma, di chiarru nantu à a so, o indici a so difetti. Better yet, never really start talking about their mother, unless they do it first. Dopu tuttu, a mamma per ogni persona hè a persona più impurtante in a vita. Ùn importa micca quantu ci anu ghjustu cù u so babbu, secondu in un matrimoniu legatu, o quellu chì era u primu à rinunzià. L'sola cosa impurtante hè a so mamma è ùn la liberarè. Per quessa, mantenenu una attitudine neutrali, è hè megliu ùn mancu principià teme sensitivu à tutti.

Interfere cù a so cumunicazione cù u so babbu

Questa règula ùn hè micca validu solu quandu u vostru maritu ùn vole micca di cumunicà cù i so figlioli. In tutti l'altri casi, ùn avete micca pruvellu di limità a tutti questi cumunioni, altri ùn ci hè risicu di un ghjornu intesa chì "i zitelli sò i più carichi, è un altru pò esse truvatu per a so mòglia".

Lea le morali di i so figlioli è impone i so opinioni

Ricurdativi chì i zitelli sò adulti maiori è ùn devenu micca cumu chì vi pruvate d'insignà. Per quessa, puderanu "aduprate ostili" qualunque qualcunu di i vostri guariscenza, ancu s'ellu hè ghjustu ghjustu in u vostru parolle. Tuttu ciò chì pudete fà hè dà cunsigliu discretu è dà u dirittu di sceglie u pettu chì pensanu chì hè ghjustu. Ùn tentate micca impone a vostra opinion nantu à elli è mette pressioni. Vseravno hè improbabile di pudè bisognu di ottene chì l'anu realizatu cumu secondu e so urdinamentu, ma a crescita pò esse spirimintatu in modu immensu.

Eccu i reguli basi di cumpurtamentu cù i zitelli più avanzati di u maritu. In quantu à tuttu u mondu, hè bisognu di capiscenu è d'accettà chì i so zitelli sò ancu persone cun i so "cucari" in i so capi. Allora accettanu cum'è cusì sò è pruvate d'amici cù elli.