U sviluppu di u criatu in u primu mesi

Per principià, deve esse spiegatu chì u zitellu ùn hè micca un omu adultu. U corpu di u zitellu hà parechji di e so funziunalità, chì deve esse cunsideratu. E in generale, ogni età tenia e so propie caratteristiche, chì annantu à l'annu passanu à u listessu livellu. U sviluppu di u zitellu in u primu misi hà parechje funziunalità chì i ghjente ghjente avete bisognu di sapè.

Sapete chì se un zitellu sutta l'influenza di qualchì magia fici un adultu, seria una persona più curiosa. E micca solu chì, stranu, ùn anu micca esse propiu.

In un novu, a longu di a spine hè vintimila à vintimila centimètres, è anche si hè assai flexible è plastica, a so furmazione ùn hè micca sia cumplita, postu chì l'attitudini di a spine à quascene visibile. In un adultu, a rapportu di u diàmetru di a testa è a larga di corpu hè unu à ottu, in questu momentu chì u zitellu hà solu da quattru à quattru. Cumpagnia di u novu, in u primu postu, dipende di u mandibulariu è di a mancanza di denti, è ancu di u sviluppu di u core. A faccia di u zitellu hè ligeramente più corta - hè una di e funziunalità principali di u sviluppu esternu tutali di u zitellu in u primu misicu di a so vita. Hà sviluppatu i musculus masticati è faciale, un spaziu vicinu ghjuchju, u nasu hè chjuchile, è u ponte di u nasu seme essa assai larga, a novula, a proporzioni di a faccia hè disturbata da l'aricchi quant'è in u largu è di a muntagna timpanica locatu.

U cervicu in u natuvicu hè curtu, ma di causa di u grassettu grasu subcutanali hè assai densu. I musculi sò atrofiati, chì hè per quessa chì un nascumore ùn hè micca incapatu di mantene a testa in u so propiu.

A forma di u casu hè unicu bisognu per i pulmonomi hà sviluppatu è di u diafragma altamente situatu. E accussì u zitellu ùn pò micca piglià un respiru fundatu.

U ventu di u maritu, in comparaison cù l'altre urganisimu, hè a più grande è hà una forma cònica, diretta direttamente. Per via di a grande (relativamente, di sicuru) u fegatu, a parti suprema di u corpu ciuttu stenni anche anch'ella. Tutte l'organi internu di u natuvulu anu pussedinu e so propriate in forma, grandore è posizione.

Ùn si scurdate micca chì a furmazione di a natura di u zitellu ùn principia cù i primi ghjorni di vita è sopra principalmente da a vostra cumunicazione. Tuttu u principiu cù rifle: pusitivu è negativu. U primu preoccupatu di i genitori hè quantu possibili di riflei pusitivi è, naturalmente, pocu quantu possibbili negativu. L'emozioni positivi in ​​u zitellu hè un alimentu normale, pulito, è chì ùn hè micca impurtante - questa hè a vostra cumunicazione, faciuli è carizzi. U natuvicu vi vede a cura è l'amore in tuttu. Ùn si scurdate micca chì a vostra irritabilidad è a còllera principia in a so figliola. Sutta tali circustanze, u zitellu potu criscinu nervu, è questu ferà cunfruntassi à a so vita (è, forsi, no solu ellu).

A l'arrivata di l'uspitalu, in i primi ghjorni avete da esse visitatu da una infermiera è di pediatra u pediatricu distrittu, ùn abbia micca dite à dumandà dumandate questi chì u preoccuvanu, chì preoccupa a salute di u so figliolu, cum'è a cura di ellu. I cunsiglii chì seguitaranu da elle ci aghjunghje à a vostra cunfidenza.

Purtate u so bè. Questa pò esse fatta in una clinica è in casa. In u primu annu di a vita, hè cunsigliatu per cuntrullà u pesu di u zitellu cù una tavola - vi venerà sempre: quandu è quantu aghjusta à u pesu. In u tagliu, a linea curva ùn deve esse lìsu senza saltu súbile, ma ancu s'ellu ùn hà micca pienu pisu per parechji ghjorni, ùn vi scandale un pocu dopu. In i primi trè mesi, un zitellu sanu per piglià da vinti à trenta grammi per ghjornu. Ùn sopra a so figliola, perchè u pisu di pisci pò causà malatii.

Ùn hè micca un segretu per qualsu qualcosa chì in i primi ghjorni a mamma è u papà sò teme à piglià un novu in i so braccia, per esse incunificata è inpresa in manighjà per ùn preghjudiziu i migghiori. Questa fragilità, a creazione chica è gentile ùn deve micca suscitatu da a manu! È quandu avete u zitellu in i vostri brazzi, assicuratevi chì a so testa ùn hè micca spartitu. U capu di u zitellu deve esse mantinutu, cum'è i musculus dèvuli di u collu ùn permettenu di mantene micca da ellu stessu.

Questa ciencia ùn hè micca assai difficiue: u zitellu hè nantu à e to manu left or right, è a testa in questu tempu hè soporta da u codice. È per verificà a correcità di i so azzioni, fate cura à u fattu chì u corpu di u zitellu deve esse basatu annantu à trè punti: a dritta di a testa, i omopuli è a pelvis - è tuttu hè nantu à u listessu livellu.

Ùn àbbia panu in sente u primu chiancellu di un zitellu. U sviluppu in i primi misi di vita prupone un chjappu. Ma questu ùn hè micca un signalatu chì u zitellu hè preoccupatu di qualcosa. U chianu di u zitellu hè ancu un tipu di gimnastica per molti musculi di u corpu: cervica, torsioni è abdominal. Durante u chjamà u zitellu sviluppeghja i pulmoni, u scambiu di gasu si trova. Ùn correghjanu à u zitellu in u so primu chianci, permettenu chjosu per un paru di minuti, perchè hè valenu. Ma s'ellu ùn vole micca calmu, vale degnu di circà a causa di u so chiancinu. Ci hè parechji:

- andò in un diaperu o un diaperu è si senti disturbatu;

- Hè turmentatu da u famu o da a sete;

- hè prucia da a robba;

- U mussu hè troppu caldu (friddu);

- colic intestinali.

In stu casu, u primu a cosa di fà hè cambià u diaperu se u zitellu ùn micca calma - insercanu insensate a robba. Forsi si deve alimentatu. Se u mulinu si disturbe da u panicu, pudete darà un aniliziu vodichki chì vene in vendite farmacie.

Da i primi ghjorni avete bisogna à vede à ùn spuntà u zitellu. Ùn pigliate micca in i vostri mani senza ragiuni - u zitellu s'apprimta rapidamente à stu trattamentu è ùn pò micca sughjò senza i vostri mani, o à a malatia di u muvimentu, in u futuru hà sultantu pimperta è cresce in umani è histerefichi.

Parechji ghjovani parenti sò quessi chì i so zitelli urinate à spessu. Ùn ci hè micca scopu di sperienza, pò fà u so cummerciale 10-12 volta à ghjornu - questu hè a norma. Solu à nutà i ghjente ghjente ùn sapemu è ùn temeranu micca chì i femetti originali di u zitellu hè moltu scuru, è poi a catedra di ghjustu è acquistà un culore giallu.

Pudete evaluà u sviluppu di u zitellu stessu. Trasparendu u vostru dettu annantu à u fondu di i migghiori, è ne necessarisu tira fora di a perra. U riflittendu affucatu hè ancu assai faciule di verificà, solu hè bisognu di mantellu u dettu per u labellu di u babbu - è ellu u piglià è si cumincia à chjappà. Toccu u dettu à u so palmu, è ellu strincallu in u pugnu. Se tutti questi rifle hè quì, allura u vostru babbu hè normale è sviluppeghja cum'è aspettamente in u primu misi di vita.