Quali ghjucassi sò necessari per un zitellu?

Ùn hè micca qualcosa persunalizà i gustu di u zitellu. Qualchi figlioli chì chjamanu Lego, l'altri vulianu un ghjocu bruttulinu, ma qualchissia duie autucere pruviste. Spessu, i cose caru, in chì l'anima hè statu investita, truvà u so postu sottu u lettu, è ghjoculi à pocu più impurtanti diventanu u divertente principale per u zitellu. Hè a dumandatu eterna questa - chì dumandà à un zitellu è cumu serà trattatu un novu regalu?

Hè sceltu chì in i parechji pericardii di sviluppu, i zitelli anu parechji ghjudiziati. Per parechji misi, u zitellu puderanu puzzicheghja, è da turnà in ghjucadore di parcorsu. Uni pochi di ghjorni passanu è ellu scurdà di u so amatu artighjanu, chì hè stata riunendu i polvere sottu à u lettu.

I giochi per parechji zitelli pò esse paragunate à i libri. Hè assai piacevule à leghje i libri cù a so mamma è di circà l'imbusca. No interessante interessante hè u disegnu, chì implica parechje forme d'interaction. U zitellu pò sculattu, a mamma pò sculari cun l'imam pudete sculaccià. Sti attivitati stimulà l'interesse è sò utili per u sviluppu di u zitellu. Inoltre, quandu i figlioli lettenu libri, anu realizatu u so pensamentu astratti è apprendre à fantasìficar verbale.

Alcuni alcune pudenu ghjucà cù qualsiasi jucà, l'altri ellu sceglia quella chì l'ànima hè più. Tali bambini sò interessate in ghjucate durante parechji minuti è abbandunate a so occupazione, chì ùn ci hè nunda più interessante per interessà, è l'interesse sparisce. Se ùn vulete micca gastru una compra enorme, aghju da u zitellu a sceglia di sceglie u ghjocu chì li piace. Hè pussibule chì in questu casu hà da toccu a più longa.

Chì ghjucatelli deve esse in l'ordine di u zitellu?

Assicuratevi di accattà e so sviluppu di partiti chì sianu cù l'età di u zitellu. Avvezzi à cumprà cum'è anticipu è offre chì u zitellu speranza, per determinar u tempu quandu serà prontu per elli. Se u picciottu dimustra u rifiutu di u ghjocu, ùn pruvate micca cunvince, ancu s'ellu hè già doros.Luchshe tutta sicurezza in un locu scuru per un tempu.

Surely tutti sanu accunsentenu chì i diseggiani sò l'okkupazione di sviluppu. I so designatori facenu i zitelli sviluppati in diverse direzzione. E cumpetenze di mutivi di a manu, pensamentu tridimensionale, fantasia fantasia ... U ghjocu cun u designer conta elementi di l'algiologia di a scola è a geomitria è aiuta à u sviluppu sensu esteticu.

Oghje, i buttoni offre una larga selezzione di disinfettori. In i piazzi, pudete truvà una varietà di lego per u viscottista, da parte di un annu. In Russia, puru, hè un designer - una alternativa à a cunfini sottu u orgogliu nome di u fogghiu. Puderete cumpresi cubi di formi è toli distinti, cumprà gruppi di disinni di custruzzioni. Per i zitelli più antichi, pudete cumprà disinfestori, da e quali muneta è avere sò cullate. Se u zitellu hà un pensamentu astrettu, pudete cumprà dittagghi in forma di stiddi è belli fiori chì sò assuciatu in tutti i manere pussibuli.

No menu utile sò e ghjoculi rotuli, perchè anu sviluppatu l'imaginazione, l'imaginazione è l'amori per l'amare. I parenti urganizeghjani à i ghjoculi è participanu à u prucessu, parlendu à u zitellu in nome di u ghjocu, cambiatà a voce è u caratteru di u donu amatu.

I vostri fugliali v'interessa parodie l'azzioni di adulti. Hè dunqua impurtante chì u to babbu hà ghjucatu in u so arsinali, u adultu s'assumiglia in l'adulte. I zitelli sò cumprà un pane, una scupa o un ferru. Perchè i picciotti, sò telefuni mobili o un settore di strumenti. Tandu devi esse attentu à i ghjetti di u peluvatore di u ghjovanu duttore.

Per sviluppà e cumpetenze prufessiunale, i ghjuculi sò necessarii chì pò esse facilmente culligati è disassemble. In ogni casu in casu hè bisognu à esse attenti. Se u zitellu hè abituutu di pruvà tutte i jucati nantu à una dentale, hè bisognu di ricaccià da una compra. E ancu se u so figliolu hè ghjucatu è ùn faci micca cummessu, cumu megliu a cura di ellu durante u ghjocu. Pettite ciò chì un zitellu pò andà per ghjucà, chì pò purtà à tristi consegni.

Hè assai utile à avè u arsenale di u zitellu in parechje ghjucate cù un muturale cuncessu o un pannellu di cuntrollu automaticu. I dui dui o dui è e half anni, sò delle ch'è i ghjucarii favoriti si stancanu è ponu parlà.

Ùn serà micca superfluitu à dì parechje parole nantu à i ghjucati per un passu. Per verificà chì u zitellu hà spentu passatu u tempu in u sughjettu, hà bisognu di cumprà una pala, un paru di sovochki, un bucket è di molde nantu à quale ellu scrive i figuri. Hè assai popularii sò camicavani, in quale pudete transportà rame è culori, è in u tempu d'invernu - neve. Clippers nantu à a corda appicca a caminari.

Ùn hè micca superfluitu cumprà u ballu.

I ghjoculi cù l'articuli di casa

In più di i ghjoculi usiali, u zitellu ponu esse permettenu di travaglià l'articuli di vendita. Grazie à issi schedari, hà sappiutu a sperienza di travaglià in giru di a casa. Sì a fiore anu vulsutu scapparu di a spedizione di u spaziu, cusì imitatu à a so mamma, ùn deve esse in u so modu, ancu s'ellu ùn hè micca bè. Hè megliu ellu u zitellu, è poi aiutà. Dopu tuttu, ùn hà mai hà adupratu à scorri, si ùn pruvà micca.

Pirmettenu à u vostru figliolu scazzate u pianu, fretu u dust off, lavate platti brutti. Tanti zitelli piace à ghjucà à u telefunu, pariu, clock or headphones da u sonu. Sì vi sò cunvinta chì l'ogetti ùn si ponenu micca, permettenu chì u zitellu sà a vostra curiosità. È di sicuru, ùn avete micca bisogna à prutege u vostru figliolu di ghjucà incù suche trifles com: mugs, cullettes, boxe di metudi. In ogni casu, a diligenza degna sempri valutate, perchè un zitellu pò spicchinu in una cullette in l'ochju.

Ùn trattate micca e cose chì, in u primu filu, parevanu necessariu. Sò include: foil di documenti, picculi pezzi di carta, cunnessi utilizati, verificassi dopu à cumprà, è carti plastichi. Tali cosi innevativi spinze l'imaginazione di u to figliolu. Ogetti astratti uttenite à creà l'objetu reale in a so imaginazione. Questi includeu e cose di a mo amma, una manta in quale u zitellu trasfurmà e so figlioli "propiu".