U sviluppu di u Ghjesù: Impara a parlà

Moltu spessu i mischji ghjovani dumannà una pregunta: quandu u babbu parlava? - e disprezzu cù una risposta, cunparate cù u so ziteddu, anu migliatu o megliu u surrisu. Ma u sviluppu di u zitellu hè un prucessu particulari, è i zitelli partenu ancu parlendu altri tempi, qualchissimus tempi, autri dopu. In ogni casu, quasi di u nascita, un pudere è devenu devene constantement a sperienze di i parolle di u zitellu Per quessa, u tema di a nostra scambiu serà "Ughjettivu sustenevule: Impara a parlà".

U zitellu di 0-6 mesi

U zitellu chì sucriva un pettu o una buttiglia di latti, ghjucà oghje mùsculi chì sò rispunsevuli di a capacità di furmà i paroli. U caprettu ùn pò micca risponde nunda, ma ellu apreghenda rapidamente di ricunnosce a vostra voce da parechje altre voce. È l'acquisto nova hè assurvutu à elli cum'è una spugna. Tutte e vostre accontu sò accumpagnati da pronunzià forti. Qualunque pudete fà, di cambià diaperi à alimentà u zitellu, dicenu i nomi di i vostri atti. Parlate à Ghjesù tuttu. In questu, ùn si scurdate micca chì u vostru zitellu hè dispunibule per vede a vostra face. Hè imitatu, paragunate i sona amparati cù l'espressioni faciale è e diverse forma di bocca. In u futuru u cupià tuttu.

À u zitellu 6-12 mesi

À questa età, u zitellu sceglie per amparà à parlà, ellu prova à dì qualcosa, è ellu stessu hè interessatu à i sonu chì anu stati scatti. U studenti di labbra e lingua, prova di capiscenu quantu hè tutusu. Parechji zitelli di sta età per via di i genitori cun primi parolle - mamma, papà, dà ... Pruvate di ripetiri u zitellu u sonu chì ellu dici, affirmate chì questu hè una attività interessanti. Sì chjamate qualcosa parolle, dopu cunducerete una associazione cun elle. A la parola "mamma" vi mostra, "dad" - à u papa, "moutarde" - à a farina, etc. Piglianu in l'esperimenti di u zitellu cù sonu. E parolle "hello" è "per ora" relate à l'arrivata è a partenza di i visitanti o membri di famigghia. Ùn vi scurdate micca di altri altri palori simplici cum'è "ringraziu", "per favvi", "manghja". Spiezza quandu è quandu da appliendarles. Vede per esempiu. I zitelli apprendimani rapidamente a nova cunniscenza, è pronti si pruvate d'utilizà.

À u zitellu 12-18 mesi

In l'arsenale di u zitellu annantu à questu puntu, sò quì paroli simuli. I figlioli di questa età addolavanu à imitate l'intonazioni di l'adulti, perchè alcune pò esse da elli è a so intonazione. A volte in u parolle di u zitellu sò sbagliati, u significatu di quale ùn anu micca capitu, simpricamente copièghjanu i so genitori. Ùn vi scurdate di sta cumunicazione implica una conversazione bidiretta. È se u zitellu prova di dilli qualcosa, ùn l'appiccicate micca, ma sente a fine. A ripurtazione cù u zitellu di e parolle deve esse un abitudine in questu piriodu. Fighjate un articulu è u nomu parechji volte. Avà hè a turnata di u zitellu per pruvà à dumandà a parola. Ùn puderete mancu st'ura? Ripentu a parolla in pocu tempu. È dinò, dà à u zitellu a furtuna di dì u so nome. Qualchidica pruvucatoria di a parolla deve esse stimatu da elogiosu, questu ferà chì u zitellu si stà a sulignità per a cumunicazione, chì in turnu aiutà à l'amparà à parlà più veloce.

Sviluppu di capacità finale

Ùn hè micca sicretu chì ci sò punti nantu à i palme chì sò rispunsevuli di l'attività di parolle. Queste punti, o centri di parlatori, seranu piacevuli di stimulerà, sviluppà i so capacità di motore fina, maschizendu i dete e facenu cirurgia di u dettu. L'articulation precurita di sonori hè dipende direttamente di e persunanti motore finale. U discursu sviluppa megliu cù l'attività di motorizazioni d'alta.

Ùn hè micca difficiule di attentu à i vostri ditti per un pocu minutu à ghjornu. Puderanu triture, testa e libera, accumpagnati da i chjusi propii. Per esempiu, "Stu ditaghju hè un picciottu, questu ditta hè una mamma, stu ditta hè un papà, stu ditta hè una donna, questu ditta hè un avè". Mìagliu bè, sè stessu pudete scrive micca cusì cusì. Ricurdativi è "Ladushki-ladushki", è "Soroka-Beloboku", è "Casgiu caprettu". U caprettu di età hè sopra à travaglià cù i crunches è anch'elli da i so dite ("Sò cuncibili, cunghjigliani ..."). Ci voli à palesa un pappu ("L'uccaghjaru hà trascinatu, fendu, pusava, si pusava è sbulicò") o a pente di u gattu (i pads di i dete sò stampati à u cima di u palme) u polu hè pressatu à u dettore indice, è a parola "meiu" hè prontu). Tempu, queste sercerà piglià un pocu, è u beneficu hè enormu.

Per u sviluppu di i sapori prufani fini, i coati di toccare sò grandi. Pudete fà ellu stessu. Per ogni pad, un pappu mediu 10x10 cm hè pigliatu, còse nantu à trè parti. Sò chjamati cù l'uggetti diffirenti, ma per ottene dui cozzi identidii. Un cuddinu di cuscini pò esse pieni di ciciri, un altru coppiu - un mango, pasta spaghetti, lana cotta, fasgioli ... Pane sò sputiti. Avà u travagliu di u zitellu hè di truvà listessu cù u toccu.

Una walnut è un pappuluzzu cù piumati aiutanu à fà un masaje di e mani. Usendu una nut, dicenu cun ellu. Fighjendu cumu hà crisciutu nantu à un arbre è, chì cascà da u ventu, si sò incù i figlioli. Per via, u ventu pò esse rapprisentatu da u babbu stessu. Quandu colti, una longa respira hè entrenatu, è questu hè ancu un esercitu di ginnastica verbal. Oreshek pò esse elettu in u camu, è da truvà (squeeze-unclench la cam), pudete furnisce nantu à u carrusellulu (una mano nantu à l'altru cun forza in un cerculu), traslendu u cullettivu (una manu hè pressatu cù a spalle di u palesu à a tavola, furmendu una slide è l'altra manu scacciate u toscu da u poignu à i dete di u dete). Eppo, u zitellu hè in u pezzu, perchè chì hè cunsideratu un tazzu cun chile. A nut ùn hè micca ghjuntu assicurata, è duranti a ricerca, i dete sò massaggi perfettamenti. Tutti i ghjoculi cù una nut è ripetuta diversi volte. U zitellu cù piacè sò impegni in esercizii simili.