Patri Frost: chì ùn deve esse in l'ochji di u zitellu

Un bonu babbu cù rigali, chì stanu in un paisaghju di nevasa di fata, - un simbulu di una zuccarazione è una zitella felice. Parechji adulti guardate cù cura in i so core ricordi amici di u miraculu di a Eve d'annu, tentativu di dà oghje à i so figlioli. Ma hè l'imaghjina di u Prigiuneru Frost perchè inutilità, cum'è chì hè generale cose?

Luntanu da - quandu mamma è dad pateanu cù una funzione di omnipotenza. U prucessu di scrivite carte è l'appuntamentu una lista di rigali pò arreri annant'à parechji settimani è purtalla, in finisimu, à i capricci, l'autore volontà è di cuncepzioni di u zitellu. In particulare, s'ellu hà avutu u ghjocu fugliale chì hà esperatu. I paisani à nutà: Santa Claus s'hè addivintari un magia di famiglia di pocu, è micca un generatore di rigali di costu.

Un bonici magicu in u rolu di manipulatori - cumu hè questu possu? Hè assai semprici. "Se si portanu male, Santa Claus ùn vene micca" - questa scusa anu un adultu ùn impedite aduprendu annu. Prima di a festa di a prissioni indiretta è si multiplicà parechje volte. U zitellu hè nantu à u campu minezzu, cuntrullendu cuntrullà i so azzioni cù teme à a perdita. E chì piace di a buntà è a gratitenza "cum'è questu"? Dopu tuttu, questu hè cusì ciò chì u saggiu Santa Claus spiega à un ominu.

A iperbratizazione hè un altru periculu amurusu. I paisani sò spessu impiegati è sempre in cura: ùn sò micca sottumessi à u sentimentu di un zitellu. U zitellu, sensu innecessariu, parteva da a realtà greva in u mondu di i fiori di fairy, inghjulantanu infinitu. Hè mpurtanti ricurdate: u Patri Frost ùn hè micca sustitutu per l'amador parentale, hè solu unu di i manere di a so manifestazioni.