Quante chì bè da sunbathe à u zitellu?

Di sicuru, u luzu di a vita tuttu in u nostru pianeta, una persona hà specialmente a bisognu. Ma a luz di u sole hè un cuncettu passaghju, i so raghji sò diverse. Moltu impurtante per a vita è u sviluppu tutale di i raghji di u sole pòssinu u periculu, particularmente i zitelli. Ci hè una quistioni difficili, cumu manighjava manicurà u sole, perchè i figlioli ùn pudemu micca vintu senza a strada, cumu pudete fà chì u zitellu sona solu, evitendu l'esposizione sunu preghjudiziu?


In particulare issu prublema hè impurtante quandu viaghjate in vacanze cù un zitellu, per esempiu, à u mari, induve un vacanze senza u sole ùn hè micca solu. Ma ùn sia scuntatu, tutti crionu da un suli, finu à questu ghjornu sò vivuti è bè, quì significa chì ci hè un modu di modu. Solu bisognu di seguità parechji reguli chì prutegevule u zitellu da i ragi giudizii. Prima hè bisognu di capiscenu ciò chì hè u soli generale per i zitelli è cumu si face u corpu di i zitelli.

Chì ghjè l'usu è u danu di u sole?

Fighjani cù un momentu utili, i raghji di u sole sò necessari per a vitamina D à inizià a sintetizazione in u corpu, sta sintesi hè stata grazia à l'ultravviu solidu, sta vitamina ùn permettenu micca u sviluppu di rachite in i zitelli. Forsi, solu a vitamina D pò agituà a rilazioni trà l'intestinu è u calciu, perchè l'ultimu hè assurduutu cum'è corremente. U corpu di u zitellu Bezcaltsiya, più preziose u sistema di l'osteria hè debilitatu è raccugliate, contru à l'opinioni pò esse diventate ancu in trè anni, per quessa, hè assai impurtante chì u calchju cuntene à u corpu constantemente, ancu dopu à trè anni.

In più di i boni forti è di denti in saluti, u calciu hè assai necessariu per assicurà chì u sangue hè a coagulabili a diritta, i zitelli sò spessu cutati è scontellati in a zitella. Inoltre, u calzoni pò utili per u sistema di a digestiva, per u funziunamentu propriu di u intestinu è u stomacu.

Hè impurtante da a zitiddina per fà una adattazione graduali di u corpu di u zitellu è a pelle à a luz di u sole. I prunelli di ghjornu sò assai necessari è utili per migliori, ma avete bisognu di moltu cura di e dosi ultravirsi, avete bisognu da u tempu più curtu in u sole è anu aghjustà a biotosi. In a furmazione adattata è a biodìstia seranu discututi à a fine di l'articulu. Hè necessariu sapè quantu u zitellu ponu esse in u sole, perchè ùn hè micca u tempu per dà u zitellu.

Cumu aduprà u sole è u prublemu di prutezzione di u zitellu

Ci sò parechji règuli, osservendu chì avete da prutezzione di u zitellu è riceve un veru piacè di u restu:

Dopu un passaghju

Dopu avutu a casa, u zitellu hà bisognu à esse cunservenatu, hè assai impurtante chì u zitellu hà presu a dutturatu, l'acqua chjorkera u corpu, è hè ghjucatu un bon ghjornu di u ghjornu di bonu, è ancu più più chì si eravate in mare, lavate u salinu è a sabbia. Allora, hè necessariu d'utilizandu prodotti di prutezzione di a pelle dopu à pruvate sulliali, affinchì dopu à dorme è duvè, copre u corpu di u zitellu com'è un modu, di modu naturali, deve cuntribuisce à a pelle di u zitellu. Oghje, ci sò assai zitelli di frutto, latte calmante per a peddi, etc. Inoltre, assicuratevi di piglià panthenol, hè un bon regnu in casu chì avete sempre un picciottu.

Ùn serà micca bassu è ùn anu abbandunatu eie rigioni, anchi quandu u zitellu u crede u so dulce di notte è di notte, da ellu puderebbe sviluppà allergie à u sole. In più, hè periculosu per a salute.

Chjucu una crema protettiva per un zitellu

Ùn preoccuvate, tuttu hè perfettu, ancu a crema nantu à quale hè scritta chì prutegge contra a radiazzium ultravioletta 100%, ùn hè micca capacitu per fà, ancu di u zitellu hè mobilu è a crescita sale prontamente, in generale, ciò chì u zitellu vole hè un zitellu.

I sunnormi di ghjuventù

Biodoniu solidu per u zitellu. Hè necessariu di capiscenu ciò chì hè è cumu a misurà. Biodose hè un indicatore chì carattirizza quantu un solu cumpagnu l'ultravviu à l'ultravviu finu à u momentu quandu a so coghju si vireghjenu vini rossi. Un biodose hè stata presa per u puntu di puntu di mediminu, cuminciendu à 1 annu, u zitellu in u sole pò esse da 1/8 è sviluppa gradualmenti à 1 biodoza.