U ghjornu di primavera è bellezza

Per assicurà chì esse guidatu cumu di manera chì avete sunnatu di u Dia di a Donna di primavera è bellezza, vale a pena un "aiutu" u vostru amatu cù a so planificazione. Sapete cumu si celebreghjanu u Dia di a donna internazionale sè se erate una donna italiana?

I grandi figlioli di i matri rumani chì, in u ghjornu chì hà nascitu u ghjornu di a donna, vinianu à a cunclusione chì a presenza di u so amatu nantu à u ghjornu di a donna è di a bellezza, francu parlante, à nunda. Omi nantu à questu ghjornu sò permessi solu per liberate a so meza à u locu di celebrazione (dopu avè dispostatu davanti à un rigalu luxuu), è scortatu da casa.

Hè tentatu nantu à una banda. Ma l'altru, mi pari chì l'idea hè vicinu à esse cù u vostru amatu. Arricivate un bouquet indispensabile di rosi rosso (iridiu viulente o tulipani bianchi), andà appena per un passaghju romantica in u parcu (ghjittendu vicinu à a sera à a sera, o passendu l'premiere di un melodrammu spirituale), è in a sera visita un bellu restaurant (arrange dinner in home together, o invita un fete à una docena in vicinu amici). U scrittu di u ghjornu di a donna di primavera è bellezza pò esse qualcosa, a cume principal hè chì a gastru inespetevule, crede chì sì stanu amatu è apprezzati, hà dettu chì i vostri cuntenti, senza mancu "buts".


Aspittau un miraculu
Cosa pensate, chì aspittàvamu in vigilia di u Dia di a donna? I fiori, gioielli exquisiti, lingerie sexy, dolci, perfume di moda? Certu, nimu di noi ùn si ricusa di sti riggioni, ma, per contru, sarà offisa si ùn anu micca riceve u regnu di sta lista cum'è un rigalu. Ma i rigali, quantu esse dichjaratu, sò solu unu di i cumposti più chjucchi di ciò chì avemu aspittatu cusì avanti u 8 di marzu. Avemu bisognu di più: sorpresi piacevuli, quale no pudemu esse pudèbbenu esse descrizzione, ma quandu si avveniu, avemu bisognu compostu "Sì, questu hè ciò ch'e avete soeva!" Sorpresi, miraculi, finarmenti. I meravigliate chì i nostri guidate hà urdinate nantu à questu ghjornu. Ma chì eranu cusì cum'è u so sonnu, aiutà à i nostri rapprisintanti eletti in a so implementazione un pocu.


Realismu di pre-holiday
Di sicuru in a vostra vita, avete bè ripetutu in fronte à u fattu chì l'idea di quantu grandisimu di celebrà u donne di a donna (in ogni casu, cum'è qualchì altru cumentale notevale) avete è u so cumpagnu sò una cosa distinta. L'annu l'annu, per esempiu, hà sunnatutu chì tù è u vostru maritu passanu à queste ghjornu solu cù l'altru, ma hà pigliatu è invitaru l'amici (era bona ancu s'ellu hà ellu cena). U vostru amicu cercanu aspittà chì u so maritu avaristi prisenta cù un cucciolo di un bulldog francese, chì anu veneratu in l'esposizione. Ma hà ricevutu un anellu di u regalu, u più angosu di quale ùn avete micca scuntatu (furttu, puderia tornu à a tenda, chì hà silenziu). Grazie à queste l'esempii assai brillanti, avete realizatu: l'associu, ùn importa ciò chì hè vicinu, ùn serebbe micca pussutu leghje i vostri pensi. È dicerete silenziu à u vostru omu chì "veli scarlatte" o "tortuga di a reina" sò di sognu nantu à questa primavera, prima d'avanti. Cumu pò esse fattu? I sicicloni dicenu chì i vostri posti ùn deve esse discretu, ma à u stessu tempu specifiche, è cuntenenu qualchì dettu brillanti chì aiutanu à un omu fate a vostra vulete. Per esempiu, "Ogni borsa stilosa chì chjuca hà. Suede nìvuru, u mo amuri! Credu chì aghju vistu un simili in a buttone vicinu à u supermecchere. " Pudete esse sicuru, u vostru maritu utilisce assai a vostra aiuta. L'unicu, ùn mancu pressu. Serà piacevule per ellu cum'è per avellu? Inoltre, pudete scherzu in silenziu "edit" è cumu passate a festa. Per esempiu, sè vo avete qualchì un'altra volta di ciò chì avete apertu un grandi café in u vicinatu è cumu avete avutu a tù beie cù un charlotte, assai prubabilmente, u 8 di marzu chì u vostru vulete sarà vera.


Grazie assai! Assicuratevi di spiegà a vostra giòia in occasione di qualchì felicità, mostra di attenzione, un rigalu. Smile, sinceramenti rispose, fate un cumpensatu per u gustu è a fantasia di una persona estimata. Ancu s'ellu ùn hà ... pudete piacevi. Eppuru tuttu, pruvatu, ponderò, hà sceltu, spent. Fà chì pudete micca dì micca à u partenile l'infurmazioni ghjusti, pensendu chì devi cumprenderà da i vostri vulete, o ancu cuncessione trasparenti. Ùn vi scandalizate è annunziate u vostru amatu. Cumprate cumu si sunnava, o dumandate a prossima ora. Vacanze avant, hè assai!