U zitellu spiegà? Trè modi per effittivamenti risolvi u prublema

I vacanze di staghjone cù i genitori hè un avvenimentu chì u zitellu aspetta cun gioia è impatenza. Ma u viaghju spessu presenta una sorpresa spavintusa: un zitellu vigoru hè supravventu da un attaccu di cinetosi. Marvellità, nuvulva, vomitu, sudatu, cefale - i sintomi pò spoutate u viaghju più largu. Cumu aiutà à u zitellu superà una dolenza?

Utilizà i rimedii omeopatii - in alta efficienza, sò sicuru prufessi è ùn anu avùtu micca cuntrariu. Pòdine di Kokkulin, Vertigochel o Aviamore, carameddu si deve esse usatu media ora prima o una sola dopu una manghjà. U trattamentu hè cunsigliatu per inizià un ghjornu prima di a partenza. Pianu u pediatricu precu è aghjustate u dispusitivu di dispusitivu di droga chì aiutanu à rapidà è cun forza di eliminà i sintomi inquadantes.

Prugettu u vostru viaghju cù una maleable amentazione. Scegli i valdi di notte - u so zitellu hè più faciule simplu di purtalla. Pudete trasportu per u minimu affundatu da u trafficu - in a parti cintrali di u avvamentu, steamer o trene. Ùn lasciate u to figliolu quì fora di a finestra di tutti i ghjorni: parolle d'objecti ponenu un attache di malatia di scumessa: pigliate i migghiuri di lettura, parlà, ghjocu o ghjustu annantu à a musica silentia in l'audizione.

Ùn si scurdanu di prevenzione. Cosa cura chì u zitellu dorme davanti à u viaghju - u restu restu reducià a prubbabbilità di "maladie". Ùn lasciate micca u zitellu in overeat, ma ùn lasciate micca fami: sceglite per un prugramma lucale prugno di salameria cù crostoni o un iogurt frescu cù baga. Evita abundante, intruduce, cose assai dulce è prudutti di lattichi in transitu: cambia cù fette di pane integrale, carne magra è verdura.