Helioterapia - trattamentu di u soli

L'Heliottera hè l'effettu di u raghju di u sole nantu à u nostru corpu com'è prevenzione è trattamentu. Stu metudu hè dispunibule per tutti. U Soleil crea un habitat in quale pudemu esse. Ciò crea diossidu di carbonusu è l'ossigenu, tutte e più u tempu mantinendu l'umidità in l'aire è a tampiratura chì avemu bisognu di surviglià. Grazie à u soli, ci saremu chini di energia.


Per esse sanu, avete bisognu di pruvà una energia solitaria in u nostru corpu, è s'ellu hè micca abbastanza, ponu accade meglieddi cù articulati, gluconulence o u sistema di fluoriscenza. È se sti distanti troppu longu in u sole, ponu allergià è funzioni hormonali pò sottu.

Duminicazioni preneghjanu in Grecia, i participanti di i Jochi Ulìmpici, l'Egiziani, l'Assirri, ancu Ichicacciu sapianu di a pruprietà curativa di a luz di u sole.

A radiazionazioni di u soli cumpone radativi ultraviolet è infrared.

A radiazione Ultraviolata hè moltu più preziosa di i ragi infrared. Hà azzioni bactericida, enrique a pelle cù vitamini è sustanzi biologici attivi.

I raffi infrared anu influenza antiinflamatori, vasodilatanti è metabolichi. Per quessa, sò assai utili per frostbite, ardenti, malatie di l'organi internu, miositis è neurbaichi.

L'usu di u sole

A acquistione di u soli produse serotonin - una hormona di gioia, prodotta da vitamina D, chì hè assai utile per u tessulu di u sangue. Sì site in u sole da circa 15 minuti, pigliate a vitamina D più di l'allowanceu di ogni ghjornu. Grazie à sta vitamina, u nostru corpu ricevi fusti è calcium.

A vitamina D elimina u colesterol da u corpu, perchè si avete altitudini di u nivellu, andate à bascu à u sole.

Quandu site in u sole, a circulazione sangue hè benificatu, i prucessi fotocimiulichi sò attivati, a pelle torna ligna è suppli, è a pelcula di curtite 3 volte più monda gimmi. Ma troppu troppu, ùn pò micca sunbathe, perchè pò guidà à u cancer di a pelle, perchè pò pèrdite acqua è arruggiu.

Hè assai faciule è faciule di trattà u sole da malati di a pelle, sopra à tuttu chì vi pò curà l'acne. Quandu a pelle scorcia, a bocca di a glàndula sebcànica hè scumparuta cun ella. I pacienti cù psoriasis sò ricivutu ancu à u sole. Pudete ancu aduce a luz di u sole pè curru l 'ulcera chì parevanu dopu à a tuberculosis, cicatrici, vidi di varicesi è infestazioni d'insetti, è ancu di u sole, tratte u lichen squamous è eczema.

Cù un bon bronzu, a decadenza di a catena, a proteina hè megliu assuluta è l'alimentu hè processatu, u sistema immunità hè attivatu, i processi di rettitazioni d'oxidazione s'intensificheghja, u travagliu di u core hè attivatu.

U sole pussedi un effettu pusitivu annantu à a pruduzzioni di semen. I sperti chì l'estiu di i semuità addiventa più grande.

Contraindicazioni di heliotherapy

Si pigliate un bagnu di suli longu, pudete piglià un colpu di soli, questu hè quandu u raghju dura per un pezzu in u capu.

Tips Tips

  1. Prima di trattà a heliotherapy, avete bisognu di adattà à l'arghjintu in quale sì, per esse passate per l'aclimatisazioni.
  2. Cumincià cù un minimu. U primu ghjornu à u sole ùn hè più di 5-10 minuti, ogni ghjornu, aduce u tempu per 5 minuti è finu à quì scupriu 1 ora.
  3. Paga attente à a testa, ùn deve esse in l'ombra o sottu un toccu.
  4. Sì avè una pelusa pallina, da cumincià cù 5 minuti è finu à quandu reachi a meza ora.
  5. Ùn sunate di mezzura dopu una prima di pranzu è a meza ora dopu di manghjà. Questu pò causari prublemi in a digestioni.
  6. Ùn dorme in u sole, pudete piglià una ardenti.
  7. Hè vale di ricurdà chì ancu in un ghjocu di nebbia si pò abbandunà.
  8. Utilice i cosmetti di u sunscreen, soprattuttu s'ellu hè digià 50.