Un zitellu in 5 mesi: u regnu di u ghjornu, u sviluppu chì deve esse capaci di

Vi dicu chì u zitellu deve esse capace di fà in 5 mesi.
Quandu un zitellu hè cinque mesi d'età, hè assai diffirenti di l'ominu puderebbenu purtatu da l'uspidale. Sì dunque sughjitu è ​​bevirava u latte, hè oghje sempre contu di qualcosa. U zitellu chì circava di ghjucà à i ghjucassi, examina l'oggetti inturniatu, piglia tuttu è u cundottu in u pavimentu per eseguisce u sonu pruduciutu. Cusì, hè assai impurtante di mantene u cuntattu constantu cù u zitellu è sviluppà.

Chì duverà u vostru babbu puderà fà?

Quandu u sviluppu ùn si ponu tranquillità, i figlioli tuttu u tempu avè principiatu à cumprà novi azzjonijiet. Per esempiu, pronunziammu assai più vucali vocale, è ancu cunsunanti.

Cumu cura e cose una rutina ghjurnata?

Quandu i figlioli diventenu assai mobuli, hè impurtante piglià bè cura di a so pelle. Dunque, se u regnu di tempura in a vostra casa permette, permettenu di ghjallu in una presoa nudu. In ogni casu, assicuratevi chì u zitellu ùn ponu micca addossu nantu à a pelle di costi nantu à vestitu o lettu.

Lezioni per u sviluppu

Certi mariani anu annunziatu chì i figlioli di questa età facenu ghjocu ghjocu o altre oggettu nantu à u pavone. In micca casu ùn scute micca u vostru zitu per questu, perchè ellu sta prucessu hè un tipu di jocu. U zitellu sviluppeghja micca solu i cunniscenzi di u mutore di i dete, ma ancu l'audizione, cumu si vede dinò a velocità di a cascata di l'ughjettu è u sonu chì hè pruduttu.

Hè cume chì à questa età i zitelli sò assai affezionati di ghjucà dice. Pudete cumprà un ghjocu fattu di tela bruna. A cosa più chjaru hè chì sò ambien eccezziunale, brillanti, ma senza rinforzii forti è elementi petite.

I paisani ùn ponu esse demonstratu assai brillanti è grandi di fiori, animali o articuli di casa. Dientanu di tuttu ciò chì vede à circà, perchè in questa età i zitelli absorbe l'infurmazioni, cum'è una spugna.

Hè per quessa hè impurtante di mantene un ambiente simpatic è calore trà i genitori. I toddlers riesegenu assai sensibbilmente à a irritabilità o à l'ingerimentu di l'adulti è ponu esse cambiati o nervoso.