Perchè u zitellu ùn si ricusa à pettu

Spessu si succète chì u zitellu piglià uni poce, è da puderà andà da u pettu. Turns the head off, principia à chianciri è à esse capricciusu. U ricusate di u mumentu di a mamma ùn pò micca solu un criatu novu chì hè ghjustu à chjappà, ma un zitellu più grande. E ci pò esse assai razze per questu cumpurtamentu di un pocu sensu. Fighjemu i più cumuni è scuprennu per quessa chì u zitellu ùn ricusa u pettu.

- Se u zitellu hà prublemi di manghjà da u principiu di l'amegione, a causa pò esse ipo-o i musculus hypertonni, chì hè assai cumuni in babori nascenti. Probabilizente, u zitellu hà una briglia currettava di a lingua è per quessa, ellu dòdece a lingua in modu incorreu è pigghia u pede. Per risolvi questu problema, cercà aiutu da una partantine o un alloghju chì face in ogni hospital. Anu anu da insegni a manera di ripiglià u zitellu à u pettu. Se a causa hè in u corpu frenulum da a lingua, da quì direttamente in l'ospitalità di maternità, u circhulu di u zitellu, o neonatologu, falla a sutta. Ùn vi scantatu, hè un prucessu sèmplice è più dolce per u zitellu.

- Spessu, in particulare in u principiu di a tacchizzà, u latti di a donna hè produtta assai, chì si vedi solu da u pettu. U pettu hè chinu è assai elàsticu. Quandu u zitellu ùn puderebbi à u succorsu u latti à e cuminzone ancu più di u fiumu è u babbu pò sculaccià, a latta ghjunghjenu in u nasu è hè dura per respirar. In questu casu, prima di l'ameglie, hè bisognu di spressione un poco latte. Allora u pezzu ùn sarà micca cusì chinu è u latti ùn vi manca più veloce. U zitellu sera più faciule per aghjunghje u pezzu.

- Daziunità di l'immadurità di u lavu digestivu di u zitellu, pò spessu regurgitate. Sì regurgitation succète assai spessu, si trova a irritazione di a mucosa di l'esòfago, chì provoca l'inconvientenza. Per via di questu, u zitellu pò ancu rinvià u pettu. Per evitari sti disgrazia, alimenta à u zitellu spessu è in porghje. Doppu avè alimentatu, manteneu u zitellu per un pocu minuti in una colonna, pressu u so zumme à ellu è si appiccau a so testa in u so spalle finu à chì u zitellu spette l'aria. Pruvate di appricà à a calma di u babbu. Quandu chiancianu, u babbu inghjulinu l'aria, è se à quellu tempu a latta entra in u stomacu, a regurgitazione diventa inevitabbile. Un zitellu di dui mesi è 3 anni pò esse disposti per 3-5 minuti in u ventu di prima di l'alimentazione, perchè l'esercitu di l'acima scappa da u stomacu.

- Pique da u pettu pò esse colic. Questu hè un prublema per quasi 80% di i zitelli finu à trè mesi. Sì u zitellu hà un dolce di a zucchina, in seguitu l'appetite, in a maiò parte di casi, diminuite. Per fà u soffrezu di u zitellu, masaghju u so zumme in un circulu circularmente in a direzzione di u zocculu. O fà un tali esercitu: mette u zitellu annantu à i spedizione è presse pressu i so peri in u ventu, chì tombanu mentre sò in i ghjinochji. Moltu bè in la lutta contru à i colici calde (ma micca calda) compress secca. Ferru cù un diaper di cuttuni è mette nantu à u zinu à u zitellu.

- Se tu dale un té zitellu o vodiccu da una buttiglia, perchè questu, u zitellu pò dà a pene. Dopu tuttu, drinking from the nipple hè assai più faciule ch'è da u pettu, ùn pruponemu micca assai sforzu, perchè u fluidu si flà. Per questa causa, u zitellu rinùnziu à u pettu è esigene una buttiglia. Allora, si avete principiatu à dà l'acqua o gavi in ​​un zitellu, da fà da una cullette. È quandu u zitellu crescenu, pudete offeru li prudutti da una tazza di spillu.

- quandu u denti di u zitellu sò tagliati, a so invisa, tinghje è fiori. À questu tempu u zitellu torna capricciosa è spessu refusi di manghjà. Uni pochi minuti prima di a tacchizzà, hè necessariu di lubricate i funghi di u ziteddu cun un anesteticu specie (Kamistad, Baby-dent, Dentol-baby). In u ghjornu, oghje u ghjovanu gnaw toys - denti, chì pò esse riabilitatu in a fria, per allistà i sensibuli disgrazzii quandu si ne vulemu.

- Un zitellu pò ricusà da un pettu, quandu u so u collu fiace, ingiunzate li feraghju. Quandu un zitellu hè preoccupatu di stomatitis o hà un canna in questu. E mucosa inlucata ùn permette micca di respira nurmale, è u zitellu ùn stalla constantemente off and custa. In questu casu, immediatamenti mostra u zitellu à u pediatricu. Ellu hà stabilitu u trattamentu necessariu, chì fermerà a malatia è prevene cumplicazioni. Ùn mai avè sempre aduprà. U vostru lignu aiutà u so figliolu à scunfighja a infezzjoni più veloce, chì cuntene anticorbe.

- U zitellu pò spuntà da u pellu da a so crescente. À l'età di 4-5 mesi, u zitellu annunzià per sviluppà attivamente. Avà tuttu hè interessanti per ellu, tuttu hè bisognu à rializà, tuttu hè dunque toccu è prupostu. È ùn hè micca bisognu di esse surprised, chì u karapuz si fa svizzerà da un manghjatu quandu sente à qualchissia qualchì interessanti chì succede. Cusì, pruvate di nutriscia u zitellu in un locu induve nimu è nunda ùn distraeranu da sta mpurtanti impurtante.